بازدید 2106
امروز ؛ ايران - كره شمالى

چهارمين باخت پياپى تيم ملى؟!

كره اى ها با توجه به شرايط خاص خود در جدول رده بندى اين رقابتها قطعا امروز چندان ريسك نخواهند كرد، چرا كه يك تساوى هم مى تواند حكم به قهرمانى آنها در رقابتهاى چهارجانبه قطر بدهد و ملى پوشان كشورمان را نيز در قعر جدول رده بندى قرار دهد.در ديگر بازى امروز هم ۲ تيم ميزبان قطر و تيم مالى به ديدار هم خواهند رفت، ۲ تيم ۳ امتيازى كه امتيازات خود را از بازى مقابل تيم ملى ايران بدست آورده اند.
کد خبر: ۷۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵ 02 January 2010
شايد حالا افشين قطبى حسرت روزى را مى خورد كه تصميم به حضور در رقابت هاى چهارجانبه قطر را گرفت و آن را به مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام كرد. سرمربى تيم ملى فوتبال ايران پس از شكست تيمش مقابل اردن در امان هرگز فكرش را هم نمى كرد كه در رقابت هاى چهارجانبه قطر يك تيم از پيش باخته صرف باشد اما اين اتفاق افتاد تا تلخ ترين دوران فوتبال ما با او رقم بخورد.

به نوشته ابرار؛ شايد خوشبين ترين افراد نيز پيش از شروع رقابت هاى چهارجانبه قطر فكر چنين نتايجى را براى تيم ملى ايران نمى كردند. نتايجى كه بعد از ۲۰ سال براى فوتبال ايران تكرار شد، تا فوتبال ايران باوجود حمايت مسئولان فوتبالش از افشين قطبى بدنبال يك راهكار جديد باشد. تيم ملى با قطبى بعد از ۲۰ سال ۳ بازى پياپى را شكست خورد و به نظر مى رسد قطبى به دنبال شكستن ركورد ۲۰ ساله است تا مقابل كره شمالى چهارمين باخت پياپى را هم تجربه كند.

ملى پوشان فوتبال كشورمان در نخستين بازى خود در رقابت هاى قطر مقابل تيم ملى قطر تن به يك شكست پرگل ۳ بر ۲ دادند. شكستى كه به نوعى براى تيم اصلى ايران يك شكست تلخ به حساب مى آمد، هرچند كه خيلى ها بعد از آن بازى تلاش كردند، كه گناه بد بازى كردن تيم ملى ايران را از گردن قطبى بردارند و بر دوش حسين كعبى بگذارند، كه اين حربه نيز به نوعى ناكام ماند.

افشين قطبى در دومين بازى تيمش مقابل مالى يك تيم دگرگون شده را به ميدان فرستاد، تيمى كه دست كمى از تيم اول ايران نداشت و به جز ۱۰ تا ۱۵ دقيقه اول بازى ديگر حرفى براى گفتن نداشت.ملى پوشان فوتبال كشورمان آن بازى را نيز در نهايت با حساب ۲ بر يك مغلوب مالى شدند تا بدترين روزهاى فوتبال ايران رقم بخورد.ملى پوشان كشورمان در شرايطى امروز سومين و آخرين ديدار خود را مقابل كره شمالى برگزار مى كنند، كه در خوشبين ترين حالت ممكن مى توانند با يك پيروزى در بين ۴ تيم به مقام سوم برسند.تيم ملى فوتبال ايران در بازى امروز قرار است تلفيقى از ۲ بازى اول تيم ملى در تورنمنت قطر باشد، بازيكنانى كه بيشتر در اين رقابت ها گوش به فرمان قطبى بوده و از او حرف شنوى بيشترى داشته اند.

شايد پيش تر از اين گمان مى رفت كه قطبى در سومين بازى خود كره شمالى بيشتر به بازى نكرده ها بازى بدهد اما با شرايط موجود او قطعاً امروز قوى ترين و بهترين تيمش را به ميدان خواهد فرستاد، چرا كه قطبى در حال حاضر در بدترين شرايط خود بسر مى برد و يك شكست ديگر مى تواند، براى هميشه به دوران حضور او در تيم ملى ايران پايان دهد۲.

بازى با كره شمالى در چهارچوب رقابت هاى مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى، كه يكى از آنها در دوران حضور افشين قطبى برگزار شد، باعث شده تا شناخت تيم ملى از حريفش بيش از گذشته شود، هر چند كه ۲ بازى كره شمالى در تورنمنت قطر هم باعث شد تا به نوعى شناخت سرمربى تيم ملى ايران نسبت به تيم ملى كره شمالى كامل تر از هر زمان ديگرى باشد.

ملى پوشان فوتبال كشورمان همواره در مقابل تيمهاى سرعتى مانند ۲ كره، ژاپن و.. با مشكلاتى روبرو بوده است و امروز نيز بنا به دلايلى جداى از اين واقعيت نمى تواند باشد.كره اى ها ۲ بازى قبلى خود را در مقابل تيم هاى مالى و قطر با يك نتيجه مشابه يك بر صفر به نفع خود پايان داده اند كه اين نشان از قدرت تيمى دارد كه مى خواهد خودش را براى حضور در رقابت هاى جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى آماده كند.

كره اى ها با توجه به شرايط خاص خود در جدول رده بندى اين رقابتها قطعا امروز چندان ريسك نخواهند كرد، چرا كه يك تساوى هم مى تواند حكم به قهرمانى آنها در رقابتهاى چهارجانبه قطر بدهد و ملى پوشان كشورمان را نيز در قعر جدول رده بندى قرار دهد.در ديگر بازى امروز هم ۲ تيم ميزبان قطر و تيم مالى به ديدار هم خواهند رفت، ۲ تيم ۳ امتيازى كه امتيازات خود را از بازى مقابل تيم ملى ايران بدست آورده اند.

اين بازى قطعا براى قطريها از اهميت بيشترى برخوردار خواهد بود، چرا كه آنها شرايط چندان خوبى ندارند و اين براى تماشاگران تيم ميزبان كه انتظار قهرمانى از تيم ملى كشورشان داشتند به هيچ وجه خوب نيست، هر چند كه خيلى ها نتيجه بازى را يك نتيجه تساوى پيش بينى مى كنند كه اگر چنين اتفاقى بيفتد، آن گاه تيم ملى فوتبال كشورمان در هر شرايطى به مقام چهارم رقابتها خواهد رسيد.

برنامه بازيهاى امروز
قطر- مالى (ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه)
ايران - كره شمالى (ساعت ۱۸ و ۴۵ دقيقه)
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان