بازدید 2732

قلعه نويي: آقاياني که معامله کردند فوتبال ملي را به اين روز انداختند

صد درصد نگران هستم ولي اگر حرف بزنيم مي گويند قلعه نويي دوباره مخالفت مي کند. بايد با اين شرايط کنار بياييم. به نظر من اين تعطيلات در نهايت روي چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا فشار مي آورد و اگر تيم ها نتيجه نگيرند بعضي ها شروع به انتقاد مي کنند. در آن زمان پا را روي گاز مي گذارند و يکسره بازي هاي ليگ را برگزار مي کنند که اين به ضرر نمايندگان ايران است. شما ديديد که نکونام و مسعود شجاعي در تعطيلات نيم فصل استراحت کردند ولي در ايران اينطور نيست.
کد خبر: ۷۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۱ 02 January 2010
قدس؛ سپاهان با تعطيلي موقت رقابت هاي ليگ برتر، در جزيره کيش اردوي تدارکاتي خود را برگزار کرده است. البته اين تعطيلي براي امير قلعه نويي خوشايند نيست و او نگران است که روند صعودي تيمش تغيير کند. قلعه نويي در مورد آخرين وضعيت سپاهان و همچنين اوضاع فعلي تيم ملي به فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

* وضعيت فعلي سپاهان چطور است؟
** شرايط که خوب نيست. ما در حال حاضر در غياب بازيکنان ملي پوش خود و همچنين دو بازيکن خارجي مان که به تعطيلات کريسمس رفته اند تمرينات را در جزيره کيش پيگيري مي کنيم. اين تعطيلي واقعا به ضرر همه تيم ها شد و مشکلاتي را به وجود آورد.

* شما قبل از اين تعطيلي روند بسيار خوبي داشتيد. نگران نيستيد که با شروع دوباره ليگ همه چيز به يک باره تغيير کند؟
** صد درصد نگران هستم ولي اگر حرف بزنيم مي گويند قلعه نويي دوباره مخالفت مي کند. بايد با اين شرايط کنار بياييم. به نظر من اين تعطيلات در نهايت روي چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا فشار مي آورد و اگر تيم ها نتيجه نگيرند بعضي ها شروع به انتقاد مي کنند. در آن زمان پا را روي گاز مي گذارند و يکسره بازي هاي ليگ را برگزار مي کنند که اين به ضرر نمايندگان ايران است. شما ديديد که نکونام و مسعود شجاعي در تعطيلات نيم فصل استراحت کردند ولي در ايران اينطور نيست.

* نتايج حريفان تان را در ليگ قهرمانان آسيا دنبال مي کنيد؟
** بله. گروه آناليز ما در حال جمع آوري اطلاعات است و آقاي حاج رضايي هم وقت مي گذارند.

* سخت ترين حريف سپاهان در اين گروه چه تيمي است؟
** به نظر من سپاهان در سخت ترين گروه قرار گرفته است. هر سه حريف ما بسيار قدرتمند هستند و ما کار سختي در پيش خواهيم داشت.

* در مورد بازگشت علي دايي به فوتبال چه نظري داريد؟
** من گفتم که از اين اتفاق خوشحالم و اميدوارم که خداداد عزيزي هم برگردد. چرا که جاي او هم خالي است.

* فکر مي کنيد دايي در پرسپوليس موفق مي شود؟
** از الان که نمي توان در اين مورد حرف زد ولي دايي از لحاظ فني و وزني براي هر تيمي يک عنصر تعيين کننده است و اميدوارم که در کارش موفق باشد.

* بعد از شکست مقابل مالي انتقادها از شرايط فعلي تيم ملي به اوج رسيده است. نظر شما چيست؟
** اجازه بدهيد من در اين مورد حرفي نزدم چون در عادت ندارم در جايي که مسئول نيستم صحبت کنم ولي من هم مثل خيلي ها نگران تيم ملي هستم.

* علت افت تيم ملي چيست؟
** اين سئوال را بايد از مسؤولان و کادر فني تيم ملي بپرسيد. ما آن زمان براي چنين روزي برنامه داشتيم ولي آقاياني که بر سر بعضي از مسائل معامله کردند بايد جوابگوي افت فعلي فوتبال ملي باشند که به اين روز افتاده است. من اگر بخواهم حرف بزنم بايد چيزهاي زيادي را بگويم ولي بهتر است ورود نکنم.

* به نظر شما اخراج قطبي کار درستي است؟
** من در اين مورد حرفي ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها