بازدید 37274

برنا: جلسه درس آیت الله صانعی برگزار نشد

کد خبر: ۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۵ 02 January 2010
سید احمد خاتمی با اشاره به تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص عدم صلاحیت صانعی برای مرجعیت گفت: این تصمیم فرایند یکساله داشت و کمیسیون ویژه ای برای این منظور تشکیل شده بود.

به گزارش برنا آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر امروز در جمع طلاب و فضلایی که جهت اعلام حمایت از بیانیه جامعه مدرسین مبنی بر اعلام عدم صلاحیت شیخ یوسف صانعی برای مرجعیت، تجمع کرده بودند؛ اظهار داشت: شما طلاب و روحانیون نشان دادید که در تمامی صحنه ها مدافع اسلام و نظام اسلامی هستید و در این راستا از جان خود نیز می گذرید.

وی ادامه داد: طلاب در دوره های مختلف ثابت کردند که حفظ ارزش های اسلامی از اهمیتی بالا برای آنها برخوردار است.

آیت الله خاتمی با اشاره به تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر اعلام عدم صلاحیت صانعی برای مرجعیت، گفت: این تصمیم فرایند یکساله داشت و کمیسیون ویژه ای برای این منظور تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: این کمیسیون فتواهای این آقا را بررسی کرد و بعد تصمیم قطعی را در یک ماه گذشته اعلام نمود که نتیجه قطعی دیروز اعلام شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در اولین جلسه همه اعضا و در جلسه دوم اکثریت به اتفاق اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به عدم صلاحیت صانعی برای مرجعیت رای دادند.

آیت الله خاتمی در ادامه به حوادث اخیر در روز عاشورا در تهران اشاره کرد و گفت: بنده روز عاشورا در تهران بودم و مشاهده کردم که این فتنه گران خیابان های مرکزی و اصلی تهران را به میدان جنگ تبدیل کرده بودند و همین جنگ باعث شد چهره منافقین مشخص شود.

همچنین برنا مدعی شد که امروز جلسه درس عصر آیت الله صانعی علی رغم روال گذشته برگزار نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل