بازدید 27622

هاشمی بی حرمتی به عاشورا را محکوم کرد

کد خبر: ۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۶ 02 January 2010
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز شنبه مجمع با محکوم کردن بی حرمتی و هتاکی به عاشورای حسینی از حضور سرنوشت ساز مردم در راهپیمایی عظیم عاشوراییان در روز چهارشنبه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، به گفته محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی در این جلسه تأکید کرد: مردم همواره از ابتدای انقلاب در حوادث مهم، سرنوشت انقلاب و نظام را تعیین و اصول و ارزش ها را حفظ کرده اند و راهپیمایی میلیونی مردم در روز چهارشنبه پاسخ محکمی به کسانی بود که در عاشورای حسینی به مقدسات اسلام و مردم بی حرمتی کردند.

رضایی در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران همچنین اعلام کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات در آشوب های خیابانی عاشورای حسینی، از مسئولان ذی ربط خواست عاملان این حادثه را پیگیری کنند و به مجازات برسانند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی چهارشنبه می تواند نقطه آغازی برای وحدت همه قشرهای مردم و نخبگان پیرامون مقام معظم رهبری، ولایت، قانون و ارزش های انقلاب باشد گفت: این حضور می تواند با ایجاد نشاط حقیقی، زمینه ساز توسعه کشور شود و از وقفه در کارها و ایجاد ابهامات و نگرانی ها جلوگیری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها