بازدید 15275
۴

دلیل غمگین بودن "ملانیا ترامپ" چیست؟

کد خبر: ۷۹۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 28 April 2018

همسر رئیس‌جمهوری فرانسه علت غمگین بودن بانوی اول آمریکا را فاش کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «بریژیت ماکرون» همسر «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه فاش کرد که «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا در خانه‌اش با محدودیت‌هایی مواجه است و حتی اجازه خروج ندارد. اتفاقی که شاید یکی از دلایل غمگین بودن ملانیا ترامپ باشد.

پس از پایان سفر رسمی ماکرون و همسرش به آمریکا، بانوی اول فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی «لوموند» از دیدارش با «ملانیا ترامپ» ۴۸ ساله گفت.

برژیت ۶۵ ساله در این باره گفت: «ملانیا شخص شوخی است و هردوی ما حس شوخ‌طبعی داشتیم و بسیار با یکدیگر خندیدیم.»

برژیت همچنین گفت: «ملانیا امکان انجام کاری را ندارد، وی حتی نمی‌تواند پنجره‌های کاخ سفید را باز کند و یا از کاخ خارج شود، وی بسیار بیشتر از من فرد مقیدی است. من هر روز در پاریس در حال رفت و آمد هستم».

همسر ماکرون که ۲۵ سال بزرگتر از همسرش است، در ادامه گفت: «ملانیا بسیار خوش قلب، زیبا، باهوش و صریح است.»

برژیت این ادعا که آیا ملانیا آن‌طور که گاهی در رسانه‌ها به نظر می‌رسد، زنی خسته است را رد و تاکید کرد: «ملانیا شخصیت بسیار قوی دارد اما تلاش می‌کند این موضوع را پنهان کند، ملانیا به راحتی و به هر دلیلی می‌خندد و در این زمینه با من شباهتی ندارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
اخی تابی جون چقدر ناراحت شدم شما هم اینقدر بفکر مسائل مهم هستید که فکر ناراحت شدن مردم را نمیکنید یهویی این دست مسائل را اطلاع رسانی میکنید و خیلی باعث ناراحتی میشید
چقدر خبر مهمی!!!
شما برین علت غمگین بودن ملت ایران را پیدا کنین غمگین بودن یک زن در اون ور دنیا به ما ربطی ندارد. برین پیدا کنین چرا ملت ایران اینقدر افسرده و ناراحت و غمگین هستند.
خواهشا اخبار بیشتری از علت غمگین بودن این زن منتشرکنید...ملت ایران برایش هیچ چیز مهمتر از دلیل ناراحتی زن ترامپ نیست...اصلا ملت بخاطر ناراحتی این بابا ممکنه تلف بشن...وگرنه گرسنگی بیکاری بی تدبیری مسئولین تحریم.. گرانی وهزاران مصیبت ریز ودرشت این ملت به جهنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل