بازدید 6435

پیام تبریک احمدی نژاد به پاپ

کد خبر: ۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۶ 02 January 2010
رئیس جمهور در پیامی سالروز ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) را به رهبر کاتولیک های جهان تبریک گفته و تصریح کرده است: پیروی از پیامبران الهی تنها راه دستیابی به کمال انسانی، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن کامل پیام آقای احمدی نژاد به پاپ بندیکت شانزدهم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالیجناب ، پاپ بندیکت شانزدهم

رهبر کاتولیک های جهان

ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) ، آیه بزرگ الهی ، پیامبر رحمت و مبشر سعادت بشر و آغاز سال 2010 میلادی را به جناب عالی و پیروان آن پیامبر عظیم الشان صمیمانه تبریک می گویم .

بدون تردید راه و آیین پیامبران ، راه و رسم سعادت، کمال انسانی ، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است و ریشه تمام نابسامانی های اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بحران شدید اقتصادی جهان کنونی ، دوری از این راه و آیین است .

امیدوارم با عنایت به روند رو به رشد مطالبه عدالت خواهی ، صلح جویی و تغییر و تحول اساسی در جهان به عنوان یک مطالبه واقعی ، بتوان با تلاش جمعی ، اراده لازم برای تحول مبنایی در اهداف و مقاصد ایجاد نمود ، تا آزادی تاریخی و ذاتی انسان برای نیل به صلح ، برادری ، امنیت و رفاه در سایه خداپرستی و عدالت محقق گردد.

ضمن آرزوی ظهور مصلح و موعود امم و حضرت عیسی مسیح (ع) که همه انبیاء الهی ، به روشنی به تحقق آن وعده داده اند، امیدوارم سال جدید ، با عنایت به مشترکات فراوان ادیان الهی ، سالی توام با آرامش و صلح برپایه عدالت، معنویت و کرامت انسانی ، اعتلای عزت و سعادت جامعه بشری باشد .

از خداوند متعال ، استمرار سلامتی و موفقیت جناب عالی و سرافرازی و نیک بختی پیروان حضرت عیسی مسیح (ع) و همه ازادگان و موحدان جهان را مسالت دارم .

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار