بازدید 23774
واکنش‌ها به سخنان رائفی‌پور درباره «مهدوی‌کیا و کریم باقری»؛

روش سخن گفتن درباره سرمایه‌های اجتماعی را اصلاح کنید!

علاوه بر آن، مهدی مهدوی کیا و کریم باقری علاوه بر افتخاراتی که در ابعاد بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران و ورزش کشورمان کسب کرده اند، نظیر برنده شدن عنوان مرد سال فوتبال آسیا، بازی در میادین بین المللی برای ایران و کسب افتخارات آسیایی، زدن گل به تیم ملی آمریکا که موجب خوشحالی هزاران ایرانی از جمله خانواده های شهدا و ... شد، چهره های قابل احترام و سرمایه های اجتماعی و ملی کشور هستند که باید مورد احترام قرار گیرند.
کد خبر: ۷۹۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 30 April 2018

«علی اکبر رائفی‌پور»، سخنران متولد سال 1363 که سخنرانی ها و نظریه پردازی هایی در خصوص صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری دارد و حتی مؤسسه ای با نام «مصاف» ـ که مخفف همین موضوعات است ـ راه اندازی کرده، به تازگی در یکی از سخنرانی‌های خود بدون نام بردن از دو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به آنها نسبت هایی ـ که بوی توهین از آن به مشام می رسد ـ داده و خواسته در موضوعات سیاسی و امنیتی دخالت نکنند.

به گزارش «تابناک»؛ در کلیپی که از سخنان رائفی پور منتشر شده، او درباره «مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری» می گوید: «یکی از آنها در حال تبلیغ خمیر دندان است و دهانش را بسته. یعنی لب‌ها را می‌توان با آن شست. آن یکی در حال تبلیغ ماست و دوغ و در حال خندیدن است. گفتم خب جای این‌ها را عوض می‌کردید. خمیردندان را می‌دادی دست اون، ماست و دوغ را می‌دادی دست این!»

واکنش‌ها به سخنان رائفی‌پور درباره «مهدوی‌کیا و کریم باقری»

رائفی پور درباره مهدوی کیا و کریم باقری چه گفت؟

او می افزاید: «بابا این‌ها مشاور رسانه‌ای ندارند؟ این همه پول‌ها را می‌گیرند و پورشه سوار می‌شوند، ماهی دو میلیون تومان بده به یک نفر که بیاید مشاور رسانه‌ای‌ات بشود تا شرکت‌ها این طوری از شما استفاده نکنند. بعد این‌ها در حوزه‌های امنیت ملی کارشناس می‌شوند. می‌گویند کاش این قدر پول که در سوریه و لبنان خرج کردیم را ورزشگاه می‌ساختیم. برو دوغت را تبلیغ کن بابا!»

واکنش مهدوی کیا و کریمی باقری با سخنان رائفی پور

سخنان رائفی پور در خصوص این دو چهره ورزشی کشورمان با واکنش های زیادی مواجه شده است. «مهدی مهدوی‌کیا» در واکنش به این سخنان، بدون اینکه نامی از کسی ببرد، در صفحه توییتر خود یک متن کوتاه منتشر کرده است. او که یکی از بی حاشیه ترین چهره های فوتبال ملی ایران محسوب می شود، نوشته: «امید به روزی كه چاپلوسی ریشه كن بشه و هر كس نون تواناییش رو سر سفره ببره. امان از حسادت و مشكلات درونی كه آسایش آدم‌ها رو می‌گیره.»

واکنش‌ها به سخنان رائفی‌پور درباره «مهدوی‌کیا و کریم باقری»

اما «کریم باقری» کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و مربی باشگاه پرسپولیس که دیگر فرد مورد اشاره رائفی پور است، ترجیح داده که واکنشی در صفحه شخصی اش به این مسأله نشان ندهد. او در آخرین مطلب خود در فضای مجازی «صعود نساجی و نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر را تبریک گفته است» تا نشان بدهد همچنان یکی از ورزشکاران و مربیان بدون حاشیه کشور است و علاقه ای به ورود به چنین مسائلی ندارد.

واکنش‌ها به سخنان رائفی‌پور درباره «مهدوی‌کیا و کریم باقری»

البته از رسانه ها و چهره های رسانه ای گرفته تا فوتبالیست های مشهور و سرشناس کشورمان نظیر علی دایی، خداداد عزیزی و علی کریمی که هر سه مرد فوتبال آسیا شده اند و همچنین بازیگران و هنرمندان در صف حامیان این دو چهره فوتبالی و محبوب یعنی «مهدی مهدوی کیا و کریم باقری» درآمده اند و به انتقاد از سخنان رائفی پور پرداخته اند که چرا این دو چهره بی حاشیه و محبوب را مورد هجمه قرار داده است؟

اما رائفی پور کیست و چه نظراتی دارد؟

برای اینکه «علی‌اکبر رائفی‌پور» و برخی نظریات او را بهتر بشناسید، خیلی کوتاه به معرفی او می پردازیم. رائفی پور 34 ساله و متولد 1363 است. او سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد؛ هرچند برخی اشخاص و رسانه‌ها که مخالف او و سخنانش هستند، بر این عقیده اند که «ادعاها و دیدگاه‌های وی فاقد سند علمی هستند.

او مؤسسه‌ای به نام «مؤسسهٔ مصاف ایرانیان» تأسیس کرده و مدیریت آن را بر عهده دارد. بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ طی اطلاعیه‌ای افتتاح «جنبش مصاف» با عنوان ثبت «مؤسسهٔ مصاف ایرانیان» اعلام شد. مصاف مخفف عبارت مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری است. مؤسسه مصاف از سال ۱۳۹۵ شمسی با تشکیل کمپین «اهدای خون مسلمان شیعه» تلاش دارد تا فرهنگ اهدای خون جایگزین مراسم قمه‌زنی شود و همچنین اهدای خون در تمامی ایام سال صورت گیرد.

رائفی پور پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و در زمانی که نظرسنجی‌ها هیلاری کلینتون را نشان می‌دادند، بیان کرد: «چهار سال است در سخنرانی‌هایش می‌گوید رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا یک زن است و آمریکایی‌ها برای «بازی با افکار جهانی» یک زن را به ریاست جمهوری می‌رسانند. اگرچه در نهایت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با پیروزی «دونالد ترامپ» همراه شد و این پیش بینی اشتباه از آب درآمد. او همچنین شلوار «جین» را برآمده از مفهوم جن و کفش پاشنه‌بلند را نماد سُم جن دانسته‌ است.

باید روش سخن گفتن درباره سرمایه‌های اجتماعی را اصلاح کرد

جدای از اعتقادات، نظرات و پیش بینی های رائفی پور باید گفت، اگر هدف و تلاش او درباره افرادی نظیر «مهدوی کیا و کریم باقری» اصلاح سخنی است که احتمالا از سوی آنها بیان شد، راه درستی برای رسیدن به مقصود خود برنگزیده است، چون اولیه ترین توصیه های دین مبین اسلام در مورد افراد و نحوه برخورد با آنها، رعایت ادب و جلوگیری از استهزای یک انسان است که در آنچه رائفی پور اخیرا گفته، توجه به این مسائل دیده نمی شود.

علاوه بر آن، مهدی مهدوی کیا و کریم باقری علاوه بر افتخاراتی که در ابعاد بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران و ورزش کشورمان کسب کرده اند، نظیر برنده شدن عنوان مرد سال فوتبال آسیا، بازی در میادین بین المللی برای ایران و کسب افتخارات آسیایی، زدن گل به تیم ملی آمریکا که موجب خوشحالی هزاران ایرانی از جمله خانواده های شهدا و ... شد، چهره های قابل احترام و سرمایه های اجتماعی و ملی کشور محسوب می شوند که باید مورد احترام قرار گیرند.

از یاد نباید برد که اتفاقا «مهدی مهدوی کیا و کریم باقری» که هر دو مفتخر به کاپیتانی تیم ملی فوتبال کشورمان هستند، جزو چهره های بی حاشیه و با اخلاق این رشته ورزشی محسوب می شوند که مردم و طرفداران فوتبال در ایران احترام زیادی برای آنان قائل هستند. برای همین هم سخنان ناشایست رائفی پور درباره این دو با واکنش مثبتی مواجه نشد، بلکه مردم، رسانه ها و چهره ها با اشکال مختلفی در صدد پاسخ به این گونه حرف زدن درباره آنها برآمدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۴۶
یکی با مدرک دیپلم واون یکی با مدرک حسابداری شدن نظریه پرداز نظام درباره همه علوم از فلسفه و تاریخ گرفته تا کسف جاسوسی و توطئه و اقتصاد و...
عجیب نیست البته ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
اول از همه باید بگم که بهتر بود ایشون مطلب رو یه جور میگه میگفت تا مسخره کردن برداشت نشه. ولی اگه
سخنرانی های ایشون رو گوش کنید متوجه میشید که ایشون مطالعه کرده و تحلیل ارایه میده. چه اشکالی داره که توی زمینه های مختلف باشه وقتی که تمام صحبتاش با دلیل و سند هست؟ اگه انتقادی دارید اول باید موردشو مشخص کنید و بعد برای رد اون ادعا دلایل خودتونو مطرح کنید.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
لفظ استاد را پاس بداریم و به هر کسی این لفظ را اطلاق نکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
با بعضی از صحبت های رائفی پور درباره شفاف سازی موافقم و با بعضی دیگر از صحبت هاش مخالف .
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
نویسنده متن معلوم نیست کدوم طرفیه
وقتی یه بابایی بصیرت سیاسی نداره و نمیدونه جنگ های فرامرزی ایران برای تامین امنیت داخل ایرانه و میاد به عنوان یه ادم سرشناس
که حالا چند هزار طرفدار داره یه حرف نا مربوط میزنه باید چی بهش گفت
یادمون باشه عرصه سیاست خیلی پیچیدس از اول انقلاب تا الان خیلی ها بودن که حرفی که میزدن با عمل تفاوت داشته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
این همه توهین ؟؟!!خوب مهدوی کیا که به حساب سرمایه این مملکته باید دوغ تبلیغ کنه؟!!خودت فکربکن..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
اون جامعه ای موفقه که نخبه های علمی توش
سرمایه حساب میشن نه یه مشت سلبریتی که درباره همه چیز اظهار فضل میکنند.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
کدام بی حاشیه !! وقتی مهدوی کیا یه فوتبالیست که همه شهرتش از زیر توپ زدن بدست آورده در مورد مسایل امنیتی کشور که هیچ آگاهی از آن نداره اظهار نظر میکنه و به همه سربازان و فداکاران پر افتخار این کشورکه جانشان را خارج از مرزها بر کف گرفتن تا این آقا و ناموسش مورد تعرض امثال داعشیهای متوحش قرار نگیرند توهین میکنه بهش میگید بی حاشیه !!؟ از نظر شما حاشیه فقط قلیان کشیدن !! ضمن اینکه خودتان با این نقد بی منطق و کینه توزانه علیه یک فرد محقق و متفکر تمام نصایح و مواضع مثلا اخلاق مدارانه خودتان را زیر سوال بردید مغرضانه بودن این انتقاد روشنه و وتضح است در جهت تخریب شخصیت آقای رائفی پور هست کاملا مشخصه تاکید روی سن و سال ایشان خیلی ناشیانه هدف نویسنده را نشون میده بهر حال اگه قصدتان خیر و صلاح است اول یه سوزن به خودتان بزنید و بعد ... !!!
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
در پاسخ اون آقایی که گفتن رائفی پور اهل مطالعه هستن و تحلیل ارایه می ددن من که 3 ساعت از مطالب ایشون رو با دقت گوش کردم تحلیل های عجیب و فقط میشه گفت حاصل توهم زیاد این آقا و اعتماد به نفس زیادی هست من که بعد از گوش دادن به سخنرانی هاش یهودی ها رو گرداننده دنیا و تصمیم گیرنده اصلی دنیا دونستم و خداوند را در موضع ضعف دیدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
اولاً مدرک فوتبالیست ها و بازیگرانمون چی هستش؟
دوماً معمولاً اونایی که سواد دارند غلط املایی نمی نویسند و پس از تایپ متن یکبار اونو میخونند
سوماً کسی که ادعای سرمایه کشور بودن را داره نمیره مبلغ هر چیزی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
با امثال رائقی شدیم ۸۰ میلیون.
یعنی طرز جواب دادن مهدوی کیا خیلی قشنگ بود؟ به نظرم اتفاقا خیلی هم خوب حرفی رائقی پور زده است و توهینی نداشت. اگر سرمایه هستند نباید به منبعی واسه پول درآوردن این چنینی شوند. اسمش می شه سوء استفاده از شهرت. شما تا به حال دیده اید مثلا مارادونا یا پله همچین کاری بکنند؟ حداکثر رونالدو شامپوی کلیر را تبلیغ کرد و بس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
یحتمل شما از اونایی نیستید که با پول بیت المال رفتی اونور عشق و حال و داری اینچنین حمایت میکنی. ضمنا اگه نمیدونی بدون بیشتر فوتبالیست های معروف درآمد تبلیغاتیشون بیشتر از درآمد فوتبالیه
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
یک توصیه هم به سلبریتی ها داشته باشید... در امور فاقد تخصص و حتی آگاهی سکوت کنند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
گفته روش سخن گفتن درباره سرمايه‌هاي اجتماعي ... مگه رائفي پور سرمايه اجتماعيه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
دوست عزیز شما مثل اینکه تنها منبع خبریتون جناب رائفی هستند،دو صفحه روزنامه هم مطالعه بفرمائید،بعد از اون آیا در مورد سندهایی که ایشان ارائه کرده اند جستجو کرده اید؟یا حرفهای ایشان از نظر شما وحی منزل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ماشاالله دقت کردیدن یه بنده خدایی تمام قد در همه کامنتها در دفاع از حقانیت مدرک خیالی این آقا و دانش مالیخولیاییشون چه جهادی را به جان تقبل کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
رونالدو به صورت مداوم لباس زیر مردانه تبلیغ میکنه. دیوید بکهام هم همینطور. لطفا اطلاعات ندارید کامنت نذارید
الان در همه جان افراد مشهور تولیدات رو تبلیغ میکنن و این هیچ اشکالی نداره
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
پله هم برای کوکاکولا تبلیغ کرده
مصاف مخفف کلمات "مفت" ؛ "صحبت کردن" ؛ " از "؛" فرط شکم سیری" هست. بدتر از این استهزاء کردن دیگران که گناه کبیره هست، عمل اون کسایی هست که پای این جلسات میشینن و سوت و کف میزنن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
اين مصابی که میگه ظاهرا مصاف خودته ا از فرط شکم سیری...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
کافر همه را به کیش خویش پندارد
نصف بیشتر سخنرانی های رائفی پور در مورد اهل بیته. اما ظاهرا از انصاف خبری نیست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
هر کس باید در کاری که بلدند نظر بدهند این آقایان جز ضرر چیزی برای این مملکت ندارند مخصوصا مهدوی کیا هنوز تو فتنه ۸۸ یادمان نرفته چجوری میدان دار بود
محمد
| India |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
دلم برای اسلام و اون اهل بیت میسوزه که سخنرانشون امثال این افراد منفور باشند اینا بجز ضربه کار دیگری نمیتوانند کنند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
آقا محمد . دلم به حال تو میسوزه که ننشستی لااقل چند تا از سخنرانیهاش رو گوش بدی و بعد اظهار نظر کنی . رائفی پور گنجی هست که مردم این دوره زمونه حالا حالا ها مونده پی به ارزشش ببرن . اون آدمیه که همیشه جلوتر از زمانش فکر می کرده . بهتره یکم در موردش تحقیق کنی و بعد ازش متنفر شی
همه اینا به کنار، من موندم اون بنده خدا هایی که به این آقا میگن استاد، اونا دیگه کین؟.....
خیلی دلم بحالشون و به حال خودم میسوزه که با چه جماعتی هم وطن میشم
پاسخ ها
عادل
| - |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
دلت به حال خودت بسوزه که از همه جا بی خبری
از کوی دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
.دلت به حال خودت بسوزه بنده خدا.خیلی پرتی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
گوش کردی صحبت هاشو؟؟ اصلا" میشناسیش ؟ امان از وقتی که مخالفت یا موافقت با یه چیزی مد بشه بین ،جماعت سلبریتی و سلبریتی پسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
بنده خدا گفته که دلم به حال خودم ميسوزه ديگه... و در ادامه دليلشو هم نوشته. فقط اشتباه ميکنه که دلش به حال شماها هم ميسوزه.
من هم بيشتر اتفاقاً دلم فقط به حال خودم يسوزه تا به حال شماها ... به همون دليلي که دوستمون گفته
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
من قبلا گوش میکردم بعدا فهمیدم کپی پیست میکنه
مضافا سطح معلوماتش خیلی پایینه و خیلی قواعد عادی دین رو نمیفهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
این آقا کپی پیست دکتر!!!!!حسن عباسی اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
بنظر بعضی فقط عشق چمباتمه پای منبر و تریبون دارنو حالیشون نیست اصلا یارو چی داره بارشون می کنه. اونوقت به به و چه چه هم می کنن. ..............بل هم اضل
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
دلت بحال خودت بسوزه بدبخت که اسطوره ات ! آقا ماستیه !!! تو ارزش علم و خرمهره رو تشخیص نمیدی اگه نه رائفی پور ر رو ول نمیکردی دنبال یه فوتبالیست بری !
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
نویسنده متن رفته یه سری اطلاعات از ویکیپدیا ورداشته آورده واسه معرفی استاد
بابا حداقل همین سخنرانیش رووش میکردی تا ایقد محمل نبافی
در حقانیت رائفی پور همین بس تا حالا یه نقد منطقی نتونستن بهش بکنن یا تهمت بوده یا فحش یا ادعاهای پوچ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
موندم آدمایی مثل تو چطوری تو عصر الان زندگی می کنن . تو باید تو عصر حجر که هیچ تو عصر چوب هم که هیچ . چرا تو این دوره زمونه ای . لااقل برو چند تا از سی دی های رائفی رو گوش کن بعد بیا نظر بده . حالا حالاها مونده بفهمی که ایشون کی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
یه نفر به نفر دیگه میگه استاد یکی دیگه داره میسوزه
اطلاعاتتون در مورد رایفی پور خیلی ناقصه و کپی از ویکی پیدا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
تو دبیرستان باهم همکلاس بودیم.یکی از شهرهای آذربایجان شرقی.از دوروترین افرادی هست که تا الان دیدم و میشناسم.
محمد
| United States of America |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
بله . البته باید اضافه میکرد پدر ایشان که هستن تا اطلاعات کامل تر و دقیق تر باشه
درسته که لحن صحبت استاد رائفی پور یه خرده اشکال داره ولی اصل حرفش درسته چون این هنرمندا و ورزشکارا که خودشونو عقل کل می دونند به خودشون اجازه می دن در هر زمینه ای اظهار نظر کنند بدون اینکه کمترین اطلاعی از اون بحث داشته باشند. درباره این حرف مهدوی کیا که گفته منشا این حرف استاد حسادته باید بهشون بگیم استاد رائفی پور به اندازه کافی طرفدار و حامی داره و مورد توجه هست و اینو از تعداد مستمعین سخنرانی و دانلود کنند های سخنرانیاش میشه فهمید. بنابراین نیازی به حسادت و تخریب چون شمایی که به بغل کردن سگ توسط دخترت افتخار می کنی نداره؛ یه سخنی هم با جناب تابناک که دست گذاشته روی یه اشتباه ایشون که درباره انتخابات آمریکا بوده؛ تابناک جان امکان خطا از هر کسی متصوره و ایشون هم از این قاعده مستثنی نیستند، چرا به پیشبینی ایشون درباره تشکیل داعش، دست دادن رئیس جمهور آمریکا با مسولان ایرانی و اون همه سخنرانی های موثرشون که باعث شیعه شدن چند ده نفر شده اشاره نمی کنین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
متاسفانه تابناک وکیل مدافع مرفهین مدعی شده.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
ایشان دقیقا استاد چی هستند؟!!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
میشه بگید مدرک تحصیلی ایشون چی هست دقیقا که میتونن در این موراد نظر بدن ، من سخنرانی ایشون گوش دادن چندین مرتبه حرفاشون هیچ سند و مدرکی نداره و فقط از روی هوا دارن یه سری مطالب رو به هم می بافن.بعدشم آقای مهدوی مثل هر کس دیگه ای اومده در یه مورد یه مسئله ملی نظرش رو گفته !!!توجه کنی شما تو مسئله ای که سر رشته نداری دای اظهار نظر میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
نمیخواد شما بدونی برو کلشتو بازی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
گل گفتی رفیق
بهتر یه نظر سنجی بزارن بنیند مردم تفکرات کدوم طرف رو بیشتر قبول دارن... واقعا کریم باقری و مهدوی کیا دو اسطوره با اخلاق هستن هرکی که نظرش رو گفت قرار نیست بهش حمله کنیم و با توهین پاسخ بدیم...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
الان توی این صفحه دقیقا کی داره بخاطر ابراز نظرش مورد توهین قرار
می گیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
اتفاقاً چون نظر مردم رو ميدونن نظرسنجي نميذارن.
N
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
منظورت همون دسته از مردم فهیمی است که این دولت رو انتخاب کردن و برای برجام رقصیدن؟
کی می خواید بپذیرید ما بلوغ لازم برای انتخاب و تشخیص نداریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
افراد مشهور از جمله بازیگر و فوتبالیست ها به خاطر نمایشی که داشتند محوبیت دارند ولو بی اخلاق باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
به نظر من هر کسی حق داره در هر موردی اظهار نظر کنه و بگه درمورد فلان مساله نظرس چیه و این یعنی آزادی اندیشه ولی آزادی اندیشه هم مثل همه آزادیها حدودی داره.مثلا اقای رائفی پور میتونه درمورد یک مسابقه فوتبال اظهار نظر کنه و بگه نظر من اینه ولی نمیتونه و نباید بگه نظر من درستترین نظره چون کارشناس این کار نیست و اگر یک روز به او گفتند مربی تیم ملی شود نباید قبول کند ولی شاید بتواند مربی تیم محله خود بشود.به همین دلیل اگر اقایان مهدوی کیا و باقری درمورد مساله سوریه در جمع دوستان یا اهل محل خود اظهار نظر کنند مشکلی نیست ولی وقتی نظرشان در حد ملی منتشر میشود و ایشان در این مورد کارشناس نیستند و حتی ممکن است برای ایران تبعاتی در سطح فرا ملی از این اظهار نظر بوجود آید نباید ظهار نظر کنند .متاسفانه ما مردم ایران در هر موردی اظهار نظر میکنیم که این به خودی خود اشکالی ندارد و اشکال کار انجاست که هیچ کس حاضر نیست بگوید این نظر من است و من در این امر کارشناس نیستم بلکه همه انچنان اظهار نظر میکنند و نظر خود را درستترین نظر میدانند و بر آن پافشاری میکنندکه خود کارشناس آن مساله درمورد ان نظر قطعی نمیدهد.البته آنچه را که نوشتم فقط نظر منه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
N
شما به بلوغ نرسیدی مشکل خودته.در مورد انتخاب مردم وبرجام هم چند روز دیگه بیشتر نمونده تابفهمی مردم بهترین انتخابی که براشون ممکن بود رو کردن.شایدم شما جزو مردم نیستی ومثلا ژن خوبی یا از ملائکه.از دید شما مردم اشتباه میکنن ولی شما نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
دقیقن, امان از بعضی ها که میخوان با توهین به دیگران به شهرت برسند .امان از حس شهرت طلبی به هر قیمتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
بگین بزارن تا ببینین حق با کیه البته در شرایط برابر و بدون تخریب
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
خب خود این به اصطلاح استاد هم که در هر زمینه ای داره اظهار نظر می فرماید!!!! به اون چه ارتباطی داره که کی چی کار میکنه و مشاور داره یا نه.
صدیق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
عمو قرار نیست هر اسطوره ای در مورد همه چی اظهار نظر بکنه که ؟ راستی تابناک در مورد استاد رائفی پور همه فعالیتهاش وخصوصیاتشو بگو ویکیپدیا که منبع خوبی برا کپی پیست نیست .
دقیقا مقاله ی مغرضانه ی شما چند سال پیش در مورد راهپیمایی اربعین که سخنان رائفی پور را تقطیع کرده بودید یادمه
همون غرض ورزی ها در مورد ایشان اینجا هم به چشم میخوره
عمل کردن و موثر بودن در جامعه چیزی است که حرافان بی عمل چشم دیدن ان را ندارند
این اقا رو طرفداراش متوهمش کردن.....اخه یه جوون 34 ساله رو چطور استاد خطابش میکنن....بیشتر از حرافی های این اقا باید به حال کسانی که براش سوت و کف میزدن گریست....نه دنیایی دارن نه اخرتی.....اهای پیرو هااای چشم بسته التماس تفکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
کسانی هم که غدیر و علی رو پس زدند حرف اصلیشون همین بود: تا وقتی شیوخ هستند از علی جوان اطاعت کنیم
ناشناس
| Saudi Arabia |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
شمابه حال خودت گریه کن الان ریس جمهور کانادا 38ساله هست یا مکرون مگه چند ساله هستش تو ایران هر کس حرف حق بزنه ادم رانت خوار و... هستش ولی یه عده میخورن و دوتابعتی هستند خیلی خوب هستن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
تفکر امثال شماهاست که بدون گوش کردن به تمام حرفهای یک نفر محض سن و سال براش حکم می بری ،باعث وضع فعلی مملکته!!!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
بیسواد اگر یه نموره سواد داشتی میفهمیدی راجع به کی داری حرف میزنی ! این بیسوادای امثال تو هستن که با سوت و کف یه مشت آدمای بیسواد لمپن را تو کشور اسطوره میکنید و مثه احمقا دنبالشون میدون در حالیکه طرف نه علمی داره نه خاصیتی برا جامعه داره و نه اخلاق و مرامی ! اما اگه برای یه آدم با سواد و فرهبخته که کلامش حرف حساب و درس زندگی و اخلاق است و به جامعه آگاهی میدهد کف و سوت زذی ارزش داره در واقع برای علم و دانش داری دست میزنی .
واقعا به امید روزی که توی این کشور برخی ها نون بازوشونو بخورند
انسان ها به سه دلیل پشت سر شما حرف می‌زنند
1. وقتی نمی‌توانند در حد شما باشند
2.وقتی چیزی را که شما دارید، ندارند
3. وقتی که می‌خواهند از سبک زندگی شما تقلید کنند اما نمی‌توانند.

فقط میتونم تاسف بخورم برای کسانی که به امثال این آقا و حسن عباسی و... فرصت سخنرانی در دانشگاه فراهم می‌کنند و تاسف عمیق تر برای کسانی که ایشان را با لفظ استاد خطاب می‌کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
جواد جان الان شما و دیگر دوستان به کدامیک از این سه دلیل دارید پشت سر رایفی پور که فقط نظرش رو گفته حرف می زنید؟ راستی این قانون طلایی رو از کدوم روانشناس بزرگی یاد گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
جوادجون حالا شما جواب بده
در حد این دوتا نیستی؟
اونا چیزی دارن که تو نداری؟
یا میخای سبک زندگیشونو تقلید کنی اما نمیتونی؟
و یک سوال از بقیه،چرا اقایون مهدوی کیا و باقری درمورد حضور ایران در سوریه که اصلا درموردش هیچ تخصصی ندارند میتونند اظهار نظر کنند ولی کسی حق نداره این عدم تخصص اونارو بهشون گوشزد کنه؟
البته اقای رائفی پور هم در گوشزد کردن این مساله با زبان مناسبی با این دوبزرگوار که برای مردم بسیار محترمند استفاده نکرده
ببخشید، اینها چون سرمایه هستند و مشهور هستند باید دفاع در سوریه را ببرند زیر سوال؟
مشهور شدند برای این که خون شهدا پای این کشور ریخت و امنیت ایجاد کرد وگرنه اینها باید زیر بمباران عناصر داعش فوتبال تمرین می کردند نه توی زمین چمن آزادی
پاسخ ها
علی مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
شهروند این مملکت هستند که حق دارن نظر بدن که پول هاشون جوانیش کجا و چگونه مصرف بشه،اگر نظامی ها جای فوتبالی ها رو اشغال میکردن میشد توقع داشت که فوتبالی ها هم در مسائل نظامی نظر ندهند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
شما حتما پیش ی روانشانس برو بد نیس برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
من هم با نظر شما موافقم.این دو بزرگوار نباید در مساله ای که در آن تخصص ندارند اظهار نظر کنند،آن هم مساله ای با این درجه از حساسیت.مثلا اگر اقای رائفی پور درمورد یک مسابقه تیم ملی عملکرد این اقایان را باعث شکست ایران معرفی کند و انها را زیر سوال ببرد چه عکسالعملی نشان خواهند داد؟و ما مردم به اقای رائفی پور چه خواهیم گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
جواب به شما اجازه انتشار پیدا نمیکنه دوست عزیز.فقط سربسته بگم لندن وپاریس واستکهلم از شر حملات داعش نجات پیدا کردن واروپاییها حتی یک تشکر از ما نکردن وترامپ افتخار شکست داعش رو بنام خودش کرد.امیدوارم منظورم رو فهمیده باشید
با سلام به نظرم هدف آقای رائفی پور راهنمایی این دو عزیز بوده ولی شاید لحن گفتار مناسب نبوده و نقش شیطنت رسانه ای را نیز نباید نادیده گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
دقیقا. رسانه ها هم که دنبال همچین فرصتایی هستند.اما یکی از این رسانه ها به مهدوی کیا و باقری نگفت شما بر اساس چه تجربه یا تخصصی یا اطلاعاتی میگید ایران نباید میرفت سوریه؟
یا مثلا اگر ایران نرفته بود و شرایط اونجوری پیش میرفت که بوجود اورندگان داعش میخاستند و ایران به مشکل برمیخورد همین اقایون و البته همفکراشون گوش فلک رو کر کرده بودند که چرا نشستید و دست رو دست گذاشتید تا حالا سر مرزامون بجنگیم و گروههای ترور بیاند داخل کشور
از یک مقدس مآب بیشتر از این انتظار نمی‌رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
خاک بر سر مملکتی که قهرمان هاش افراد جان بر کفی که برای امنیتش می جنگند نیستند بلکه سلبریتیها و فوتبالیست هایی هستند که آن قهرمانان واقعی را زیر سوال می برند و هیچکس حق اعتراض به این قهرمانان پوشالی(فوتبالیست ها و هنرپیشه ها و...) را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
خودت چی ؟چیکاره ای؟مقدس آب هستی ؟
ایشون دانش آموخته کدام دانشگاه برتر هستند؟رتبه علمی یا ژورنال معتبری دارند؟
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
ایشون دیپلم حسابداری دارن ظاهرا
ونسبتی هم با یاسر عرفات دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
هرکسی جواب ایشونو داد جواب این سوال منم بده
اقایون مهدوی کیا و باقری برای اظهار نظر در مورد مساله سوریه چند واحد دروس نظامی یاعلوم سیاسی یا استراتژی پاس کردند و توی کدوم دانشگاه،فرقی نداره دانشگاهش معتبر باشه یا نباشه؟
البته اگه تعداد خبرها یا مقاله هایی هم که توی روزنامه ها خوندن هم بگند کفایت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
نابغه
کسی به مهدوی کیا نمیگه استاد. شما چرا به این رایفی میگید استاد؟؟؟ استاده چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
آقای مهدوی کیا و کریم باقری دروس علوم نظامی پاس نکردن ، شما هم همینطور ولی حق دارن در مورد سرمایه مملکت و راهی که در پیش گرفته اظهار نظر کنن . در مورد نحوه جنگ که اعلام نظر نکردن که ربطش می دید به دروس نظامی و سیاسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
فوتبالیستامون از کدوم دانشگاه مدرک گرفتند؟
حمید
| United States of America |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
خوب تابناک جان اینو چاپ نکنی مدیونی چرا ما ایرانی ها باید طرف یک دسته رو بگیریم.بابا آقای رائفی پور شما لطفا مدرک متناسب با سخنرانی هاتون رو بگیرید الان زمان قدیم نیست که بواسطه کتاب خوندن صرف هر شخصی رو استاد صدا کنند.دوم آقای مهدوی کیا و هم صنف هاشون+بازیگرها چه گره ای از زندگی مردم باز کردند؟و بدون تخصص به مردم گرا میدن.بله هر کسی حق داره نظر خودشو داشته باشه اما چپ و راست گرا دادن برای چیه ؟؟چرا کشوری که تحت شدیدترین تحریم هاست باید خودشو شبیه غربیا نشون بده.سلبریتی این مملکت باید انسان های عالمی باشند که علمشون به مردم کمک میکنه
اتفاقا من هم متولد 63 و دکترامو هم از دانشگاه تهران (مرتبط با مباحث سیاسی) گرفتم، اما موسسه که نمیتونم بزنم هیچ، در به در دنبال یه کاریم که گشنه نمونم.
از نظر فعالیت های علمی هم بعید می‌دانم این آقا به گرد من هم برسه، دیگه بقیه ماجرا رو همه میدونیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
شما عرضه نداشتی عزیزم به گردن رادفی پور نیانداز
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
راست می گه. ایران آدم متخصص نیازی نداره. آدم با.
عرضه نیاز داره مثل بابک زنجانی. مثل رافعی پور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
نه دوست عزیز اگه منو از نزدیک میشناختی متوجه میشدی که اتفاقا خیلی هم با عرضه ام (حتی به اذعان دیگران) اما چون آدم چاپلوسی نیستم، چون پول و پارتی ندارم وضعیتم اینه وگرنه اگر قرار بود براساس شایسته سالاری آدما تو این کشور سرکار می‌بودند اونوقت متوجه میشدی جایگاه های واقعی اشخاص رو
ناشناس
| Spain |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
ناشناس 18:8 منظور شما از عرضه چیه؟؟؟ یعنی پارتی نداشتی؟؟؟ یار سمج نبودی؟؟؟ یا رزومه و سوابق نداشتی؟؟؟

کدومش؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
مطمین هستیم هیچ ربطی به رانت نداره!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ساندیس نخوردی
اشکال کارت همینه
محمد کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
یه سخنرانی برگزار کن عیارت مشخص میشه. البته بعید تو قد و قواره نظریه پردازی باشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
ناشناس 18.08 اگر هر کس با توجه ب توانایی بدون پارتی رو صندلیش میشت الان تو جات صد رد صد اون پایینا بود نه اینک پول بگیری بیای چرت تحویل بدی
مشکل ما شما و امثال تو
چرا بعضیا خودشنو همه چی دان می پندارن اما حرفای سادشونو به بدترین شیوه و ادبیات اونهم به محبوب ترین ادما میزنن
روی سخن آقای رائفی پور با کل سلریتی ها بود. کاملا بجا گفت باید خیلی قبل تر و تند تر از اینا از این دست نقد ها به جماعت سلبریتی میشد . سلبریتی ها باید حد خودشونو که همانا سرگرم کردن عوام الناس بدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
احسنت.البته بعضی از این سلبریتیها این اظهار نظر کردنهاشون در مورد هرچیز هم در راستای سرگرم کردن مردمه.بعضیهاشونم اینطوری میخان سلبریتی تر بشن
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
البته امثال رائفی پور هم کارشون سرگرم کردن عوام الناسه! مثل ایشون کم نداریم
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
شما تولید مثل نکن لطفا وحید جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
این استادتون هم کارش فیلم کردنه یه مشت نابغه مثل شما حضراته
به غیر از اوباش فوتبالی همه مردم ایران موافق صحبت های رائفی پور هستند کافیه در سایت خود یک نظر سنجی عادلانه بزارید که برای ثبت نظر نیاز به شماره تلفن یا ایمیل باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
دوست عزیز
چند نکته باید عرض کنم خدمتتان
اول سعی کنید همیشه متانت و ادب در گفتار و کردار را رعایت کنید، به کار بردن اوباش فوتبالی توهین است
دوم اینکه چشمانتان را باز کنید تا واقعیات و حقایق را بهتر ببینید و درک کنید، اقلیت هم فکر شما، همه مردم ایران نمی باشد
سوم اینکه من از فوتبال تنها بازی های رئال مادرید رو میبینم (فوتبالی نیستم) اما به هیچ عنوان سخنان این بزرگ امثال شما را قبول ندارم چون به دور از هرگونه ماهیت علمی و ارزشمند است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
تازنین بابا یه نگاه به منفی هایی که خوردی بندازنظر سنجی پیشکشت در ضمن ایمیل مال اجنه هاست که برا فراماسونری درست کردند
ناشناس؛
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
حضرت آقا یا خانم ناشناس17:49 محبت نمائید بنده نوازی بفرمائید .این بنده سراپا تقصیر را از «همه ی مردم ایران»که مرقوم فرمودید کسر نمائید.چون جسارتا سخنان جناب رائفی مورد قبول بنده نمی باشد.
قبلا از توجه بیکرا ن جنابعالی کمال تشکر را دارم.
ناشناس۱۸:۱۵
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
نظرتون در مورد ماهیت علمی و میزان ارزش اظهارات اقایون درمورد مساله سوریه چیست؟
متشکرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ناشناس 20:30

بنده اتفاقا اظهار نظر آقایان مهدوی کیا و باقری را تایید نمیکنم اما من از شما می پرسم
بنظرتون چرا به جایی رسیدیم که احساس میکنیم باید در همه امور دخالت و نظر بدیم؟
هیچ ایرانی از افزایش قدرت کشورش در نظام بین الملل ناراحت نمیشه منتهی قبل از این کار رضایت مردم از امور داخلی لازم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
چرا از طرف همه مردم صحبت میکنی
رایفی پور...هم یکی از دردها و زخم های جامعه ی ماست...متاسفانه.حسن عباسی..دیگر...با تظریه پردازی های پوچ و تفرقه انگیز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
فقط تو خوبي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
بابا فقط تو خوبی.تو اصلاً نماد اتحاد هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
چند سالته عمو جان . بیا ببرمت گردش از ناراحتی در بیای
رائفی پور؟ کی هست ؟
پاسخ ها
طلبه نو اندیش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
یه کسی که فکر میکنه عقل کله و تمام ایران حرفشو گوش
میکنن و در مقام اقتصاد دان و نظامی استاد فیزیک و در مقام مرجع تقلید و کلی دیگه نظریه میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
خودت کی هستی؟
صدیق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
یه راهنما یه راه گشا یه مسلمان واقعی یک لشکر تک نفره یه دلسوز ملت _مفسر قران کسی که زندگیشو گذاشته برا امام زمان وکسی که حسابی زده تو برجک صهیونیستها وکسی که خیلی از جوانان مدیون روشنگری هاشن خدا پشت وپناهش باشه...بدرود
سلبریتی ها باید یاد بگیرند در حوزه ای که در آن تخصص ندارند دخالت نکنند ، این که نشد هنر پیشه ها و ورزشکاران از سیاست تا مسایل اجتماعی توی همه چیز دخالت میکنند و اظهار نظر میکنند . هر کسی باید حد خودش را بداند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
الان آقای رایفی پور با کدوم مدرک و تخصص صلاحیت اظهار نظر رو دارند
هر کسی میتواند نظر خودشو بدون توهین و آزادانه اعلام کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
اظهار نظر سنجیده بد نیست، بلکه ضروری هم است، ضمن اینکه اگر افراد سرشناس گرفتار دعواهای جناحی نشوند و زبان گویای مردم باشند، بهتر می توانند صدای اعتراض مردم را به گوش مسئولان برسانند. با این استدلال شما، ما مردم معمولی هم حق نداریم درباره گرانی دلار، افزایش قیمت سکه، بر باد رفتن ثروتمان در سوریه و عراق و یمن و خیلی چیزهای دیگر نظر بدهیم، چون نه کارشناس اقتصادی هستیم نه کارشناس نظامی و نه استاد علوم سیاسی و .... مگر می شود به یک بوکسور گفت به جز درباره کیسه بوکس درباره چیز دیگری حرف نزند!!! خوب باید روزه سکوت بگیرد.
سپید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
اتفاقا مشکل اینه که تو جهان سوم تو مغز عوام الناس فرو میکنن که حق اظهار نظر ندارید و مسوولین هرکاری بخوان میکنن و به مردمم ربطی نداره. یعنی دقیقا مثل شما!

در حالیکه تو مسایل سیاسی و اجتماعی هر کشوری تک تک مردم حق اظهار نظر دارن. فقط در مورد مسایل تخصصی حرف مردم قابل قبول نیست. مثلا مردم نمیتونن بگن چرا توی جنگ با فلان تاکتیک نظامی عمل نکردید و با بهمان تاکتیک عمل کردید!این مساله در تخصص مردم نیست. ولی اینکه سیاستای کلان کشور چطوریه و پول کشور کجا خرج میشه به همه مردم مربوطه و باید اظهار نظر کنن و جازه ندادن سیاستمدارا هر منافع کشور رو بر باد بدن
امثال رافعی و حسن عباسی و رحیم پور و شریعتمداری و... پشتشون گرمه و هر چه از دهانشون بیرون میاد نثار مردم میکنند ، و به هیچ احدی هم پاسخگو نیستند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
شما چطور؟گرمه یا سرده؟
مجيد جان سرمايه اجتماعي چيز ديگه اي است. ويكي فارسي يه گشتي بزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
مجید جان دلبندم اینجا منظور سرمایه های اجتماع هستش!
و با اون سرمایه اجتماعی که شما فکر میکنی فرق داره. دو تا کتاب جامعه شناسی بخونی میاد دستت
رائفی پور این بار حرف حق زده
حداقل در مورد مهدوی کیا راست گفته.به امثال مهدوی کیا چه ربطی داره که راجع به امنیت ملی نظر بدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
به همه مردم ربط داره. انتظار دارید سیاستمدارا هر کاری دلشون میخواد بکنن و مردم ناآگاه و منفعل باشن؟!
شما از نظر فرهنگی و فکری به معنی واقعی کلمه جهان سومی هستید
نه تبلیغ کردن به رائفی پورمربوطه
ونه اینکه نظردادن درمورد اینکار به ایشان
منتها اینجا هم مثل همه جای دیگه آدمهایی که بهشون مربوط نیست سرجاهایی نشستن ونظرمیدن
واقعا شرم آور نیست که مهدوی کیا بخش بزرگی از شهرت خود را با گل زنی به آمریکا (کشور مولا و مقتدای مثبت دهندگان یعنی ترامپ) به دست آورده؟ خخخ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
خدا به خیر گذروند،اگه ایران اون مسابقه را باخته بود هنوز داشتیم به بی بی سی و صدای امریکا و رعیتهای کدخدا جواب پس میدادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
از صدقه سر اون گل هم سربازیش معاف شد
وقتی که این سرمایه های به قول شما اجتماعی در مورد مواردی اظهار نظر می کنند که چیزی ازش سر در نمیارند این میشه تهش
علی اکبر رائفی‌پور استقلالیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
خخخخ
شوخی خوبی بود
دوبار راجع به این اقا نوشتم وشما نشر نکردید.خیلی پررو وبیکارم که برای سومین بار مینویسم.این اقا دنبال ادرس غلط دادن به جوانان هست.غرب ونظام سرمایه همه چیز رو بر اساس پول میبینه وکل کارهاش رو میشه خیلی ساده بر اون اساس پیشبینی کرد.حالا کار کرد این اقا اینه که مساله رو پیچیده کنه وجوونها رو دنبال نشان ستاره وتا کردن دلار وجمع کردن اعداد و...بفرسته تا در یک فضای غبار الود که همه چیز دنیا رو در اختیار شیطان پرستهاوفراماسونها نشون میده مسائل ساده پیچیده بشن وحقیقتی که جلوی چشمهای همه هست پنهان بمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
شما هم دبگه خیلی همه چیزو ساده گرفتی.کاری به هیچ چیز نداریم،شما فقط برو دنبال همین فراماسونری ببین ریشه هاش کجاست و از چه زمانیه ببین از کجاها سر در میاری ،اگه تونستی به تهش برسی خبر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
امثال رائفی با اون تئوری های عجیبشون در باره ۱۱ سپتامبر ونتیجه گیری از تا کردن دلار کاری کردن که وقتی به مردم میگیم داعش وطالبان ساخته امریکاست بما میگن متوهم.در حالی که انگلوساکسونها ونوادگانشون همونهایی هستن که وقیحانه جنگ تریاک رو در چین راه انداختن واز اون زمان اونها انسانیتشون بیشتر نشده فقط ترس از رسانه ها باعث شده نوع بازیشون رو عوض کنن وبرای غارت دیگر ممالک بجای حمله مستقیم جنگهای نیابتی راه بندازن وگرنه میدونیم برای ارتش امریکا با اونهمه بودجه نظامی سفارش ۱۰۰۰پهباد وچند اوپراتور که از خود واشنگتن اونها رو هدایت کنن کاری نداره و میتونن کلیه اعضای طالبان رو در صعب العبورترین نقاط افغانستان ا
تعقیب وشکار کنن واونها رو از بین ببرن اما اینکارو نمیکنن چون خودشون بوجود اورندش بودن وبهش نیاز دارن واونها در واقع پیاده نظام اینها هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
ناشناس ۲۰.۳۸گرامی منظور بنده دقیقا همین بود.کار کرد ایشون اینه که امثال بنده وشما رو بفرسته دنبال چیزهایی که تهش معلوم نیست در حالی که ما کاری به اینچیزها نداریم وگور پدر تمام فراماسونها وشیطانها.اگر میخوایم ضربه عملی وواقعی به غرب بزنیم باید کاری کنیم تا اونها ضرر مادی کنن والسلام.راهش اینه که کشورهای نفتی بشینن در محیط دوستانه برای قیمت نفت در ۱۰۰سال اینده تصمیم بگیرن وگرنه اینکه ایرانی با عرب ترک با فارس یا کرد ترک با ارمنی و.‌.دائم در حال منازعه باشن وبعد ما بریم ریشه فراماسونری رو دربیاریم کمکی به بهبود اوضاع نمیشه دوست گرامی من
ناشناس۲۲:۵۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
دوست عزیز اتفاقا وقتی کنه فراماسونها(فراماسونری فقط یک گوشه از فعالیتهای غرب است و سازماندهیها و فعالیتهای دیگه ای هم دارند) را در بیارید و بفهمید چه کسانی عضو لژهاشون هستند و چه سیاستگذاریهایی میکنند(البته اگر بشه فهمید)اونوقت متوجه میشید که چرا کشورهای نفتی حتی نمیتونند کنار هم بشینند ،اینکه بتونند برای ۱۰۰سال اینده قیمت معلوم کنند پیش کش.یا متوجه میشید چه کسانی و چرا باعث تفرقه و نفرت بین مذاهب و قومیتها و نژادهای مختلف میشن
این آقای رائفی پوری که بگفته خودش امر میکنه به سلبریتی ها که تو حوزه فعالیت خودشون فقط فعال باشن، این آقا با یه مدرک لیسانس حسابداری چجوری توی حوزه های: فراماسونری، تاریخ، جغرافیا، روانشناسی، مشاوره قبل و بعد ازدواج!!!، تفسیر تورات و انجیل، تفسیر قرآن، مداحی، بازی شناسی!!!، اسلحه سازی!!!، آموزش مسائل جنسی، تحلیل فیلم!!!!!!!، سیاست خارجی و داخلی، ورود به انتخابات و تبلیغات سیاسی، آنالیز موسیقی غرب!!!!!! رسانه شانسی، ورود به مقوله اقتصاد، ورود به مقوله فساد اقتصادی و قضایی، متهم کردن دیگران به ایجاد فتنه و فساد اقتصادی بدون ارائه مدرک، آینده پژوهی!!!!!!!!!!!!!! و......تمامی این حوزه ها حوازی استحفاظی انحصاری ایشونن؟؟؟؟
آقای رائفی پور 34 ساله با لیسانس حسابداری چه فکری با خودشون کردن که به خودشون میگن استاد؟؟؟؟
پروفسور ان؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
بهترین پاسخ
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
این آقا استاد چی هست؟!!
باورش شده که استاده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
استاد روده درازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
احتمالا یه سطحی تو حوزه گذرانده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
همون اندازه که شما برای تلگرام و اینستاگرام وقت میزاری ایشون کتاب خونده افتاد؟؟
گل شب بو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
دلم به حال امثال شما می سوزه که مدرک تحصیلی رو ، تمام کننده ی وزن فکری و پژوهشی طرف می دونید.

اگر ای جوره باید تمام بازیگران سینما که خیلاشون مدرک عمران، صنایع، معماری، حقوق و ورزش دارن باید گفت چرا اومدید بازیگر شدید.


نشسته کلاس فوق العاده رفته و یا استعداد داشته بازیگر شده چه ربطی داره که مدرکش دیپلم فلان باشه یا دکترای بهمان.

فلان دندون پزشکی که شاعره یا نویسندس هم باید طبق حرف شما بهش بگن چرا می نویسه


جناب رائفی پور درسته با شیطنت امثال تابناک و دیگر رسانه ها مدرک حسابداری داره.

ولی پزوهش های ایشون و آشنا کردن نسل جدید با فراماسونری و تحلیل های خیلی خوب ایشون باعث روشنگری در نسل قدیم و جدید بوده.

درسته در این رابطه مدرک داره اما صحبت های تخصصی ایشون از هر مدرکی بالاتره.
مشخصه دنبال تحقیق و پژوهش در این زمینس.


در ضمن در مورد هیلاری کلیتون هم که نوشتید ایشون پیشبینی کرده. و اشتباه بوده باز فقط شیطنت رسانه ایه.

وگرنه نصف امریکایی ها هنوز ترامپ را بعنوا ریس جمهور قبول دارن.

برتر عددی رای دهندگان به نفع هیلاری بود ولی این ارای الکترال بود که باعث انتخاب ترامپ شد.

خیلی از تحلیل گرهای سیاسی اشتباهات بدتر از ای رو هم دارد. ولی دلیل نمیشه که در کار خودشون متخصص نباشن.


در مورد بازیکن های فوتبال هم باوجود احترامی که براشون قائلم. اگه با تخصص و تحقیق و اثبات پژوهشگر بودن این ها در زمینه ای غیر از فوتبال حرفی بز که خوبه

ولی بدون این که درکی از مسائل زئوپولتیکی منطقه داشته باشد و همینجور چون ایران در سوریه سرمایه خرج کرده بیان بگن بد بوده که نشد حرف


من خودم دانشجوی بدون کار هستم ولی حداقا هر روز مسائل سیاسی و منطقه ای رو دبال می کنم

خوشحالم که ایران توو سوریه شهید داده و جلو داعش واساده

اگه قرار باشه عین بازیکن ها فوتبال باشه منم نظر خودمو دادم

اگرم دنبال اینید که مدرکم ربطی به نظرم داره

خب اونوقت باید پرسید بازیکن های فوتبال چی اونا هم مدرک علوم سیاسی دارن؟ که نظر دادن
محمد کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ما به ایشون میگیم استاد، چون استادمونه. در ضمن اگر مردی نظر بده و سخنرانی برگزار کن تا عیارت مشخص بشه.
همه حق دارند درباره امور کشور نظر بدهند و کسی نمیتونه مردم رو از داشتن چنین حقی محروم کنه
مسخره کردن دیگران از جمله دستاورهای این افراد هست.حداقلش اینه که اونا تبلیغ میکنند تا پول حلال گیرشون بیاد
بقیه چی ؟ از تعریف توهمات خودشون و چاپلوسی کاسبی میکنند
واقعا که ...
بدی شما اصلاح طلبا و اعتدالی به قول خودتون اینه که تا با طرف مقابل که اصولگراها باشن دعواتون میشه یاد مردم میافتید مردم آقای اصلاح طلب یا اصولگرا چشم دیدن هیچکدامتان رو ندارن نه فوتبالیست رانت خور نه سخنران که از بیت المال برمیداره
بابا رائفی پور کیلو چنده....
در جامعه ی زندگی میکنم که دیوانه هارو گاهی بیشتر از عقلاء ارج میگذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
مثل همین سلبریتی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
طلبه نواندیش ،ی کم بیشتر بیندیش
حالا حرف رائفی پور بد،اصلا خود رائفی پورم بد
شما بفرمایید این دو نفر که تخصصشون فوتباله و مردم بخاطر فوتبال میشناسنشون از مساله سوریه که ی مساله نظامی و امنیتی و سیاسیه چی میدونند که نظر میدن
خیلی جالبه که هر کی میخواد معروف بشه از بد و بیراه گفتن به آدمهای معروف شروع میکنه.... این جوانک هم به هدفش رسید و الان شخصیت معروفی شد... به همین سادگی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
شما مطمئنی این جوانک معروفتر از اون دو تا پیر عالم سیاست نبوده.حالا اگه معروف نبوده پس نظرش چه اهمیتی داشته،پس اگه اینطوریه منم از فردا شروع میکنم به چندتا بازیگر و بازیکن تیکه و متلک میگم تا معروف بشم
اقای رایفی شما چطونه...دوروبریات بزرگت کردن...اگه دیندارمیبودی یه گوشه میبردیشون نظرتو میگفتی...
اینا کجاش سرمایه اجتماعی هستن؟!
(می‌گویند کاش این قدر پول که در سوریه و لبنان خرج کردیم را ورزشگاه می‌ساختیم. برو دوغت را تبلیغ کن بابا!») اقای رائفی پور درست گفته اگر اون دونفر ناراحت هستند که چرا ایران از حرم اهلبیت (ع) دفاع کرده (در سوریه) ایران باید اینکار را بکند و ان دونفر خودشان خیلی ناراحت هستند!! خودشان بروند و ورزشگاه بسازند !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
توی دیرالزور سوریه داعش یک استادیوم بزرگ فوتبال رو نابود کرد.اصلا داعش به طور کلی با فوتبال مخالف بود تا حدی که اگر کسی توی خیابون لباس ورزشی میپوشید مجازات میشد.کاش کسی نمیرفت سوریه جلوی اینارو بگیره میدیدیم این اقایون با همین ورزشگاههایی که داشتیم چکار میکردن حالا ورزشگاه جدید که پیش کش..به خدا با این طرز فکری که ما مردم ایران داریم اگه اوضاعمون بدتر از اینم بشه خودمون مقصریم
اولا امثال مهدوي كيا بايد بدانند كه جايگاه آنان به تبع امكاني است كه در تيم ملي براي او فراهم شد و به خاطر يك گل كه به آمريكا زد از خدمت معاف شد لذا در اعلام نظرهاش هر چند تخصص ندارد ولي مراعات ارزشها و مصالح نظام را بكند. هر كس در هر جايگاه اجتماعي رعايت اصول ارزشي را نكند در برخورد و عكس العمل ديگران ابتدا بايد خود را ملامت كند
توصيه مي كنم كلا روش سخن گفتن رو اصلاح كنيد چيزي به اسم ادب و ادبيات در كل جامعه وجود خارجي نداره
احترام ادب فرهنگ ادبيات مطالعه چيزايي هستند كه كلا خيلي وقته در همه جامعه تعطيل رسمي شده در حاليكه در اروپا اولين چيزي كه توجه شما رو جلب ميكنه ادب هست نسبت به انسان !
فقط تو مملکت ما هست که یک نفر که معلوم نیست تحصیلاتش چی هست و از کجاست، تریبون داره و به زمین و زمان توهین می کنه و در مورد همه چی هم اظهار نظر های آبدوغی می کنه و کسی هم کاری به کارش نداره!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
واقعا درسته.مثلا من موندم کجای نظرات کارشناسی و تخصصی این دو فوتبالیست درمورد سوریه ایراد داشت که اقای رائفی پوربه اون ایراد میگیره.بالاخره اینا در این زمینه کلی تحصیلات دارن و مدرک گرفتن اگه اینا اظهار نظر نکنند پس کی بکنه،حتما رائفی پور که حتی ی عکس با شورت ورزشی نداره باید درمورد مساله سوریه نظر بده
کل پرسنل موسسه مصاف ایرانیان ریختن توی تابناک تا از این آقا دفاع کنند.
تابناک خیلی نامردی. مثلا خواستی رائفی رو با این چند تا جمله معرفی کنی.چرا درمورد پیش بینی های درستش چیزی نگفتی؟ چرا نمیگی تنها کسی که قبل از اتفاقات سوریه و به وجود آمدن داعش درمورد برنامه صهیونیست ها و وهابی ها ونقشه هایی که چیده بودن هشدار داد همین آقا بود.اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
چون تابناک میدونه فعلا باد از کدوم طرف میاد.
منم چندتا کامنت گذاشتم اما منتشر نکرد.همش تقصیر باده
مقصر کسانی اند که به این فرد عنوان نظزیه پرداز می دهند. یک نظریه پرداز ابتدا باید فرضیه هایی درباره موضوع ویا موضوعاتی داشته باشد که با روشهای علمی اثبات ویا رد شود. به عبارتی، فرضیات ایشان که رد ویا اثبات شده است بر چه موضوعاتی دلالت می کند و عنوان نظریه پرداز را به ایشان می دهید اکدام مسایل کشور براساس فرضیات ایشان به لحاظ نظری و عملی حل شده است و آیا این فرضیات شان در جامعه ما مسایل و مشکلاتی را حل کرده است؟
اگر خارج از این چارچوب علمی به ایشان نظریه پرداز می گویند شاید ایشان نوعی احساس خود بزرگ بینی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
یکی از مسائلی نه رائفی پور سالهاست روش اصرار داره مسئله شفاف سازی است. حتی راه حل های عملی هم بارها ارائه داده و نمونه هاشو توی کشورهایی مثل امریکا و اروپا هم ارائه داده. ولی خودش که قدرت اجرایی نداره تا بتونه پیاده سازیش کنه.
بابا خیلی با حالین . بدون اینکه توجه کنین اون دو شخصیت محبوب و دوست داشتنی (که من بهشون ارادت دارم) در مورد مسایل سوریه و مدافعین حرم و مقابله با حرامی های داعش و ... چی گفتن که کسی مثل آقای رائفی پور تند جوابشونو داده ، فقط میتازید و محکوم میکنید ... خیلی قشنگ رودست میرید و جوگیر میشید . لابد جماعت روشنفکر هم هستید
فامیل و خویشاوند کی هست حالا این جوانک؟ چرا در مورد بقیه متفکرین جوان چیزی نمی نویسید؟
پاسخ ها
علی
| France |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
یاسر عرفات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
اسم این جوانک رو تو گوگل سرچ کن ببین چندتا مقاله و سخنرانی و طرفدار داره
حالا باید ببینی هزینه هاش به عهده کیه. حامی مالیش کیه.

آخه اداره کردن موسسه اجتماعی یا سخنرانی توی دانشگاه ها و وبلاگ نوشتن که شغل و درآمد به حساب نمیاد.

آیا بهتر نیست به جای این حرفها به عنوان یک جوان به دنبال کار و شغل آبرومندانه ای باشه؟ مثل یک کارگر زحمت بکشه به تولید ملی کمک کنه؟
یک زمانی استاد شهید مطهری و علامه طباطبائی بودند امروز رائقی پور و حسن عباسی شدند استاد من استقلالیم ولی کریم باقری ومهدوی کیا خیلی مرد تراز این حرفا هستند اون یکی میگه وضع اقتصادی ایران از آمریکا بهتره این یکی هم بجای افشای مختلسین ودزدهای ذوی الریش به آقامهدی و کریم آقا گیر میده استاد و پروفسور ای....
وقتی که حسابدار میشه استاد نتیجه اش بهتر از این نخواهد بود
استاد درست گفته اند اکثر سلبریتی ها کله پوک هستند
همین آقای رائفی پور اومد برا ما سخنرانی
میگفت ریس جمهور قبلی امریکا سیاهپوست بوده
اینبار با اطمینان 100 درصد میگم زن خواهد بود( کلینتون )
میگفت از قبل تعیین شده

روسای جمهور امریکا مستقل هستن نماینده حزب و افکار عمومی هستند
شما سخنرانی ترامپ رو ببینید کسی بهش دیکته نمیکنه کسی براش متن نمینویسه
این یعنی چی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
ن دیکته نیست میگن حفظ میکنه
خخخ
صحبت های آقای رائفی پور شده مثل خیلی از صحبت هایی که کامل شنیده نمی شه ولی سریع موضع گیری میشه.
درستش اینه که سایت تابناک بدون موضع گیری سخنان هر دو طرف رو منعکس کنه تا بینندگان خود انتخاب کنند. به نظر من نویسنده تابناک صحبت های آقای رائفی پور رو درک نکرده و جهت دفاع از دو بزرگوار دیگر ( آقای مهدوی کیا و باقری ) به تخطئه کلی آقای رائفی پور پرداخته.صفر و صد دیدن مسائل مشکلی است که با نقد منصفانه و بدون حب و بغض از بین میره.افراد مشهور جامعه چه بخواهند و چه نخواهند الگوهای جامعه شده اند و رفتار و گفتارشان تاثیر زیادی در آحاد جامعه دارند لذا باید مواظبت بیشتری نسبت به رفتار و اعمالشون داشته باشند.و چه بسا دارای مشاورانی امین، صدیق و کاربلد باشند.
یکی از هوادارهای ایشون بگن این اقا از کجا امورات زندگیشا وموسسه خودشاتامین میکنه؟وغیر از حرف زدن چیکار برای این مملکت میکنه؟
در جوابی اون عزیزانی که گفته آمد سیلبرتیها به چه حقی در هر زمینه ای نظر میدهند باید بگم ،اظهار نظر در هر زمینه ای جزی از اخلاق و رویه زندگی ما ایرانی هاست و در هر مجلسی در هر موردی که یک نفر صحبت کنه اکثر حاضرین اظهار نظر کارشناسی می کنند و مختص سیلبرتی ها نیست در حالی که تو این مملکت هر کسی زحمت بکشه بیشتر رنجور میشه تا به جای اینکه سرو سامان بگیره
يه جور از سرمايه حرف ميزنين انگار طرف مسي يا رونالدو بوده. با پول ملت و كلي پارتي بازي رفتن عشق و حال كردن دو تا گل هم به دو تا تيم بيخود زدن و ميلياردي هم به جيب زدن. حالا هم براي ملت نسخه مي پيچن
اگه جنگ بشه كدوم يكي از اين سوباساهاي وطني ميرن بجنگن. همشون فرار به امريكا اروپا ميكنن.
سخن رایفی پور کاملا درست
است....ملاک و الگو ما باید اهل بیت باشند نه ورزشکاران و بازیگران و .................................
اگر سرمایه هستند نباید در مورد دیگر سرمایه های کشور بتازند جناب تابناک
در ضمن مثل اینکه شما صفحات این فوتبالیست را ندیدین که می گویید بی حاشیه!!!!!
من برای اقای مهدی وکیا احترام زیادی قائل هستم ولی بنظرم ایشون که دلشون برای ایرا ن می سوزه و میگه چرا توی سوریه باید هزینه بشه وقتی خودمون نیازمند داریم اول جلوی پول های زیادی که به فتوبالیست ها داده میشه رو بگیره و بگه ما نیازمند داریم چرا باید بازیکن های فوتبالی سالی چند صد میلیون از بیت المال پول دریافت کنند
حرف درست از هر آدمی باید پذیرفت ولو اون آدم افراطی یا مخالف سر سخت شما باشه، دو تا از فوتبالیست ها خوب مملکت چرا باید دوغ و کشک و خمیر دندان تبلیغ کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
عزیز جان در جامعه امروز اقتصاد و تبلیغات دو عنصر مهم هستن برای چرخش مالی جامعه و ایجاد رقابت در تولیدات. و هیچ ایرادی نداره افراد سرشناس تولیدات مختلف رو تبلیغ کنن. تو همه دنیا هم همینطوره. الان شما ببین دیوید بکام با محبوبیت و اعتبارش تو انگلیس خیلی راحت لباس زیر مردونه تبلیغ میکنه(از خیلی سال پیش تا الان)
این آقا با مدرک دیپلم شده نظریه پرداز
آقای رائفی پور کاملا حق دارند
یک فوتبالیست از مسائل امنیتی و نظامی چیزی نمیداند و اصلا نباید در مورد مسائلی که تخصص ندارد اظهار نظر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
بعضی افراد به این نظر شما پاسخ می دهند که همه حق دارند اظهار نظر کنند. بله همه حق دارند پیش دوستان و فامیل نظر بدهند ولی موضع گیری رسانه ای به عنوان یک آدم بدون تخصص و صرفا مشهور خطا است
متاسفانه در کشور ما همه، همه کاره اند! همه در مسائل پزشکی نظر می دهند! همه کارشناس سیاسی هستند! همه مسائل اجتماعی را به نقد کشیده و نسخه می پیچند و ... و تمام اینها دلیلی شده برای تنازعات، اختلافات و جامعه ای مریض! کاش روزی برسد که هر کس در حیطه تخصص خود اظهار نظر کرده و دیگران به نظر او احترام بگذارند.
در مورد امثال رایفی پور ها بحث و نطر وزنه انها را بالامیبرد . باید اجازه داد بر زمین و زمان بتازند و با دروعهای شاخدار و اطهار نطر های ابکی اشان خود را نشان دهند . از اتفاق انچه مردم را نسبت به استادان و متخصصان زبده و با تقوای دین کم توجه کرده و میکند همین داستانهای من در اوردی انها از دین و تارخ و بزرگان است .باید حوزه های بزرگ و معتبر علمیه بااینها برخورد شدید کنند . متاسفانه بعصی از مداح ها هم در بحث دین و اعتقادات مردم چنان در مواغظ و منابر هرچه بر دهانشان میازد میگویند که باعث ایجاد یک برنامه از صدای امریکا برای استهزا متاسفانه دین و ایمان مردم بوجود اورده . حوزه ها باید با اینها شدیدا مقابله کنند
تابناک زرد
از اون بد رنگاشا
کلیپی که از استاد رائفی اومد بیرون یه قسمت از حرف هاشون بود
به این جماعت سلبریتی نمیشه حرف زد که
این اقایی که اومد به امام رضا توهین کرد ... یکی از اینا نیومد اعتراض کنه .... ککشون هم نگزید
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
اینا همین طورن وقتس اسم مخاافت با دین باشه همه حمایت میکنن وای به روزی که نفر بخواد از دین حماین کنه چنان میکوبنش که نگو
کاملا مشخص هست که نویسنده شناخت درستی از رائفی پور نداره. هر انسانی از جمله رائفی پور ممکنه اشتباه کنه. این آدم این همه حرف حق میزنه نه صدا و سیما و نه هیچ جای دیگه صداشو در نمیارن. نویسنده از همه آینده پژوهیهای ایشون چرا پیش بینی به وجود آمدن گروهی با پرچم های سیاه با عنوان ISIS که سوریه را به هم خواهد ریخت اون هم حدود هفت سال قبل از اینکه ناآرامی در سوریه به وجود بیاد چیزی نگفته و فقط بسنده کرده به مورد خانم کلینتون که اون هم اگه کسی سخنرانی رو کامل گوش کرده باشه متوجه میشه که دلایلش چی بود و در عمل هم دیدیم که چقدر انتخاب شدن کلینتن محتمل بود و از نظر تعداد آرا جلو بود. بد نیست قبل از اینکه قلم برداریم و کسی رو ترور شخصییتی کنیم کمی بیشتر اون آدمو بشناسیم و صرفا به هر نوشته یا مطلبی که نوی اینترنت میبینیم بسنده نکنیم.
متن سایت تابناک بسیار مغرضانه بود در مورد رائفی پور به شلوار جین و ... اشاره می کند و نمی گوید که چقدر در باب اشرافی گری و فساد مسئولین سخن گفته است. در مورد کلینتون می گوید و نمی گوید که داعش را دو سال قبلش پیش بینی کرد.
در مورد سلبریتی ها هم می گوید دل خانواده شهدا را شاد کردند و نمی گوید زخم زبان به خانواده شهدای مدافع حرم زدند که رائفی پور واکنش نشان داده
فوتبال بیخود این همه بزرگ شده اما این موضوع نباید باعث آزردگی و اهانت به فوتبالیستها بشه . اونها گناهی ندارن .
خوب رائقی پور هم از مسائلی که تسلت ندارن صحبت میکنند و تازش هم به هیچ کس پاسخگو نیست و از اون بدتر اینکه شکل اظهار نظرش هم منهای درست یا غلط بودن اشتباهه
ضمنا یکسری مردم از این عزیزان انتظار دارند تا زبان گویای اونا باشه چون خودشون امکانشو ندارن تا صداشونو برسونند
بهتره یه نگاهی هم به تاریخ شوروی بزرگ بندازیم که تو نصف دنیا نفوذ داشت الا بین مردم خودش چون به نظرات اونا اهمیت نداد و وقتی فهمید که کار از کار گذاشته بود
گروههاى سياسى ايرانى و كشورهاى خارجى مواضع متفاوتى نسبت به وضع موجود ومنافع اكثريت مردم دارند براى اين مردم مهم است كه افراد شاخص جامعه كنار كدام گروه سياسى ويا كشور خارجى ايستاده اند مقام ومنزلت افرادجايى را كه ايستاده اند تعيين ميكند نه چيز ديگر
ای کاش حداقل شما که رسانه ای هستید بیشتر مقاله رو از ویکی پدیا کپی نمیکردید.
درود بر استاد عزیز رائفی پور که با وجود همه فشارها با عزت نفس داره کار میکنه . دست مریزاد استاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
نونشو از این کار درمیاره:؛اونم یه نون چرب و چیلی ؛ میخوای کار نکنه؟!
استاد تا دلش میخواد به هر کسی راحت توهین میکنه بدون اینکه آبروی طرف مقابلشو در نظر بگیره.من نمی دونم ایشون به کجاها وصله که راحت توهین میکنه.آقای مهدوی کیا و باقری کم زحمت نکشیدن برای آبروی این مملکت اونوقت یه کسی پیدا میشه ژزست روشنفکری میگیره
تابناک یه خبرنگار اصلاح طلب هم کیش خودت به امام رضا (ع) توهین کرد چیزی ازش ننوشتی حالا یه نفر که به دوتا ادم فوتبالی چیزی گفته که حق هم بوده این همه تفسیر می کنی
آقای رائفی پور یا هر کس دیگر ، با اینگونه نظر دادن و حمله به شخصیت ها ، قبل از همه خودش را رسوا کرده است باید هر چه زود تر عذر خواهی کند، تا دو ورزشکار محبوب و مردم ببخشندش. ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
مگه یک قاشوق ماست چقدرارزش دارد که ورزشکارمحبوب وبین المللی شماخودرابه آن فروخته ،البته به گفته یک بزرگی ارزش
هرانسان به اندازه آن چیزی است که به دنبال آن هست مثلا ارزش بک قاشوق ماست چقدر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
عزیز من متاسفانه در مورد قضایای مهمی که به امنیت ما مربوط میشه کسی آبرو نمیذاره،میترسن،یکی باید توجیه کنه اسطوره های مارو
محمد کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
از چی عذرخواهی کنه؟ چه توهینی کرده؟ چرا مهدوی کیا به خانوما میگه ترشیده؟ بعد بهش بگن تو همه چی حرف اشتباه نزن توهینه؟
هرکه نان از عمل خویش خورد - منت حاتم طائی نبرد. مهدوی کیا و باقری با اتکا به سخت کوشی و همت بی نظیر خود توانسته اند قهرمان شوند و در دل مردم کشورشان جایی برای خود داشته باشند. در حالی که فرادی نظیر آقای رائفی پور که با تئوری های بی بنیان خود، جز تملق و دریوزگی هنری دیگری ندارد، فقط زمانی مطرح می شوند و نامشان به گوش مردم می رسد که با ادبی و گستاخی شخصیت های محبوب کشور را به خیال خود تحقیر کنند و به تمسخر بگیرند.
به انیشتین به زور میگن استاد ، بعد تو ایران به رائفی پور میگن استاد!
این بچه شده نظریه پرداز و صدا وسیما هم تریبون را ازجیب مردم داده دست ایشون
میگم این مدعیان دفاع از سوریه و لبنان و.... چرا خودشون یه توک پا نمیرن تا اون کشورها؟ در حد یه عکس یادگاری هم باشه ما قبول داریم ها
راىقى پور و عباسى و امثال اين آدما ديگه كى هستن كه شدن تىوريسين!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
حداقل از تو بیشتر حالیشونه
یه خبر نگار به امام رضا کثیف ترین توهین رو کرد نه یه تیتر زدی و نه به معرفی اون خبرنگار و نظریه هاش پرداختی. اصلا هم ما فکر نمیکنیم شما غرض ورزی دارین خیلی فراجناحیه تابناک واقعا
مهدوی کیا دل تمام خانواده های شهداء مدافع حرم که برای امنیت ایران جانشان را از دست دادن به درد اورد مهدوی کیا بجز یک اقدام فنی هنری دیگر ندارد اگر توانایی دارد 10 دقیقه با استاد رائفی پور مناظره داشته باشد
آقای رایفی پور چرا به ساختمان هرمی مجلس و نماد ایکس پشت صندلی رییس مجلس شورای اسلامی نگاه نمی کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
سخنرانیاشو اگه قبلا گوش میکردی در مورد ساختمون مجلس هم انتقاد زیادی کرده
همه بلبلان برفتند و نماند جز غرابی......
کلا آقای رائفی پور یکی از متوهم ترین اشخاص این مملکته. البته یه جورایی هم عقده معروف شدن داره که هر از چند وقتی یه بار میاد و یه چیزی میگه. کنتور هم نمیندازه خدا را شکر
یا میخواست معروف بشه رفت خودشو از روی پل عابر پیاده انداخت وسط بزرگراه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
این حرفو نزن . به خاطر این حرفت مسئولی اون دنیا . من هم 10 درصد از حرفاشو رو قبول ندارم اما انصافا 90 درصد حرافاش صحیح هست و دید بسیار بازی نسبت به مسائل این دوره زمونه داره و خیلی جلوتر از بقیه هستش . در کل انسان بسیار باسواد و مخلصی هست .
به قول بعضی ها بهتره به رائفی پور بگید وقتی جاییت میسوزه باید آب بریزی روش نه به دیگران توهین کنی، درود بر مهدوی کیا و کریم باقری عزیز، افتخارآفرینان ملی
من کلا فاز ایشان و آقای عباسی را نمی فهمم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
تو هم برو دوغتو بخور کاری به فاز نداشته باش
در بیان نظرات نباید گونه ای صحبت کرد که توهین از ان برداست شود ولی حرف اقای رائفی پور صحیح می باشد بهتر است افرادی مانند اقای مهدوی کیا برای خود مشاور رسانه ای داسته باسند وسعی کنند در هر مسیله ای اطهار نطر نکنند
ممکنه ورزشکاران سرمایه اجتماعی باشند اما مهم تر از آن اساتیدی مانند رائفی پور سرمایه اند. علاوه این که سرمایه اجتماعی نباید خودش را ابزار تبلیغ قرار دهد به تعبیری از شهرت خودش برای اغفال دیگران یا قانع کردن دیگران که مثلا از این مواد استفاده کنند بهره ببرد. سرمایه اجتماعی مخ های فرهنگی اند. مهم نیست سن او چقدر است و مهم نیست رشته تحصیلی او چیست. ببینید چه می گوید نبینید که چه کسی می گوید!
رائفی پور برو ساندیستو بخور بابا
متاسفم براي نويسنده متن كه به جواني كه اين همه درس خوانده دكتر شده و سمپات هاي زيادي در قشر دانشجويان داري رائفي پور ميگه ولي براي هزارا هزار نفري كه مدرك مفتي و بي ارزش گرفتند در روز در همين سايت دكتر ختاب ميكنه ايا رزومه رائفي پور اينه كه تو گفتي اين نامردي نيست بريد تو گوگل ببينيد رائفي پو چقدر كتاب چاپ كرده .دانشجو ها براي سخنان او حاضرند پول بدن بليط ورودي بگيرند
تو نويسنده وهزاران دكتر الكي هاي تو سخنراني بزاريد پول هم بديد ببينيد دو تا مشتري داريد
آقای رائفی پور اگر هم استاد چیزی باشند. استاد مغلطه و سفسطه هستند. ایشون از نظر علمی صحبتهاشون فاقد مدارک و اسناد کافیه و فقط خوب بلد شدند با مغلطه و سفسطه و شبه علم ملت رو سرکار بزارند.
راست میگه دیگه چی بود اون تبلیغ ضایع خمیر دندون با دهن بسته
قربونتون برم این همه از بدی ها گفتید درمورد خوبی ها و حرفای درستی که ده و هیچکس نتونسته حرفی راجبش بزنه هم میگفتید
هرکس سخنرانی هارو گوش بده میفهمه چقدر قصد تخریب چهرشو دارید
ماشالا همسو شدید با شبکه های ماهواره ای
این 2فوتبالیست برتر وکم حاشیه درمورد مسایل امنیتی اظهار نطر داشتن ماهم طرفدارشون هستیم اما باید درهر عقیده وآرا هم اینگونه باشیم مدافعان حرم مشکل نبود بودجه یاکمبود ساخت ورزشگاه در کشورن یا این مسایل القایات کسانی است که به زبان این عزیزان آمده ومیخواهند برخلاف غالب کشورهای جهان که بودجه کلان در بخش نظامی ودفاعی هزینه می کنند والان داعش وسعودی وبحران یمن وسوریه ودورتادور حرکات تروریستی ترکیه و افغانستان و....حالا این دوعزیز وبعضی از افرادیکه گرین کارت دارند درزمان رخداد خدای ناکرده جنگ کجا خواهند بود وبه هم وطنان چه مانیفستی ارایه خواهند داد
تابناک نه چندان دروغگو؛ استاد رائفی حرف حق زده، چه معنایی داره مهدوی کیا که اوج دانسته هاش ۴ ۴ ۲ هست راجع به حضور نظامی ایران توی سوریه نظر کاملا عوامانه بده؟ چرا از سلبریتیها بت میسازید؟؟؟ چرت و پرت نگه خب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
یه مهندس کشاورزی هم قطعا از سیاست چیزی حالیش نمیشه
چرا حرف منطقی یه نفر رو توهین قلمداد میکنی جناب نویسنده
چرا واسه شناخت رستاد رفتی از ویکیپدیا متن آوردی
البته این خصلت شماهاست وقتی قدرت استدلال و منطق ندارین رو به تهمت میارین
البته من آقای رئفیپور را نمیشناسم ولی حرفش درست بوده و جای دو تصویر باییست عوض میشد یکی به همان دلیل باز و بسته بود دهان و دیگر اینکه حالا بر نخورد ولی بنظر نمیاد تا مع وف و پولدار شدن کریک باقری مسواکی و یا از خمیر دندانی استفاده کرده باشد ولی ضاهرا مهدوی کیا شاید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
حرف رایفی پور در مقام یک استندآپ کمدی کار درست بود.
البته منم قبول دارم واقعا رایفی پور بیشتر به درد استندآپ میخوره؛
حرفای جدیش همه بی پایه و اساسن
دوست عزیز. شما حق ندارید کسی مسخره کنید. کاش از حرف حقی که در مورد عدم دخالتشون تو حوزه غیر تخصصی هم حرف می زدید. اینا الان هنرمند ، سیاستمدارن کین اینا که قراره از مردم بیشتر بفهمن. اخرش میگن اشتباه کردیم رای دادیم. خوب من بعد لطفا دیگه اشتباه نکنید. #رائفی پور_حمایت
از تابناک چنین مقاله ای عجیب بود. واقعا انتظار نداشتم.
البته حدس میزنم از دستت در رفته.
عمق کلام استاد کاملا صحیحه. تو فیلم پایتخت یه ملت وقتی به سارا و نیکا گفتن حوری غیرتی شدن. یعنی خود دایی و امثالهم خونشون به جوش نیومده واقعا!!
خود آقای دایی میره جلوی داعشی ها یه تیر بندازه. داره جراتشو؟
چرا سردار قاسم سلیمانی پس از ۶ سال جنگ به جمع بندی سرمایه های اجتماعی نرسید.
آقایون سرمایه، بفهمین اگه شما سرمایه شدین حداقل امنیتی که توش وقت کردین رشد کنین رو مدیون مدافعین حرم هستین.
در مکتب توجیدی فوتبال که چیزی جز بطالت محض نیست و فوتبالیست های ننر که از بزرگترین بطالین روزگار هستند هیچوقت سرمایه اجتماعی نبوده ونیستند . ما در این مقولات ادای غربی ها رو میخوایم دربیاریم .
آقا لحن کلام رو ول کن. اصل رو بچسب.

سلبریتیها، مملکت و تلویزیون رو خوردند. جایی برای نفس کشیدن بقیه اقشار نذاشتند. بذارید یکی نقدشون کنه.
تابناک مقاله تون به شدت مقرضانه و دور از انسانیت بود که مباحث ده سال پیش رو مطرح کردی درباره شلوار جین...
اما اونهمه سخنرانی خوب درباره نقد اصول گرایی و اصلاح طلبی، شفافیت اقتصادی و فرهنگ خانواده کرده رو ذکر نکردی. متاسفانه شما و امثال شما بجای نقد درست فقط میکوبین. اگه راست میگین اینهمه از مخالفانش دعوت کرده به مناظره، چرا هیچکس اعلام آمادگی نمیکنه؟ حرفهاش رو بیارین گوش کنین و هرجاش غیرمنطقی و اشتباه بود بگین. شما و تمام کسایی که مخالفت میکنن هیچ کدوم از سخنرانی های ایشون رو گوش نکردن. چکار به مدرک و اسم شخص داری؟؟ امام علی میگه به گوینده کاری نداشته باش، به این گوش کن که چی میگه. شما هم اگه صبح تا شب درباره موضوعی تحقیق و مطالعه کنین قطعا میتونیننظر بدین. مگه اونایی که مدرک دکتری گرفتن چجوری گرفتن؟؟ غیر تحقیق و مطالعه بوده؟ متاسفانه مردم ما نه تنها خودشون دنبال مطالعه و تحقیق نیستن، بلکه اگر کسی هم بره دنبالش، بجای گوش کردن، مسخره ش میکنن و جلوشو میگیرن. واقعا برای خبرگذاری شما متاسفم و میدونم که نشر نمیدین.
استاد درست می گن افرادی که در موضوعی تخصص ندارند نباید درباره آن موضوع اظهار نظر کنند خصوصا در موضوع امنیت ملی.دمت گرم استاد .اکثر این افراد بی سواد هستند ولی به خاطر سلبریتی بودنشان به خود جرات میدن که در هر موردی صحبت کنن.
هیچ توهینی نیست و درست گفته.
به مدرك نيست. صحبت هاي رائفي پور با مطالعه است و در بسياري موارد درسته.
ضمنآ نظام كمترين هزينه را در خارج از مرزها كرده تا امنيت را حفظ كند و از شر داعش حفظ شود. آقاي مهدوي كيا و باقري به اين موضوع دقت بيشتري بايد مي كردند.
اینکه بگویند نحوه استفاده از سلبریتی ها اشتباه است و ایشان باید کار بلد داشته باشند توهیناست؟؟ بابا شرمنده که امروزه روز هر که تو جناح سیاسی شماها باشه معصوم الی الابد می شه و حتی نمی شه به ایشان نصحیت کرد بابا رائفی پور اعدام کنید به اینخاطر که به نحوه استفاده تبلیغاتی از مهدوی کیاو باقری انتقاد کرده اخه به چه جرئتی امروز باید از این تحفه های نطنز انتقاد کرد مگر اینان اسطوره های ما نیستند باید اینان را پرستید باید هر چه گفتندو کردند را به عنوان الگو به همه یاد داد نباید مهدوی کیا را حتی تو خطاب کرد چه برسد انتقاد منیم اینان اسوه حسنه هستند یعنی اینان از معصوم هم بالاتر و عزیزترند واقعا بایدانالله و انا الیه راجعون گفت واسترجاع کرد که برای مهدوی کیا رگ غیرت برخی می جنید اما برای امام رضا و معصوم ککتان هم نمی گزد شماها که لیاقت امام خوبیها را نداشته و ندارید
دخالت در امور سیاسی و امنیتی در جایی که هیچ اطلاعی ازش نداریم با عقلانیت سازگار نیست. آیا نمیشه یک سؤال از خودمون بپرسیم که چرا روسیه وارد جنگ سوریه شد؟ چرا آمریکا و اروپا اصرار دارند که ایران از سوریه خارج بشه؟ آیا عزیزانی مثل مهدوی کیا به اینها فکر کردند؟ ظاهرا طبق استدلال جناب مهدوی کیا بهتره حتی دانشگاه ها رو تعطیل کنیم و بودجه ش رو بدیم تا استادیوم ورزشی ساخته بشه!!!
این عزیزان اگه خیلی دغدغه فوتبال و ورزشگاه رو دارند خب برای هر فصل فوتبالی که چند صد میلیونی پول میگیرند نصفش رو بذارند برای ورزشگاه که در این صورت تو هر کوچه و بازاری ورزشگاه ساخته میشه.
داستان این عزیزان انسان رو یاد گورباچف میندازه که بازی سیاسی رو طبق خواسته آمریکا پیش برد و نتیجه ش این شد که:
گورباچف به دنبال غربی سازی بود و به دنبال این بود که شوروی سابق را همانند غرب بکند و نتیجه آن این شد که: میدان سرخ مسکو اخیرا ( 1380 ش)شاهد صحنه جالبی بود. میخائیل گورباچف که به عنوان رئیس جمهور و رهبر حزب کمونیست شوروی سابق سال‌‌ها در کنار همقطاران خود از جایگاه مخصوص در این میدان از ارتش سرخ سان می‌دید، ماه گذشته در مقابل دوربین فیلمبرداری یک سازمان تبلیغاتی آمریکا مشغول تبلیغ و فروش نوعی ساندویچ برای یک شرکت تولید اغذیه آمریکا بود. هفت سال پیش، گورباچف با سیاست‌‌های مخصوص و به تشویق آمریکا نه تنها سقوط نظام فرسوده شوروی را تسریع بخشید بلکه دروازه‌های روسیه را به کمک جانشینان خود به روی تمدن سرمایه داری آمریکا گشود. اکنون قهرمان لیبرالیسم شوروی فروپاشیده به قدری در تله اقتصادی، اطلاعاتی و تبلیغاتی آمریکا سقوط کرده که حاضر است در مقابل چند میلیون دلار، ستاره تبلیغاتی تلویزون شده و مبلغ پیتزا فروشی در سطح جهانی باشد.
کاش مقایسه ای میشد بین حقوق دریافتی مدافعان حرم که جونشون رو برای دفاع از کشور میدن با حقوق یک فصل فوتبالیستهایی مانند جناب مهدوی عزیز.
مدافع حرم تقریبا 3 میلیون در ماه حقوق میگیره اگه اهل ایران باشه. اهل پاکستان و افغاتستان از کشور خودشون یک میلیون هم نمیگیرن. اگه حقوق هزار نفر از مدافعان حرم رو حساب کنیم در ماه میشود: سه میلیارد تومان و در شش ماه تقریبا 18 میلیارد تومان.
تقریبا قرارداد 20 نفر از بازیکنان و مربیان خارجی در یک فصل فوتبال 20 میلیارد تومان است.
کاش جناب رئیس جمهور حقوق نجومی وزراء و حقوق فوتبالیستها رو به رفراندوم میگذاشت:
تقریبا 100 میلیارد تومان حقوق 145 نفر از مربیان و فوتبالیستها: کاش جناب مهدوی کیای عزیز دردمند فقرا و بیکاران فقط از سگ چشم پوشی میکردند و پول و مخارجش رو خرج فقیرا میکردند تا نیازی به خرج پول مدافعان حرم برای فقیرا نباشیم.
امید عالیشاه، 950 میلیون تومان
حسین ماهینی، 700 میلیون تومان
ساسان انصاری، 550 میلیون تومان
سید جلال حسینی، 700 میلیون تومان
علیرضا بیرانوند، 1 میلیارد و 45 میلیون تومان
فرشاد احمدزاده، 800 میلیون تومان
کمال الدین کامیابی نیا، 910 میلیون تومان
محسن مسلمان، 950 میلیون تومان
محمدامین آرام طبع، 500 میلیون تومان
مهدی طارمی، 900 میلیون تومان
وحید امیری، 950 میلیون تومان
الکساندر لوبانف، 540 میلیون تومان - فسخ کرد
ولادیمیر پریمیوف، 840 میلیون تومان
الکسی پالیانسکی، 900 میلیون تومان
آنتونیو گولیچ، 660 میلیون تومان
کریم باقری، 500 میلیون تومان
برانکو ایوانکوویچ، 2 میلیارد و 190 میلیون تومان
رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال تهران:
آرش افشین، 500 میلیون تومان
امید ابراهیمی، یک میلیارد و 200 میلیون تومان
بختیار رحمانی، یک میلیارد تومان
بهنام برزای، 500 میلیون تومان
جابر انصاری، 850 میلیون تومان
خسرو حیدری، یک میلیارد و 200 میلیون تومان
سیدحسین حسینی، 500 میلیون تومان
سیدمهدی رحمتی، یک میلیارد و 200 میلیون تومان
علی قربانی، 650 میلیون تومان
فرشید باقری، 950 میلیون تومان
کاوه رضایی، یک میلیارد تومان
محمدامین حاج محمدی، یک میلیارد و 100 میلیون تومان
محمدحسین کنعانی زادگان، 900 میلیون تومان
میثم مجیدی، 700 میلیون تومان
وریا غفوری، یک میلیارد و 100 میلیون تومان
یعقوب کریمی، 700 میلیون تومان
هرائر مگویان، یک میلیارد و 200 میلیون تومان
رابسون جانواریو، 700 میلیون تومان
علیرضا منصوریان، یک میلیارد تومان
- قرارداد بازیکنان و کادر فنی سپاهان:
جلال الدین علی محمدی، 700 میلیون تومان
رسول نویدکیا، 700 میلیون تومان
شجاع خلیل زاده، یک میلیارد و 200 میلیون تومان
طالب ریکانی، 500 میلیون تومان
فرید بهزادی، 700 میلیون تومان
محرم نویدکیا، 700 میلیون تومان
موسی کولیبالی، 800 میلیون تومان
مهرداد محمدی، 500 میلیون تومان
پدرو هنریکه کورتس، 750 میلیون تومان
عبدالله ویسی، یک میلیارد تومان
- لیست قرارداد بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی:
لوسیانو ادینیو، یک میلیارد
خالد شفیعی، 750 میلیون تومان
سعید آقایی، 900 میلیون تومان
سینا عشوری، 900 میلیون تومان
شهرام گودرزی، 500 میلیون تومان
فرزاد حاتمی، 900 میلیون تومان
کرار جاسم، یک میلیارد و 120 میلیون تومان
محسن بنگر، 800 میلیون تومان
محمد ابراهیمی، یک میلیارد و 100 میلیون تومان
محمد ایرانپوریان، یک میلیارد تومان
محمد نوری، یک میلیارد و 200 میلیون تومان
مهدی کیانی، یک میلیارد تومان
علیرضا رمضانی، 500 میلیون تومان
اردشیر قلعه نویی، یک میلیارد و 500 میلیون تومان
- قرارداد بازیکنان و کادر فنی نفت تهران:
ایمان مبعلی، 550 میلیون تومان
علیرضا عزت کرامت، 550 میلیون تومان
میلاد شیخ فخرالدینی، 550 میلیون تومان
وحید حمدی نژاد، 550 میلیون تومان
علی دایی، یک میلیارد و 120 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان:
حسن هوری، 500 میلیون تومان
نادر دست نشان، 600 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی سایپا:
امید خالدی، 700 میلیون تومان
حامد شیری، 590 میلیون تومان
حامد فلاح زاده، 576 میلیون تومان
روزبه شاه علیدوست، 550 میلیون تومان
سجاد مشکل پور، 550 میلیون تومان
سعید لطفی، 500 میلیون تومان
سیامک کوروشی، 700 میلیون تومان
علی زینالی، 650 میلیون تومان
غلامرضا رضایی، 600 میلیون تومان
مسعود حسن زاده، 800 میلیون تومان
مهدی ترابی، 600 میلیون تومان
لوریوال جونیور، 576 میلیون و 675 هزار تومان
الکساندر فیلیپس، 527 میلیون و 250 هزار تومان
حسین فرکی، یک میلیارد و 250 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی ذوب آهن:
احسان پهلوان، 700 میلیون تومان
محمدرشید مظاهری، 900 میلیون تومان
مرتضی تبریزی، 805 میلیون تومان
مهدی رجب زاده، 990 میلیون تومان
مهدی مهدی پور، 700 میلیون تومان
مهرداد قنبری، 650 میلیون تومان
محمد نژادمهدی، 600 میلیون تومان
وحید محمدزاده، 600 میلیون تومان
علی حمام، 630 میلیون تومان
سید مجتبی حسینی، 500 میلیون تومان
یحیی گل محمدی، یک میلیارد و 375 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان:
میثم حسینی، 550 میلیون تومان
محسن آقایی، 600 میلیون تومان
فرهاد کاظمی، 800 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پدیده:
شهاب گردان، 700 میلیون تومان
مجتبی روشنگر، 500 میلیون تومان
محسن یوسفی، 550 میلیون تومان
محمدرضا خرسندنیا، 600 میلیون تومان
مهرداد کفشگری، 550 میلیون تومان
یونس شاکری، 550 میلیون تومان
وارازدات هارویان، 600 میلیون تومان
محمدرضا مهاجری، 500 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:
احمد کامدار، 550 میلیون تومان
پیام صادقیان، 700 میلیون تومان
حبیب گردانی، 500 میلیون تومان
سامان نریمان جهان، 850 میلیون تومان
سعید دقیقی، 500 میلیون تومان
سید جلال رافخایی، 500 میلیون تومان
ادسون هنریکو، 595 میلیون تومان
مانوئل فرناندز، یک میلیارد و 50 میلیون تومان
رسول خطیبی، 500 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان:
رحیم زهیوی، 600 میلیون تومان
محمد طیبی، 700 میلیون تومان
مهدی مومنی، 550 میلیون تومان
عزت الله پورقاز، 600 میلیون تومان
حسن بیت سعید، 500 میلیون تومان
دیوید فرانک، 601 میلیون و 790 هزار تومان
سید اکبر پورموسوی، 500 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پیکان:
آرش برهانی، 600 میلیون تومان
امیرحسین صادقی، 550 میلیون تومان
رحمان احمدی، 500 میلیون تومان
علی حمودی، 680 میلیون تومان
مهدی شیری، 680 میلیون تومان
سیاوش یزدانی مقدم، 570 میلیون تومان
لون ایراپتیان، 560 میلیون تومان
مجید جلالی، 750 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان:
اسماعیل شریفات، 900 میلیون تومان
اکبر ایمانی، 650 میلیون تومان
حمید بوحمدان، 700 میلیون تومان
عبدالله کرمی، 950 میلیون تومان
مهرداد جماعتی، 750 میلیون تومان
مهرداد طهماسبی، 550 میلیون تومان
ماتیاس چاگو، یک میلیارد و 155 میلیون تومان
- مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز:
داریوش شجاعیان، 500 میلیون تومان
لوسیانو پریرا، 700 میلیون تومان
محمدرضا خلعتبری، یک میلیارد و 100 میلیون تومان
مرتضی اسدی، 600 میلیون تومان
مگنو باتیستا، 586 میلیون و 500 هزار تومان
فرناندو دخسوس، 600 میلیون تومان
فراز کمالوند، 650 میلیون تومان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل