بازدید 3783
كربكندی:

قطبی افكار عمومی را بازی گرفته است

همه می دانند كه تیم ملی فوتبال ایران در حال تغییر نسل است و همه باید با صبر به این وضع كمك كنیم و مردم ایران هم به خوبی این وضع را درك می كنند چون شعور فوتبال بالایی دارند ، ولی اینكه می گوییم تیم را به جام جهانی می بریم و بعد كه تیم ملی ایران به جام جهانی نمی رود بلافاصله قول قهرمانی در آسیا بدهیم فكر می كنم كه این موضوع سبب می شود نتوانیم به خوبی جوان گرایی كنیم و مجبور می شویم برای كسب نتایج مقطعی دوباره بازیكنان قدیمی را به تیم ملی ایران دعوت كنیم.
کد خبر: ۷۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۲ 31 December 2009
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بزرگ ترین مشكل قطبی دادن قول های نابجا به مردم است.

رسول كربكندی در گفتگو با شبكه خبر گفت: به نظرم مهم ترین مشكل قطبی قول های بی اساس به مردم و همچنین بازی با افكار عمومی است و برنامه ریزی های قطبی با حرف های وی و با قول های داده شده به مردم همخوانی ندارد.

این كارشناس فوتبال ایران افزود: اگر از ابتدا به مردم گفته می شد به دلیل كناره گیری برخی از بازیكنان از تیم ملی باید به صورت كلی تیم ملی را تغییر دهیم و بازیكنان جوان را در تیم ملی ایران آزمایش كنیم خیلی بهتر از قول قهرمانی در آسیا بود.

كربكندی تاكید كرد: همه می دانند كه تیم ملی فوتبال ایران در حال تغییر نسل است و همه باید با صبر به این وضع كمك كنیم و مردم ایران هم به خوبی این وضع را درك می كنند چون شعور فوتبال بالایی دارند، ولی اینكه می گوییم تیم را به جام جهانی می بریم و بعد كه تیم ملی ایران به جام جهانی نمی رود بلافاصله قول قهرمانی در آسیا بدهیم فكر می كنم كه این موضوع سبب می شود نتوانیم به خوبی جوان گرایی كنیم و مجبور می شویم برای كسب نتایج مقطعی دوباره بازیكنان قدیمی را به تیم ملی ایران دعوت كنیم.

وی یادآور شد: اگر این قول ها به مردم داده نمی شد هم اكنون می توانستیم یك تیم ملی خوب را برای ایران بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم مشكل اصلی فوتبال ایران را نبود پشتوانه برای بازیكنان اصلی فوتبال ایران دانست و گفت: هم اكنون بازیكنان اصلی مانند دایی، مهدوی كیا، كریمی و هاشمیان از تیم ملی ایران كنار رفته اند ولی هیچ جایگزنی برای آنها وجود ندارد.

رسول كربكندی تصریح كرد: نكونام هم می تواند حداكثر 3 تا 4 سال دیگر برای تیم ملی ایران بازی كند و وقتی كه در تركیب تیم ملی ایران نیست دچار مصیبت می شویم و به شدت به این بازیكن محتاج هستیم.

وی یك برنامه ریزی بلند مدت را برای فوتبال ایران ضروری دانست و گفت: باید در طول مدت و با برگزاری بازی های تداركاتی درست، تیم ملی ایران را از نو بسازیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان