بازدید 34541

گلايه بازیگر پیشکسوت از برخي شايعات

کد خبر: ۷۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۴ 01 January 2010
«حميده خيرآبادي» با تكذيب برخي شايعاتي كه درباره وضعيت زندگي وي منتشر شده، از اين نوع شايعه‌پردازي‌ها گلايه كرد.

«حميده خيرآبادي» در گفت‌وگو با فارس گفت: متأسفانه اين روزها چيزهايي را مي‌شنوم كه ناراحت مي‌شوم. اين روزها شنيده‌ام كه در خبرها مرا به آسايشگاه مي‌فرستند، مرا مريض مي‌دانند و... متاسفانه اين افرادي كه به دروغ و شايعه اين اخبار كذب را مي‌نويسند آنقدر نادان هستند كه نمي‌آيند بپرسند و ببيند كه اين حرف‌ها درباره من واقعيت دارد يا خير... من بي ادب نيستم اما نسبت به كار اين دست افراد اعتراض دارم.

وي به فارس درباره شايعه بي‌توجهي فرزندانش نسبت به وي و انتشار اخباري در اين زمينه، گفت: خوشبختانه دختري مثل ثريا قاسمي دارم كه همه او را مي‌شناسندش. شصت و دوسال در اين كار بوده‌ام و كار كردم و همه مي‌دانند كه من همين يك دختر را دارم و او هم تمام جانش را براي من مي‌گذارد اما وقتي اين حرف‌ها را مي‌زنند، نمي‌دانم منظورشان چيست.

اين بازيگر مجرب سينما و تلويزيون گفت: متأسفانه از وزارت ارشاد و خانه سينما گله‌مندم كه نمي‌آيند به انتشار اين خبرها اعتراض كنند يا با من تماس بگيرند. آن هم در شرايطي كه اين همه براي سينما، تلويزيون، تئاتر و راديو زحمت كشيده‌ام.

«خيرآبادي» به فارس گفت: چطور دل‌شان مي‌آيد با زدن حرف‌هاي دروغ، دل اين مادر و دختر را بشكنند. من آنها را واگذار مي‌كنم به خدا!

وي گفت: متاسفانه كسي قابل نمي‌داند كه حال ما را كه سال‌هاي سال در اين عرصه فعال بوده‌ايم و با بازي در سريال‌ها و فيلم‌هاي خانواده‌ها را سرگرم كرده‌ايم، جويا شود.

«خيرآبادي» با انتقاد از نگه نداشتن حرمت‌ها در اين روزگار گفت: خدا را شكر كه به آن مرحله نرسيده‌ام كه از پاافتاده باشم يا گوشه‌اي در بستر بيماري افتاده باشم. از خودم مراقبت كرده‌ام و تا اين لحظه، خوبي همه را خواسته‌ام و شكر خدا خوب هم دارم زندگي مي‌كنم. من اصلا قابل نمي‌دانم كه جواب اين خبرها و شايعه‌ها را بدهم.

بازيگر 86 ساله سينماي ايران، در سال‌هاي پس از انقلاب، در كارهاي برجسته‌اي چون «پدرسالار»، «خانه سبز» «روز واقعه» ، «مادر» ، «اجاره نشين‌ها» بازي كرده‌ و چندين بار نامزد دريافت جايزه از جشنواره فيلم فجر شده است.

در روزهاي گذشته از سوي برخي سايت‌هاي اينترنتي شايعاتي پيرامون بيماري، تنهايي و عدم رسيدگي اطرافيان، اين بازيگر و تقاضاي همسايگان وي براي انتقالش به خانه سالمندان منتشر شده بود و عنوان شده بود كه فرزندان وي در خارج از كشور به سر مي‌برند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
جالب است كه اين خبر در سايت برادر و همسايه ي شما تابناك عزيز(tabnak.com) با اين عنوان درج شده: تنهایی و مشکلات حمیده خیر آبادی
ایشان نماد مادر ایرانی در سینما و تلویزیون هستند
خدا حفظشون کند
با سلام : خانم خیرآبادی شما مردم ایران را نمی شناسید بیکار که می شوند و یاخوشی دلش را می زند می نشینید در باره مردم حرف می زنند. من برای شما بازیگر پیشکسوت و دیگر بازیگران آرزوی سلامتی می کنم.
خانم خيرآبادی ! متاسفانه تلويزيون اين روزها اين قدر گرفتاری دارد که فراموش کند که از سرمايه های گرانقدری مثل شما يادی کند. اين رسانه ديگر رسانه ملی نيست و شما نيز جز ملت ايرانيد.
عشق منه به خدا.....خدا سایه این هنرمندارو از سر ایران و ایرانی کم نکنه.
خب نزنین این حرفارو!
درود بر خیر آبادی. ننگ بر شایعه پخش کنندگان
بعضی رسانه ها و خبرگزاریها شورش را درآوردند وبه زندگی شخصی مردم هم رحم نمی کنند.
خدا به خانم خیر آبادی سلامتی بدهد. ولی واقعا" مگه خانه سالمند چه اشکالی دارد؟
خداراشکر که سالم است
خسته نباشید خانم خیرآبادی. انشاالله هر چه زودتر شاهد حضور شما در سینما و تلویزیون باشیم.
در دروازه را ميشه بست ولي در دهن مردم را چه عرض كنم
اميدوارم يكبار ديگر خانم خيرآبادي را در فيلم جديد روي صفحه تلوزيون ببينيم.
براي ايشان آرزوي سلامتي و تندرستي دارم
جای بسی تاسف است بخاطر این شایعه پراکنی ها
هيچ نگران نباشيد . انشاءاله بعد از 200 سال وقتي ايشان مرحوم شدندآنقدر عزيز ميشوند كه بيا و ببين .
خداوند به شما مادر و دختر خیر عطا کند و سلامتی بسیار آرزوی توفیقتان را داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار