بازدید 3580
روایت خبرگزاری دولت از تبریک سال نو میلادی فوتبال ایران و اسرائیل؛

چشمک اسرائیلی‏ها برای ایران

وي افزود: بنابراين پاسخ را اينگونه داديم "از شما براي تبريک سال نو سپاسگذاريم و براي همه مردم خوب ايران سال خوبي را آرزو مي کنيم" و در پايان ايميل يک علامت چشمک قرار داديم. ما همچنين ابراز اميدواري کرديم که ايران در زمينه فوتبال هم سال خوبي داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳ 01 January 2010
رييس روابط بين الملل فدراسيون فوتبال ايران با رد خبرسازي رسانه هاي رژيم صهيونيستي گفت پيام تبريک سال جديد به صورت گروهي ارسال شده بود و نمي دانستيم در ميان دريافت کنندگان اين پيام يک نفر اسرائيلي نيز بوده است.

اواخر روز گذشته (پنجشنبه) خبري از سوي رسانه هاي اسراييلي منتشر شد مبني بر اينکه "فدراسيون فوتبال ايران به صورت اتفاقي براي همتاي اسراييلي خود پيام تبريک آغاز سال نو ميلادي ارسال کرده است".

به گزارش ايرنا، العربيه در اين زمينه نوشت: فدراسيون فوتبال اسراييل در پاسخ به اين پيام، "به همه مردم خوب ايران سال جديد ميلادي را تبريک گفته است".

بنابر اين گزارش العربيه، "محمد علي اردبيلي" رييس روابط خارجي (بين الملل) فدراسيون فوتبال ايران در اين باره به "راديو آرمي" رژيم صهيونيستي گفته که پيام تبريک را توسط پست الکترونيکي(ايميل) به تمامي فدراسيون هاي سراسر جهان فرستاده و قصد نداشته آن را براي فدراسيون رژيم صهيونيستي هم ارسال کند.

اردبيلي در تماس تلفني اين شبکه راديويي پس از اينکه گفت پيام براي همه کشورها ارسال شده، به سرعت پرسيده که "آيا شما از اسرائيل تماس مي گيريد؟ من نمي توانم با شما صحبت کنم. اشتباه شده. اشتباه شده" و تماس را قطع کرده است.

از سوي ديگر "گيل لبنانوني" سخنگوي فدراسيون فوتبال رژيم صهيونيستي به همين شبکه گفته است: "امير نافون" رييس بخش حقوقي فدراسيون اسراييل پس از دريافت پيام تبريک فدراسيون فوتبال ايران به دفتر من آمد و در مورد اينکه آيا اشتباهي شده، از من سوال کرد. من هم گفتم، نمي دانم اما پاسخ تبريک را خواهيم داد.

وي افزود: بنابراين پاسخ را اينگونه داديم "از شما براي تبريک سال نو سپاسگذاريم و براي همه مردم خوب ايران سال خوبي را آرزو مي کنيم" و در پايان ايميل يک علامت چشمک قرار داديم. ما همچنين ابراز اميدواري کرديم که ايران در زمينه فوتبال هم سال خوبي داشته باشد.

اما محمد منصور عظيم زاده اردبيلي با رد خبرسازي يکي از روزنامه هاي صهيونيستي خاطرنشان کرد: موضع فدراسيون فوتبال در تمامي مسايل هم سو با موضع نظام جمهوري اسلامي است و در خصوص ارسال پيام الکترونيکي سال نو ميلادي از سوي فدراسيون فوتبال به فدراسيون اسرائيل بايد اين مسئله را تکذيب کنم.

وي افزود: اين پيام از سوي فدراسيون ايران به صورت اتوماتيک به صورت گروهي به صدها نفر از فعالان عرصه فوتبال فرستاده شده اما ما قبل از ارسال پيام ايمل رسمي اسرائيل را از برنامه خود حذف کرده ايم و اين ايميل را براي فدراسيون اسرائيل نفرستاده ايم.

رييس روابط بين الملل فدراسيون فوتبال ايران گفت: با توجه به لينک هايي که در عرصه فوتبال براي آدم هاي فعال در اين زمينه وجود دارد و ما از مليت آن ها بي خبريم ايميلي به يکي از اين افراد که ظاهرا اسرائيلي بوده، زده شده است.

وي تصريح کرد: ما نمي دانستيم که اين فرد اسرائيلي است، زيرا سيستم به صورت گروه پيام تبريک خود را فرستاده و اين کار از طريق سيستم ارسال شده است.

رييس روابط بين الملل فدراسيون فوتبال ايران گفت: از سوي فدراسيون فوتبال اسرائيل با من تماس گرفتند و زماني که متوجه شدم آنها از رژيم صهيونيستي هستند حاضر به گفت و گو با آن ها نشدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها