بازدید 8422
در گفتگو با مهر:

سردار جوانی: وحدت، مولفه اصلی قدرت نرم

سردار یدالله جوانی در گفتگو با مهر با اشاره به حضور باشکوه روز چهارشنبه مردم ایران که در واکنش به حرمت شکنی عاشورای حسینی انجام شد، اظهار داشت: حضور حماسی و انقلابی مردم در راهپیمایی روز چهارشنبه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۳ 01 January 2010
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماهیت حقیقی جریان فتنه در روز عاشورا روشن شد، وحدت و انسجام داخلی را مولفه اصلی قدرت نرم در یک جامعه دانست و تصریح کرد: خواص هم اکنون باید بصورت شفاف مرز خود را از ضدانقلاب جدا کنند.

سردار یدالله جوانی در گفتگو با مهر با اشاره به حضور باشکوه روز چهارشنبه مردم ایران که در واکنش به حرمت شکنی عاشورای حسینی انجام شد، اظهار داشت: حضور حماسی و انقلابی مردم در راهپیمایی روز چهارشنبه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم، یادآورشد: متاسفانه بعد از انتخابات فتنه عمیقی در کشور بوجود آمد که در این فضای خاکستری عده ای دچار تردید شدند، اما به مرور زمان برای مردم مشخص شد که دشمنان در حال سوء استفاده حداکثری از بستر انتخابات هستند.

جوانی در ادامه با تاکید براینکه ماهیت حقیقی جریان فتنه در روز عاشورا روشن شد، گفت: مردم شریف کشورمان در واکنش به حرمت شکنی عاشورای حسینی با حضور دهها میلیونی خود در روز نهم دیماه پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام دادند.

مهمترین پیامد حضور حماسی مردم در راهپیمایی ایجاد وحدت بود

وی مهمترین پیامد حضور حماسی مردم در راهپیمایی چهارشنبه هفته گذشته را ایجاد وحدت و انسجام داخلی توصیف کرد و افزود: مردم شریف ایران به نظام عزتمند خود وفادار هستند و انقلاب ولایی خود را ضامن دستیابی به آرمانهای والای خود می دانند.

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هرجامعه ای که این وحدت را داشته باشد نظام سیاسی آن جامعه ازقدرت نرم برخوردار خواهد بود و یا به عبارت دیگر نیرو و سرمایه های اجتماعی در یک جامعه به عنوان یکی از مولفه های قدرت نرم در نظام سیاسی آن جامعه به حساب می آیند که می توانند از امنیت و آرمانهای آن جامعه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی باطل کننده تصور واهی دشمنان مبنی بر کاهش حساسیت مردم نسبت به ارزشها و شعائر دینی خود بود، تصریح کرد: از این پس تحولات در ایران بر مدار دیگری خواهد چرخید.

روش رسانه های غربی در انعکاس اخبار ایران

این تحلیلگر مسائل سیاسی درادامه با اشاره به تبلیغات منفی رسانه های غربی نسبت به کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی دشمن شکن روز چهارشنبه هفته گذشته مردم کشورمان، خاطرنشان کرد: در حقیقت رسانه های غربی در انعکاس اخبار جمهوری اسلامی ایران از قاعده روشمندی تبعیت می کنند بطوری که هرگاه مخالفین نظام و ضدانقلاب حرکتی انجام می دادند آن را بزرگنمایی می کردند و هرگاه که مردم شریف کشورمان در صحنه های گوناگون حماسه آفرینی می کردند آن را کمرنگ جلوه می دهند.

خواص هم اکنون باید بصورت شفاف مرز خود را از ضدانقلاب جدا کنند

وی در ادامه با اظهار تاسف از اینکه دشمن از ضعف برخی خواص سود جست بطوری که آنان را در مسیر مورد نظر هدایت کرد، گفت: در حال حاضر دیگر هیچ شک و شبهه ای باقی نماده و برخی از خواص هم اکنون تا فرصت باقی است باید بصورت شفاف مرز خود را از ضدانقلاب جدا کنند.

جوانی با بیان اینکه ملت شریف ایران هم اکنون درحال حرکت به سمت قله های تعالی، رشد وعظمت است، گفت: مردم ایران مردمی متمدن، انقلابی و مسلمان هستند که شان و جایگاه چنین ملتی این است که در تولید علم وتمدن در دنیا حرف اول را بزنند.

حماقت اوباما دلیل موضعگیری مداخله جویانه وی در قبال جمهوری اسلامی ایران است

وی در بخش دیگری از این گفتگو به موضعگیری مداخله جویانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: موضعگیری مداخله جویانه اخیر اوباما در قبال جمهوری اسلامی ایران بدلیل حماقتش است.

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: البته چنین موضعگیری هایی همواره از سوی دولت آمریکا وجود داشته است بطوری که هرگاه جریانی در برابر نظام قرار می گرفت از آن در راستای اهداف شوم خود حمایت می کردند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگوار ایران هیچگاه جنایتهای آمریکا را فراموش نخواهد کرد، گفت: اوباما در موقعیتی قرار ندارد که برای ما تصمیم گیری نماید و یا اگر از جریانی حمایت کرد ما در رفتار خود تجدید نظر نمائیم.

جمهوری اسلامی ایران باثبات ترین کشور در منطقه است

این تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه جمهوری اسلامی ایران را باثبات ترین کشور در منطقه توصیف کرد وافزود: آمریکا بدنبال این است که ثبات و اقتدار ایران را در منطقه بی ثبات خاورمیانه به چالش بکشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ملتهای جهان اسلام بیدار شده اند و دوران استعمار و استثمار ملتهای مظلوم به پایان رسیده است، گفت: درحال حاضر خاورمیانه تبدیل به گالری از شکستهای ایالات متحده در جهان شده است.

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تامین منافع ملت آمریکا را در گرو احترام دولت این کشور به حقوق ملتهای دیگر به شمار آورد و عنوان کرد: درغیراینصورت آمریکا روزبه روز منزوی تر خواهد شد.

وی در ادامه به شعارهای دروغین اوباما مبنی برتغییر سیاستهای این کشور در قبال سایر کشورها اشاره نمود وافزود: اوباما ابتدا با شعار تغییر آمد ولی بعد از مدتی به دلیل بروز حوادث بعد از انتخابات به کشورمان طمع ورزید و آشتی با ملت ایران را فراموش کرد.

جوانی در پایان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بطن مردم بیرون آمده است، گفت: مردم شریف ایران تحقق آرمانهای خود را در حفظ ارزشهای اسلامی و پیروی از ولایت فقیه می دانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر