بازدید 2602
شاهين طبع:

ورزش ايران آلوده ترين ورزش دنياست

تماشاگران باشگاهي که لفظ فرهنگي را پيش از اسم خود قرار مي دهد نشان دادند در چه سطح فرهنگي قرار دارند. متاسفانه بايد بگويم همه جا همين است. فرهنگ نداريم اما تنها ادعا داريم! در هفته ها و فصل هاي گذشته هم شاهد چنين رخدادهايي بوده ايم. از اين تعجب مي کنم چرا بايد در اصفهان که مهد فرهنگ و تمدن ايران است چنين شعارهايي داده شود؟
کد خبر: ۷۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰ 01 January 2010
سرمربي تيم بسکتبال صبامهر قزوين از فحاشي‌ها و شعارهاي هواداران ذوب آهن نسبت به بازيکن سياپوست تيمش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ايسنا، مهران شاهين طبع پس از واگذاري نتيجه در ديدار حساس تيمش برابر ذوب آهن در ورزشگاه ملت اصفهان، با بيان اين که مشکل اصلي ما در اين ديدار 14 پنالتي بود که از دست داديم، خاط

رنشان کرد: امروز شاهد بازي حساس و نزديکي بوديم. تيم ما تيم جواني است و در اين ديدار براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده‌ي خود تلاش زيادي کرديم اما هنوز با مشکلاتي دست به گريبان هستيم.

وي در پاسخ به اين سوال که نظرتان پيرامون شعارها و الفاظي که هواداران ذوب آهن به بازيکن سياه پوست صبا نسبت مي دادند چيست، افزود: هواداران ذوب آهن وقتي برابر نواميس خود که در سالن حضور دارند از بدترين الفاظ رکيک استفاده مي کنند و به من و به بازيکنان فحاشي مي کنند، چه توقعي مي توان از آنها داشت؟ تماشاگران باشگاهي که لفظ فرهنگي را پيش از اسم خود قرار مي دهد نشان دادند در چه سطح فرهنگي قرار دارند. متاسفانه بايد بگويم همه جا همين است. فرهنگ نداريم اما تنها ادعا داريم! در هفته ها و فصل هاي گذشته هم شاهد چنين رخدادهايي بوده ايم. از اين تعجب مي کنم چرا بايد در اصفهان که مهد فرهنگ و تمدن ايران است چنين شعارهايي داده شود؟

سرمربي تيم بسکتبال صبا مهر قزوين با بيان اينکه ورزش ايران آلوده ترين ورزش دنيا است، بيان داشت: در ورزش ما تنها و تنها نتيجه گرايي مرسوم است و مديران عامل براي بقا پشت ميز رياست خود از هر راهي تلاش مي کنند پيروزي را از آن خود کنند. تنها شعار مي دهيم که دنبال اهداف بلند مدت هستيم چون در عمل نتيجه گرايي را مي پسنديم.

وي ادامه داد: براي رفع اين مشکل بايد زمينه هاي اجتماعي را تقويت کنيم. وقتي همه‌ي معيارهاي‌مان نتيجه گرايي است و تنها شعار مي دهيم پيشرفت نخواهيم کرد.

مهران شاهين طبع در پايان با تمجيد از تلاش هاي کوهيان و ارمغاني در تيم بسکتبال ذوب آهن، اين تيم را يکي از برترين تيم هاي آسيا قلمداد کرد و گفت: بسکتبالي که نميانده ي اصفهان ارائه مي دهد يکي از زيبا ترين، تاکتيکي ترين و بهترين بسكتبال‌هايي است که در سطح آسيا به نمايش گذاشته مي شود. اصفهاني ها بايد مديون کوهيان باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار