بازدید 19603

دو نشانه آشکار ابتلای جامعه‌مان به بیماری بدخیم!

ضریب امنیت اجتماعی مدت هاست که برای کودکان این مرز و بوم به زیر صفر رسیده است و در این فضای نا امن، غفلت والدین حتی برای یک لحظه از کودکشان می تواند به قیمت داغی تمام شود که تا آخر عمر آنها را رها نمی کند و تا لحظه مرگ چون کابوس همراهشان خواهد ماند.
کد خبر: ۷۹۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 27 April 2018

امنیت اجتماعی، واژه ای که برای کودکانمان بیگانه است و بوی خون می دهد!

ضریب امنیت اجتماعی مدت هاست که برای کودکان این مرز و بوم به زیر صفر رسیده است و در این فضای نا امن، غفلت والدین حتی برای یک لحظه از کودکشان می تواند به قیمت داغی تمام شود که تا آخر عمر آنها را رها نمی کند و تا لحظه مرگ چون کابوس همراهشان خواهد ماند.

اتفاق‌های تلخی که برای کودکان کشورمان در نقاط مختلف جغرافیایی رخ می‌دهد، تمامی ندارد و با گذر زمان نمونه‌های مشابهی از قتل و تجاوز به کودکان در فضای مجازی کشور منتشر می‌شود؛ رخداد‌های ترسناک و غم انگیزی که به سبب وجود خوی حیوانی در برخی شهروندنما‌ها بروز می‌کند و یک ملت را در بهت و اندوه فرو می‌برد.

به گزارش «تابناک»، در میان همه خبر‌های تلخ و ناراحت کننده‌ای که در فضای اجتماعی کشور منتشر می‌شود و جمع زیادی از هموطنانمان را بهت زده می‌کند، موارد فراوان و غیر قابل کنترلی که تحت عنوان متداول کودک آزای رخ می‌دهد و جسم و روح کودکان جامعه را در معرض خطر قرار داده است، تلخی بیشتری به مشاممان منتقل می‌کند.

هنوز افکار عمومی علت و چگونگی قتل فجیع دختربچه‌ای با نام ستایش در حومه تهران را فراموش نکرده و مجرم این حادثه تلخ محاکمه نشده بود که رویداد‌هایی مانند قتل آتنا در اردبیل، بنیتا در استان تهران و موارد دیگر مخابره شد. رویداد‌هایی که ظاهرا قرار نیست متوقف شوند ولو پرشمار به نظر برسند و کودک آزاری‌های تلخ نیز همزمان با وقوعشان رسانه‌ای شوند.

نگاه خشک و بی روح قانون به این تخلفات و طولانی شدن فرایند رسیدگی به این موارد کودک آزاری که گاهاً با تبصره و ماده‌های متعدد قانونی، به غایت بغرنج جلوه می‌کند، در کنار گسترش دامنه‌های آسیب اجتماعی در کشور شاید مجموعه دلایلی باشد که به توان در باب تکرار اینگونه رویداد‌ها مورد اشاره قرار داد. تکرار حوادثی که گویی تمامی ندارند.

روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه و پس از ناپدید شدن دختر 5 ساله‌ای به نام «سلاله» در روستای گری از توابع شهرستان آق قلا استان گلستان، در کمتر از چند ساعت جسد بی جان این دخترک معصوم کشف شد و به دنبال آن، قاتل او -که گفته می‌شود از اشرار منطقه بوده است،- توسط مأموران نیروی انتظامی بازداشت می‌شود. فردی که ظاهرا، سر خوردگی اجتماعی و اعتیاد را عامل اقدامش عنوان کرده و از آنچه کرده، به شدت پشیمان است.

درست در ساعاتی که مردم منطقه ترکمن صحرا در استان گلستان داغدار این حادثه تلخ شدند و فضای مجازی بستر انتشار این خبر دردناک بود، خبر مشابهی در شهر مشهد و استان خراسان رضوی مخابره شد که حکایت از قربانش شدن پسر بچه‌ای 10 ساله قربانی به دست یک قاتل متواری داشت.

در مورد جزئیات قتل پسر بچه مشهدی گفته شده است که به دلیل خرابی سرویس مدرسه، مادر برای رفتن فرزند به مدرسه برای او تاکسی می‌گیرد و هنگامی که از آیفون منزل مشاهده می‌کند که فرزندش سوار بر خودرو شد، با تصور اینکه این خودرو همان تاکسی بود، پیگیر موضوع نمی‌شود، تا اینکه دقایقی بعد تاکسی آژانس برای بردن فرزند به محل سکونت آن‌ها می‌آید و اینجاست که مادر متوجه می‌شود فرزندش سوار بر خودروی ناشناسی شده است که هیچ نام و نشانی از او وجود ندارد.

موضوع ادامه پیدا می‌کند تا اینکه روز گذشته جسد بی جان کودک مشهدی در حالی که ضربات متعدد چاقو و تیشه بر بدن و سر او وارد شده بود در حوالی شهرک صنعتی شاندیز یافت می‌شود. رویدادی که رقم زننده آن هنوز متواری است و طبیعتا در مورد نیتش از این اقدام حیوانی اطلاعی در دست نیست، اما با فرض بازداشت او نیز احتمالا موضوعاتی نظیر اعتیاد، سرخوردگی اجتماعی، فقر مالی، مصرف مواد مخدر و... مطرح می‌شود تا یک پرونده خشک و تک بعدی دیگر شکل گیرد.

پرونده ای که در آن قرار نیست بررسی شود چرا افراد آنقدر سرخورده هستند که حاضرند دستشان به خون آلوده شود، یا کنکاش کند که چرا این همه معتاد در جامعه پرسه می‌زنند و هیچ اقدامی برای بهبودی یا حتی تنبیه ایشان صورت نمی‌گیرد یا به دنبال پاسخ این سوال باشد که آیا بروز این رفتارهای وحشیانه در حق کودکان، نشانه شومی برای ابتلای جامعه به دردهای لاعلاج یا صعب العلاج نیست؟

پرسشی که اگر پاسخ آن، ابتلای جامعه مان به بیماری ای وخیم باشد، جای تعجب نخواهد داشت. ابتلا به نوعی بیماری که تقریباً درمان و حل آن غیر ممکن است یا دست کم عزم خاصی برای درمانش وجود ندارد که اگر داشت، اوضاع فرق می‌کرد. بیماری ای که بسیار وخیم شده، تا جایی که ممکن است یکغفلت کوچکوالدین به رقم خوردن فاجعه ای غیرقابل جبران برایشان تبدیل شود که کابوس مدام ایشان و دیگران خواهد شد.

تصور اینکه فرزندمان با یک لحظه غفلت و یا آزاد گذاشتن در جامعه، هدف ضربات متعدد چاقو و تیشه و یا آزار جنسی قرار خواهد گرفت، آنقدر سخت و دشوار است که حتی فکر کردن به آن نیز از عهده هر کسی ساخته نیست، اما وقتی می‌بینیم این تصور، در جامعه مان نمونه‌های عینی فراوانی یافته، چاره ای نخواهیم داشت جز اینکه بپذیریم بیماری جامعه مان بسیار وخیم شده و درمانش دشوارتر است.

بیماری ای که تا کنون ستایش ها، آتناها، بنیتاها، سلاله‌ها و... کودکان بی گناه پرشماری را قربانی خود کرده و تنها زمانی درمان خواهد شد که به دنبال علت ماجرا باشیم نه صرف پرونده‌ای که عنوان آن «قتل» و کاری ندارد چگونه فرد به آن درجه سقوط کرده که می‌تواند یک کودک را با چند ده ضربه چاقو از پای درآورد و... .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۸۲
بخواهید نظر منو منتشر کنید یا نه یه واقعیت خیلی تلخ رو میگم. نیاز جنسی اونقدر شدید و زیاد شده که یه عده که نمیتونن دیگه خودشونو کنترل کنن در دسترس ترین راه رو تجاوز به بچه ها میدونن. پس اول باید این نیاز جامعه رو کامل رفع کرد تا شاهد این فجایا نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
منظورت زیاد شدن آدم های مریض ه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
شما فكر مى.كنيد چرا اين اتفاقات در كشور ما كه زن و مرد را از كودكى از هم حدا مى كنيم و بر حفظ فاصله آنها تاكيد داريم بيشتر از ساير جوامع است؟ يك لحظه تفكر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
آقا یا خانم یک لحظه تفکر
دوره ارائه مطالب غیر مستند و آمار غلط گذشته هست. از اشکالات وضع موجود دفاع نمی کنیم اما سیاه نمایی بدون مستند و تحلیل درست رو هم نمی پذیریم.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
مث هر چیز دیگه ای در ایران کمیت مهمه نه کیفیت، بدون توجه به فرهنگ سازی و تربیت فقط برای چشم و هم چشمی ازدواج و... صورت میگیره. کلی واسه شب عروسی خرج میکنن اما سر سوزنی از تربیت و بچه داری نمیدونند. کدوم عروس و دامادی یه کتاب تربیتی یا کتاب حدیث درباره تربیت بجه میخونند؟ مث دانشگاه ها شده سر هر کوچه ای یه دانشگاه اما ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
فقط نیاز جنسی نیست اگر اخبار رو بررسی کنید می بینید که اغلب کسانی که این کار وحشیانه رو انجام میدن خودشون متاهل و صاحب فرزند بودن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
تاوقتی مشکل ما فقط حجاب زنان و ماموران انتظامی به جای برقراری امنیت برای زن و بچه مردم دنبال دو لاخ موی زنان هستند از این بدتر هم میشه، طرف آدم میکشه همچین باهاش برخورد می کنن انگار کار عادی انجام داده ، دزدی و ادم کشی تو این مملکت قابل قبول تر از حجاب زنان- تا فقر فرهنگی داریم به هیچ جا نمی رسیم. جالبه که تو مشهد که اینقدر مدعی زیاد داره چقدر از این حوادث رخ میده، اینا همش بخاطر برگزاری کنسرت حتما :) ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
نظرتون کاملا درسته
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دنيايمان که ساخته نشد هيچ آخرت خودشان راهم خراب كردند
مژگان
| Germany |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
اگه من مرد بودم و به این مشکل لاعلاجی که شما میگین دچار بودم، یه بسته کافور می خوردم.
آقا یا خانم عزیز، متجاوز به کودکان، دچار مشکلات شدید روانی هست، هیچ ربطی به نیاز جنسی نداره. اون آدم، مریض جنسیه، یعنی حتی اگه راه برای تأمین نیازش هم باز باشه، باز میره تجاوز می کنه.
نمونه اش اون مردک که به آتنا تجاوز کرد، متأهل بود.
یعنی زن داشت. تازه چند تا صیغه هم داشت.
متوجه شدید؟؟؟
کسی که با دیدن یه بچه هوس می کنه به بدن اون بچه دست بزنه، این آدم مریض شدید هست باید تحت درمان روانی و دارویی قرار بگیره. خواهش می کنم اگه کسی این مطلب رو میخونه و چنین حسی داره، به دکتر مراجعه کنه. چون بیماری داره. یک بیماری خطرناک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
کسی که فرمودید یه لحظه تفکر لطفا خودتون یه لحظه تفکر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
معتاد مریضه و علاج این مرض مرگه و بس. باید نفسشون رو گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
آخر کی شما درک می کنید. همه مشکلات ما از تلگرام و اینترنت و تار موی زنان و دیش ماهواره است. جوانان که شادی نمی خواهند. خوشی نمی خواهند. کسی مسئولیت دیگری ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
آدم لذت ميبره از اين حجم حماقت
تا يكي كامنت مي نويسه يه عده سريع اصلا بدون اينكه بخونن ميان چرت و چرت هاي ذهن مريض خودشون رو پاي اون مينويسن.
اينا اگه اين دو تا عبارت اختلاس و تار مو رو ياد نمي گرفتن چي بايد مينوشتن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
مشکل اصلی در سیستم آموزشی و پرورشی جامعه است که عملا رها شده و متولی ندارد . نظام آموزشی ما به طور کل نابود شده و صرفا در یاد دادن نحوه ی تست زدن و وارد شدن به دانشگاهها خلاصه شده است در صورتیکه سیستم آموزشی و پرورشی جامعه باید به گونه ای باشد که نحوهی زندگی قانونمند و اجتماعی را در یک جامعه به افراد آن بیاموزد و از بسیاری از مواردی که سبب بروز بیمارهای رفتاری و اجتماعی می شود جلوگیری و پیشگیری کند .
اکثر پدر و مادر ها هم با توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال فرصت لازم را برای تعلیم و تربیت فرزندان خود ندارند.
در کل تمام این مشکلات و آسیب ها از قبیل جرم ، جنایت ، دزدی ، اختلاس و .... در نحوه ی نگرش مردم به این موضوعات را دارد که و تا زمانی که یک فرد دچار این آسیب ها و مشکلات نشود صرفا از این مشکلات گذشته و نهایتا به برخی اظهار تاسف و نظرها خلاصه می شود.
مادر ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
کشوری که در دوره طلایی جمعیت جوان قرار دارد با بی تدبیری مسئولین شاهد افزایش خشونت،سرخوردگی، .. هست
هر روز کودکی آزار می بیند و جوانی اعدام میشود
.. همه اینها فرزندان مملکتند
تو رو به خدا فکری کنید
تو رو بخدا راههای اعتراض مسالمت آمیز و راههای بروز شادی را در جامعه باز کنید
چهل ساله که فقط بر روی عزاداریها تمرکز کردید
این هم نتیجه اش
.
.
برای کودکان و جوانان این کشور نگرانم
هر روز جنایات پشت جنایات؛ چه کسی مسئول این انحطاط فرهنگیست پس چه کسی مسئول آن است.
آیا این توهین است یا برگزاری یک کنسرت موسیقی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
همه اش تقصیر آمریکا است!!!!!!!!!!
ای بابا .....ای بابا......ای بابا..........
خدااااااااا......
نهاد های مثلا فرهنگی!!!! و اجتماعی!!! که هر ماه میلیارد ها پول بیت المال میگیرن نسلشون منقرض بشه (یکیشم همین سایت) آمین
نبود شادی در جامعه، نبود شرایط ازدواج و محدودیت های شدید جنسی جامعه رو به سمت خشونت برده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
کدام محدودیت شدید جنسی؟ فحشا تو جامعه بیداد میکنه. تو ناصر خسرو پر فروش ترین دارو داروی سقط جنینه نه سرطان
سادیسم جنسی داره توی جامعه رواج پیدا میکنه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
درست بیداد میکن ولی برای قشر پول دار ببین حوادث کجا اتفاق می افته
دهه شصتى
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
فحشا هم يكى از نتايج محدوديتهاى شذيذ در روابط طبيعى زن و مرد در جامعه است.
مژگان
| Germany |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
بسیاری از این کودک آزارها متأهل بودند.
مثل قاتل آتنا
درسته که جامعه ما به طور کلی از نظر آزادی جنسی مشکل داره، ولی کودک آزاره و متجاوزان به کودکان، مریضی خطرناک دارند. باید برن دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
متجاوز به ستایش گفته بود دوست دختر هم داره.
فقط کسی میتونه بگه نیاز شدید تامین نشده داره که هم به خدا و اون دنیا اعتقاد داره هم بیپوله نمیتونه ازدواج کنه. بقیه همه دوست جنس مخالف دارن و اگر سادیسم جنسی نداشته باشن تامینن. خیلی از این متجاوزان مردای متاهلن.
وقتی کسی انسانیت و ایمان نداشته باشه هیچی جلودارش نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
فحشا نتیجه محرومیت شدیده؟؟؟؟؟
یعنی اینکه هرکی ده تا دوست جنس مخالف داره کمه؟ تو اروپا هم مردم دوسه تا دوست جنس مخالف بیشتر ندارن. یعنی چه وضعی باید باشه که به نظر شما محدودت شدید حساب نشه؟
حتما کار آمریکا و اسراییل و تمام دنیا غیر از چند کشور است و ما خودمان هم بی گناهیم.
بپذیریم که راه را اشتباه رفته ایم
پاسخ ها
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
ما كه برنامه اخلاق در خانواده دايم براتون ميذاشتيم، دختر و پسرها رو هم كه از هم جدا مى كرديم، چرا پَ اين جورى شد پَ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
از بس صبح تا شب برنامه های اخلاق در خانواده گذاشته اند که دیگر کسی به آن توجه نمی کند زیرا میدانند همه این حرف ها در یک جامعه ای که هیچ مشکلی ندارد کارکرد دارد.
موسسه های متعدد فرهنگی با بودجه های عظیم و میلیاردی باید پاسخگو باشند که چه کاری برای بالا بردن فرهنگ مردم کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
اونها در حال طراحی بیلبورد برای اتوبان ها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
اتفاقاً اين وضعيت دقيقاً حاصل سياستهايى است كه خروجى همين موسسات به اصطلاح فرهنگى هستند!
عدم تخلیه در زمینه مسائل جنسی و در کنار رشد مشاهده فیلم های ضد اخلاق که تو سکس با کودک و نوجوان هست . افزایش مصرف مواد مخدر . پایین امدن آمار ازدواج که منجر به افزایش روایط جنسی شده و تعریف این روابط به گونه ای منجر به افزایش اون میشه . عدم تخلیه روحی و جسمی بوسیله تفریحات سالم و کار همه اینها در کنار عدم آموزش مسائل جنسی در دوران راهنمایی و عدم آموزش به والدین در زمینه های مراقبتی کودکان منجر به فاجعه در این زمینه شده
دیگه تقریبا مثل قدیم نیست که بچه ها برن بیرون برای بازی ، الان حتما یکی از اعضای خانواده همراهشون می‌ره ، یاد خودم میفتم که وقتی دبستان بودم شرق به غرب تهران را با چند تا اتوبوس تنها میرفتم ولی فکر نکنم الان همچین امنیتی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
تموم شد اون دوره ها .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
همه چيزمون آباد شد بحمدا...
خودمونو سرگرم کشورای دیگه کردیم از مردم خودمون غافلیم...
با عث و بانیش کیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
آمریکا!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
حتما می گویند تهاجم فرهنگی
ضعق ایمان - فضای مجازی - فاصله طبقاتی و فقدان عدالت اجتماعی
پاسخ ها
امن وامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
ضعف ايمان رو خوب اومدى! منظورت اينه كه تبليغات و ارشادات و الگو سازيها مردم الان كمتر از چهل سال پيش ديندار هستن؟
مهم اینه که امنیت داریم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
امنیت چند بعد دارد. منتهی اگر در زمینه امنیت ملی دچار مشکل شویم، اخبار هر چند وقت یکبار اینچنینی جای خود را به اخبار هر روزه از جانب اجنبی می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
البته حکومت امنیت دارد نه مردم
دررفتارها و تفکراتمان کمی تامل کنیم . هیچکس در این حوادث بی تقصیر نیست.
واقعا جامعه ما به کجا می رود؟
یادتان هست در فوتبال زمانی می گفتیم بهترین تماشاگران دنیا را داریم. ....
آیا حالا هم می توانیم بگوییم؟
پناه برخدا
كه خدا را فراموش كرده ايم
كه فقر فرهنگي گريبانمان را گرفته
كه عبد شيطان شده ايم
پناه بر خدا از خودمان!
اين اتفاقات تلخ محصول مرگ نفس لوامه است،
ما همه مقصريم
وقتي چشمان ما به گناه خو مي گيرد و عيب نمي دانيم
وقتي گوش هايمان در برابر گناه كر نيست
وقتي سپرده ها را با سودهايش لقمه ي عيال و عائله هايمان،
وقتي دست به دست فيلم هاي منتشره را فوروارد مي كنيم و باور و تحليلشان،
وقتي....
ما همه مقصريم!
در اين بيماري بدخيم، همه مقصريم
اينها عذاب هايي است كه بر روزگار ما نازل است و كم از عذاب قوم هود و عاد و ثمود نيست...
به خودمان برگرديم، و به خدايمان
ايمانمان را نو كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
این چه حرفی است که خدا را فراموش کرده ایم؟ مگر شما صدا و سیما نگاه نمی کنید؟؟ باز هم موعظه بیشتر می خواهید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
حکومت اسلامی و این همه عیب؟
اکثر مردم متاسفانه دچار عقده های جنسی هستند و عامل اصلی آن هم به نظرم بیکاری و فاصله طبقاتی شدیدی هست که در جامعه ایجاد شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
به نظر شما جداسازيهاى غير لازم و متعصبانه تقصيرى نداشته؟
وضیعت مدیریت و مسئولان جامعه ما حکایت ان پادشاهی بود که هیچ مدیریت (لباسی) نداشت ولی همه مردم باید می گفتند چه لباس برازنده ای. چه مدیریت عالی. چه .....
نحوه برخورد با این فجایع همانند خوردن مسکن در زمان بیماری است یعنی به صورت مقطعی درد را ازمیان میبرد ولی ریشه و علت درد مرتفع نمی گردد بجای زندانی و محاکمه و اعدام مسببین این فجایع باید انها را در اختیار جامعه علمی قرار داد تا ریشه وعلل بروز این رفتارهای وحشتناک شناسایی و در جامعه کنترل گردد و از سوی دیگر سیستم آموزشی نسبت به آموزش آشنایی با اینگونه رفتارها به کودکان از همان دوران کودکی و همچنین خانواده ها اقدام نمایید
تابناک عزیز ! جای نگرانی نیست . با فیلتر شدن تلگرام که گفته شده جنبه امنیتی !!! دارد امنیت به جامعه برخواهد گشت . آدم ناشی سرنا را از سر گشادش می زند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
هر چیز به جای خود. امنیت در همه حوزه ها
وقتی خدا از زندگی انسان و ایمان رخت بر بندد تبدیل به موجود دهشتناکی خواهد شد که لنگه ای در این کره خاکی نخواهد داشت . خودتون رو زحمت ندید از روانشناسی غربی اگه عرضه داشت خودش رو درمان میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
شما مسلمونی نه؟شنیدی این روایت رو که میگه از دری که فقر وارد شد از در دیگر ایمان رخت می بندد.این الان شده وضع جامعه ما.انسان فقیر گرسنه حتی از خود خدا هم شاکیه دیگه چه برسه به جامعه و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
کسانی که منفی دادند یه لحظه فکر کنند ایا اینقدر دینداری سخته که حاضرن به بچه های خودشون و بچه های مردم تجاوز بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
ما که همه روزه از صبح تا شب با سخنان خدا درگیریم حالا چطور رخت بر بسته باید از حکومت اسلامی پرسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
ناشناس 12:32 اینجا حکومت اسلامی و دینی است.پس اگر ایرادی هست به مدیریت حکام ایران مربوط میشود نه اعتقاد یا عدم اعتقاد مردم به دین.
ملت ونابود کردند
قبلا که از این موارد نداشتیم زنان و دختران با حجاب تر بودند.
الان حجاب کمرنگ شده و از این قبیل مسائل داریم.
با جوامع غربی مقایسه نکنید که اونها هم مشکلات خودشون رو دارند و البته حدود و مرزی هم نمیشناسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
خدايى اين جور نتيجه گيريهاى منطقى رو چه طور حاصل ميفرماييد اخوى؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
پس مشکل اصلی از نظر 19:59 همانا روسری دختران است و حکومت کلا بیگناه است.
خدا را شکر امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
کدام امنیت؟ امنیت اجتماعی یا اقتصادی؟ شاید حکام امنیت داشته باشند ولی ما مردم احساس امنیت حتی از طرف پلیس خودمان هم نداریم. هر لحظه منتظریم به خاطر دو تار مو مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار گیریم.
فعلا به گیر دادن به خانمها خلاصه میشود ..
افرادی که سابقه شرارت دارند و ممکن است هرلحظه جنایتی را رقم بزنند یا باید داخل زندان بمانند یا به مکانی خالی از اجتماع تبعید شوند یا باید تحت کنترل ویژه قرار بگیرند.برای مبارزه با مواد مخدر تنها راه دیوار کشی مرزهای شرقی کشور است.هرچقدر هم هزینه داشته باشد برای کشوری به ثروتمندی ایران رقمی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
اگر مرزهای شرقی رو دیوار بکشیم و مصرف کننده ای سنتی رو به سمت مصرف صنعتی سوق دهیم افزایش مصرف روانگردانهای صنعتی که در یک خانه هم میشه تولید کرد و البته افزایش جنایت و تباهی را در پی خواهد داشت . توجه کنید که اکثر جنایت های فجیع توسط معتادان به مواد صنعتی انجام میشود نه سنتی و البته برای ریشه کنی کل اعتیاد باید فضای یاس و ناامیدی و بیکاری و نبود تفریحات شاد از جامعه برچیده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
شروران اقتصادی که مسبب بقیه شرارت ها در جامعه هستند باید به کجا تبعید شوند؟ شاید در کاخ ها و ویلا هایشان/
زیر صفر!!!!؟؟؟؟
درسته حتی یک مورد از این جنایات دردآور و وحشتناکه ولی دیگه اوضاع به این بدی نیست که میگی زیر صفر.تابناک یا از این طرف بام میفته یا اون طرف بام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
بچه داری؟
اونایی که همیشه میگفتند "عوضش امنیت داریم" نظرشون چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
چه ربطي داره. مسولین وظيفون رسيدگي به مشكلات داخل هست رو گردن ديگران ميندازي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
منظورشان امنیت در دیگر کشور ها است نه ایران.هزینه برای امنیت مردم جنوب لبنان از ایران واجب تر است.
اسم و تخصص نویسنده رو لطف بفرمایید که بدونیم این تیتر درشت و سیاه از کدوم مطالعه دقیق و کارشناسی شده ای بیرون اومده!
تو اون کشوری که هر چند یکبار یکی اسلحه به دست می گیره و هم مدرسه ای هاش رو به رگبار می بنده اینجوری تحلیل نمی کنن و ضریب امنیت اجتماعی کودکانشون رو به زیر صفر نمی برن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
شما اسلحه بده دست اين ملت بعد اگر زنده موندى بيا اينجا به بحثمون ادامه بديم. باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
عمو جون عزیزم شما برو اول مطالعه و تحقیق بکن بعد ایراد بگیر... اون سر دنیا اگر اون اتفاق میوفته قوانین سختی دارن که اگر کوچکترین موردی رو بدونن نمیذارن بچه زیر دست خانواده حتی باشه اینجا کودک آزاری خانواده ها حتی قانون نداره... برو عمو جان شماها چشمتون رو بستین به همه چیز... ففط دهن باز میکنید میگید غرب بده و اینا...
ناشناس
| - |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دوست من اون کشوری که مثال زدی حمل اسلحه توش آزاده.با این حال به نسبت تعداد اسلحه ای دست مردم هست آمار جرم و جنایت بسیار پایینه.حالا تصور کن حمل اسلحه توی مملکت ما آزاد بود.روزی چند نفر همدیگه رو با سلاح میکشتن؟اونم توی این اوضاع وحشتناکی که همه به شدت عصبی و پرخاشگر شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
اخوی اگر ایران اسلحه ازاد بود الان نسل ایرانیها منقرص شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
20: 26 معلومه که از جنایت خوشت می آید که این جنایت فجیع بنظرت سیاه نمایی است.
این همه سازمان و ارگان ،بودجه و پول مردم را فقط صرف حقوق و مزایای کارمندان خود میکنند
وظیفه در ادارات ما به هر شکل وجود خارجی ندارد
اونایی که گفتند معتاد مجرم نیست بیمار است بیایند درستش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
اونهايى كه كشور را به نوميدى و فقر تبعيض و فساد و ركود و بيمارى كشوندند چه طور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
آونهایی که مسئولیت دست انها است اما قبول مسئولیت نیم کنند چطور؟ کجایند کفن پوشان!!!!
خوبه باز فضای مجازی هست وگرنه اقایون تو صدا و سیما و رسانه های رسمی کلا مملکت رو گل و بلبل نشون می دن . دوما چرا یک مطالعه کلان جامعه شناسی نمیشه که چرا این وضع رخ داده ؟ با هم مثل همیشه ماهواره و غرب و . . و جالب اینه که مسئولان هیچ مسئولت اجتماعی رو نمی پذیره
با این وضعیت ازدواج و بچه دار شدن از اساس غلط هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
مغز خر خوردن است...بسوزه پدر جهان سومی...ای خدااا
تا کی سانسور تا کی پنهان کاری تا کی توهم زدن ؟
تا کی میخوان حقیقت رو پنهان کنند ؟
جامعه بیماره جامعه سرخوردس جامعه فقیره جامعه هیچ شادی نداره
همیشه غم همیشه درد
تمام غم شده نابودی اسرائیل
تمام منابع کشور در سایه بی تدبیری بی برنامگی داره به غارت میره
میترسم از اون روزی کشور درگیر جنگ داخلی و قحطی و جنگ آب و فساد های جنسی بشه که تا حدودی شده و هنوز که هنوزه کمتر کسی متوجه شده

مطمئن باشید اگه الان فکری نشه فردا دیره.مردم خودتون رو نجات بدید
خواهش میکنم منتشر کنید این نظرمو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
از شواهد برمياد خودشون هم ديگه اميدى ندارن!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
همین پنهانکاری و همین سانسور و همین مطلع نکردن مردم...زمانی میشود که کار از کار گذشته
چراکه بعضی از بزرگواران اینگونه معضلات را یا به ماهواره ربط میدهند یا تلگرام یا بیرون بودن موی برخی از بانوان از روسری!!
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
سانسور میکنی لااقل درست سانسور کن جمله بندی به هم نخوره
عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
خخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
بله !!!!!!!!!!!!!
دلخوش به این مقدار نباشید
کودک آزاری اون نامادری ماهشهری و .... هزاران اتفاق ناگوار که رسانه ای نشد رو ننوشتین
مردم بیمار
نه اينا مهم نيست اصلا.فقط بي حجابي هست كه خيلي مهمه
خوی حیوانی؟؟ چرا حیوانات رو بد جلوه میدیم...
چند نمونه سنگسار در ملاعام و با فاصله بسیار کوتاه از انجام جرم انجام بشود بسیاری از این موارد حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
قرون وسطا كه نيست.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
فکرت زمان کلیسا گیر افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
اگه قرار بود اینطوری حل بشه با اعدام قاتل دختر بچه افغان ...حل میشد مشکل خیلی حادتر از این حرف هاست.... یا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
شما که هنوز قرون وسطایی فکر میکنی.
جامعه دلسوز برای قاتلین و متجاوزین و معتادین و قاچاقچیان
مرگ بر آمریکا
اونوقت مسدولان مملکت بحث میکنن که تلگرام فیلتر بشه یا نه !!! سوریه حالش بد نشه !!! یک تار موی دختری بیرون نیافته ...
مدیونی فکر کنی مدیران خدوم کشور در این وضع سهیمند، اصلا هم ریطی به فقر اقتصادی و فرهنگی نداره
در نظر سنجی پایان سال یکی از بدترین حوادث سال96تجاوز به کودکان و قتل انها بود.
نتیجه تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای و استفاده از تلگرام است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
آخه ماهواره فقط توی ایران بیننده داره و 7 ملیارد آدم دیگه نمیبینن برای همینه که از این چیزا توی ایران داریم.یعنی انصافا خودت حرفایی که میگی رو قبول داری؟
جمشد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
چرت نگو عمو.
قبلا هم از این اتفاقها افتاده اما خبر در دسترس عموم نبوده است برای پیشگیری از این جنایت ها و فجایح
اشد مجازات اعدام همراه با شلاق برای جانیان و قاتلانی که هیچ احساس ترحمی ندارند در ملاء عام
ایجاد خانه های عفاف و صیغه و غیره تا کسانی که در معرض فشار جنسی هستند و توانایی ازدواج ندارند به انجا مراجعه کنند
شناسایی و جدا سازی معتادین به مواد صنعتی و روانگردان و ایجاد یک مرکز بسیار بزرگ در کویر مرکزی ایران و کار اجباری برای انان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
شماها جون به جونتون كنند باز ساز خودتون رو ميزنيد! بابا بيدار شو قرن بيست و يكمه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
اتفاقا نظرات مریخ برای علاج کوتاه مدت مفید و سازنده است و برای علاج بلند مدت باید کارهای بیشتری کرد که توضیحش زیاد و از عهده ما خارج است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
نه اینکه الان صیغه و خانه عفاف ندارند.
مقصر عدم درك صحيح از شرايط جامعه نبود شادي وفضايي سالم طغيان مسايل جنسي وكتمان ان توسز مسئولان وقوانين ناكارا وازدي عمل مجرمين
این وقایع تحلیل و ارائه راهکارهای جامعه شناسی واقعی می خواهد نه روانشناسی یا ... پس اجازه دهید جامعه شناسان وارد عرصه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
منتظر باش . ما چیزی به نام جامعه شناسی نداریم و کلی کارشناس مذهبی با تحصیلات حوزوی و بودجه های کلان شدن متخصص امور جامعه شناسی
برخورد قضایی محکم بوده ولی برخورد قضایی و قصاص قاتل به تنهایی باز دارنده نیست.انسان ها در جامعه وقتی هویت واقعی خودشان را از دست دادند تبدیل به موجوداتی ضعیف میشوند. در حال حاضر وضعیت چرخش امور در جامعه به شکلی پیش میرود که شخصیت محکم و انسانی که دست به چنین اعمال حقیرانه نزند جای خود را به موجوداتی ضعیف و تهی شده میدهد. باید رفتارهای تحقیر آمیز با افراد جامعه متوقف و عزت و احترام به خود در مردم تقویت شود.
امنیت ............ فقط یک جمله میگم عاقلا تا تهشو تحلیل میکنن یادتونه اول مهر میشد مدارس تعطیل میشدن چنتا دختر چنتا پسر دانش آموز تو دسته هایه دوتایی سه تایی چهار تایی باهم میرفتن خونه خیابونا یه حالی داشت ولی این منظره ها مردن همه بچه ها با سرویس میرن مدرسه و برمیگردن یا پدر مادر ا میبرن میارن!!!!!!؟؟؟؟؟ امنیت...........
وقتی وظایف حافظان امنیت ،واجرای عدالت به سوی مبارزه با روسری ،وموسقی منحرف میشود عاقبت ،امنیت عدالت جامعه به اینجا ختم میگردد ؟ وهنگامی که هدف فرهنگ سازان جامعه بسوی مبارزه با ابزار شفافیت ،و اطلاع رسانی فسادها ،وحوادثرتلخ جامعه منحرف میگردد که شبکه های مجازی غیر کنترلی را به بندند ،عاقبت فرهنگ جامعهداینگونه میگردد ،و زمانی که مجریان عدالت بدنبال پدیدهٔ خیال پردازی ،و توهم هستند ،آری جامعه هم دچار توهم میگردد ؟،، اینهت که دیگر کار بیگانه ،ودشمن خارجی ‌و خیانتکاران آنطرف آبها نیستند ؟ ،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
احسنت .. هزار لایک
خودکرده را تدبیر نیست
به عنوان یک پدر، این سیستم مسخره ای که آموزش و پرورش برای سرویس مدارس داره غیر قابل تحمله.
در سال سه بار راننده پسرم عوض شد! نمیشناسمشون! ولی مشخصه از طبقه اجتماعی ای هستند که تحت فشار هستند و طبیعتا کسی که در تعادل مالی نیست، در تعادل روحی هم نیست، و هر کاری ازش بر میاد.
آموزش و پرورش موضوع سرویس را سپرده به خود مدارس، و مثلا یک تعداد شرکت که اونا خودشون راننده میگیرن و هیچ نظارتی روی راننده نیست! من مطلع هستم که دارم این حرفا رو میزنم. آقایون آموزش و پرورش! آقای علم الهدی! برای عفاف جامعه داد میزنین! آیا برای این مساله هم داد میزنین؟!!! نوه خود مسئولان بود چکار میکردین؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
نوه رو خوب اومدی ! چون بچه هاشون که همگی کالیفرنیا تشریف دارن!!!
ناشناس
| - |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
لطفا یکی به جناب علم الهدی بگه که حجاب دغدغه مردم نیست.والله نیست.دغدغه مردم معیشتشونه.دغدغه مردم آینده مبهم فرزندانشون توی این مملکته.
تلگرام واقعا سرعت اطلاع رسانی را در حد ثانیه تقلیل داده.اگر تلگرام نباشد شاید مردم الان از تجاوزات پازسال به کودکان هم بی خبر بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
خوب دقیقا برا این منظور می خوان فیلترش کنن که به مردم اطلاع رسانی نشه.همه بریم تو پیام رسانهای داخلی یعنی صدا سیمای مجازی و هر چه خوذشان دوست داشتن مخابره کنن و کشور و گل و بلبل نشون بدن
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
تمام مشکلات ما از تلگرام سر چشمه میگیرد.. تلگرام رسانه شیاطین است..
در قوانین مربوطه باید تجدید نظر بشه این نسل مسئولین کارشون با پنهانکاری است کلا باید نسل جوان و سلام بیایند سر کار وگرنه به زودی به قهقرا میریم میگه نه بشین و ببین
تو گوش مردم بوق و کرنا میکنن که امنیت داریم.وقتی از داخل کشور کودک و زن و مرد و پیر و جوان هر روز در معرض شدید ترین اسیبها و فجیع ترین قتلها هستن ایا از امنیت دم زدن...جایگاهی دارد؟؟فقط بیداد کردن در مورد لباس زنان و ..خواستار مجازات انها هستن.اما تا الان نشنیدم کسی درباره قتل و خونخواهی این کودکان معصوم سخنی بگوید یا اعتراضی کند..این است..امنیت.حرمت.عدالت.در جامعه ی ما.که ادعای جامعه دینی ان تا انسوی مرزها گسترده شده..
وای برشما مسئولین . وای بر شما وای بر شما
شمایی که عملکردتان نشان میدهد به هیچ چیز معتقد نیستید فقط حرف میزنید وای بر شما
نهاد حاکم شرع باید دوباره راه بیافتد مجرمین طعم برخورد باید حس کنند
میشه معنیه این امنیت امنیتی رو ک صبح تا شب منتشو میکوبن سرمون بگین چیه..
مشکل ازدواج ....ازدواج ....ازدواج....و ازدواج
افزایش ناهنجاری ها و انحرافات جنسی.....ماهواره ها...
مواد روانگردان و انواع مخدرها
زنان خیابانی
و باز هم مشکلات جنسی ...غریزه و شهوت افسار گسیخته از انسان دو پا یک درنده مجنون جنایتکار می سازد ...
یک جامعه اسلامی باید اول به فکر نیازهای اولیه یک انسان باشد .گرسنگی منجر به آدم خواری می شود ..جامعه به سمت وحشیگری پیش می رود اگر گرگ نفس انسانها را کنترل نکنیم
پاسخ ها
بهمن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
اگر اخبار این قتل و تجاوزها را پیگیری کرده باشید متوجه میشوید که سهم متاهلین در این جنایات کمتر از مجردها نیست , پس حل مشکلات و عقده های جنسی را فقط در ازدواج نمیتوان یافت, این عقده ها در درون افراد نهادینه شده اند و باید عمیق تر به موضوع نگاه کرد.
بعید میدونم با این راهی که کشور داره میره گره ای از مشکلات باز بشه. سقوط آزاد در همه زمینه ها
باز هم برین از مشکلات آمریکا انگلیس بگین به مردم مثلا اونجاها وضعش خرابه.
خسته شدیم .
از خودمون بگین. نمیتونید حل کنید از استعفا بدین!
تابی یه زمانی انگلیسی ها با جنگ تریاک قصد نابودی چین را داشتند.تریاک و مواد مخدر به راحتی یک جامعه را نابود می کند.موقعی که کامیونی از مرز تریاک می اید با با جنگنده یا هلی کوپتر و بدون فوت وقت منهدم شود.چه معنی داردبا یه وانت و4سربازبه جنگ اشرار رفت و در نهایت مورد اصابت سلاح های سنگین قاچاقچیان هم قرار می گیرند.در پاسخ به اینکه شما نوشتید چرا این همه معتاد در جامعه پرسه می زتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
واقعن نمی دونید یا خودتون را به تجاهل می زنی!؟ همین دوهفته پیش خبر قاچاق مواد منفجره در پوشش مواد مخدر پخش شد!!!
من در عجبم که امثال آقای علم الهدی یا خاتمی که تو هر زمینه ای اظهار نظر می کنند چرا در اینگونه مسائل ساکت می مانند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دمت گرم.گل گفتی.حالا 2 تا دختر توی یک گوشه یک پاساژ یع قری دادن چه بلبشویی درست کردن .چرا الن اقای علم الهدی سکوت کردند
ناشناس
| - |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
درباره حجاب میگن بعضی میگن از اختلاس بگین.
دقیقا چه باید کرد؟ در کشر ما اولویت ها چی هستند؟ بطور دقیق فرهنگ جامعه چقدر برای مسئولین ما مهمه؟
چرا به این نقطه رسیدیم؟ این نهادهایی که اینهمه بودجه سالیانه دارند و همه روز و شب در حال کار فرهنگی هستند، چه اهمیتی برای این اتفاق تلخ قائل هستند؟ چند تا کار تحقیقاتی در این زمینه انجام دادن؟ اصلا کسی هست به این موضوعات اهمیت بده؟ رشد فرهنگ مردم برای مسئولین مهم هست؟
در آخر از امام جمعه محترم مشهد این سوال رو دارم که آیا وجود نازنین امام هشتم از فجایع تلخ اینچنینی و قتل یک کودک معصوم اونهم به این شکل به درد نمیاد؟؟
راستش من دانشجوام اینجا توی خوابگاه بالای نود درصد بچه ها از شدت نیاز جنسی دارند رنج می برند دبیرستان هم که بودیم همین طور بود نمی دونم باید چیکار کرد ولی با این وضع این اتفاقات در کشور خیلی هم دور از انتظار نیست
"من هانت علیه نفسه فلا تامن شره"
جامعه ای که در آن افرادش به روش های مختلف تحقیر می شوند عاقبتی جز این ندارد
در امرییکا که ازادی بقول یارو جنسی تا بخواهی هست هر روزه این گونه خبرهای دلخراش و کودکان معصوم که قربانی افراد بیمار شداند فراوان ب گوش می رسد پس اصلا کاری ب نیاز جنسی ندارد نمی دونم چرا همچی رو ب آزادی جنسی و بی بند وباری ربط
بنظر من دوستانی که میگن ماهواره یا عدم ازدواج و بیکاری عامل این جنایات هست درست نمیگن. دوستان ما جامعه رو مثل لانه مورچه اداره کردیم یعنی هر کسی یه کاری داره و بغیر از اون کار هیچ اطلاع از فرهنگ و هنر و مهم تر از اینا ادبیات نداره. اموزه های فرهنگی ما در ادبیات ماست و امروزه هنر زبان ادبیاته.فقر هم که امروزه واقعا یکی از اعضای هر خانواده شده و ما باهاش همزیستی ایجاد کردیم .فقر هنری فقر فرهنگی و فقر مالی کمر جامعه رو شکسته و دوستان حوزه نشین ما هم هر روز داروی دینی تجویز میکنن که اوضاع این بیمار رو بدتر می کند.
فرزند آوری در این کشور بزرگترین گناهه ...وقتی کودک امنیت نداشته باشه ..هیچ امیدواری به بهبود اوضاع وجود نداره ...فجایع برای کودکان دردناک ..

جامعه ای بیمار ..خشن ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
الان 6 ساله ازدواج کردم علیرغم دوست داشتن بچه هر جور با خودم کلنجار میرم نمیتونم خودمو راضی کنم یه بچه را توی این مملکت بدبخت کنم. . خودم بدبختم بسه. فقط یه سوال اگه مردم فقیرن این همه ماشین لوکس توی خیابان چه میکنه؟ یا این همه زندگی لوکس. من واقعا نمیدونم. یه جایی میلنگه یکی منا روشن کنه.
بسیاری از مشکلات فرهنگی کشور مانند طلاق و اعتیاد و افسردگی و بیماریهای روانی اوضاعش از این هم بدتر است و البته که اگر برای مشکلات جامعه خصوصا افسردگی و اعتیاد به مواد صنعتی و عقده های جنسی و سرریز شدن نیازهای جنسی جامعه در عین نبودن امکان ارضای آن برای همه ادامه یابد اوضاع بدتر هم میشود .
افتتاح شدنه لباس زیر فروشی در مشهد فجیح تر از این اتفاق هاست ک این مسائلو هیچ کس نمیبینه
چه منتشر کنید و چه نکنید، جامعه ما سرشار از رذایل اخلاقی شده؛ به دلایل دقیقی که اغلب اینجا بهش اشاره کردن...
در عوض امنیت داریم
متاسفانه آقایانی که باید در این زمینه ها اظهار نظر و فضل بکنند، نه مسایل پیش پا افتاده دیگر، روزه سکوت گرفته اند.
فقط خدا
خیلی امنیت داریم. خدا رو شکر.
سلام به عنوان یک پدر واقعا متاسفم و می ترسم از روانی هایی که توی شهر می چرخند ، چرا به کسی بر نمیخوره ؟ چرا کفن پوش نمیشند؟ چرا تو نماز جمعه صحبتی نمیشه ، آیا لوازم آرایش خانم ها مهمه یا امنیت جانی فرزندان مردم ؟این شکاف طبقاتی که آقای احمدی نژاد به وجود آورد چرا درست نمیشه ؟ چرا تنها کشور مشکل دار بادنیا ماهستیم ؟ این چه نسلیه که درست شده ؟ پلیس کجاست ؟
چرا همه ساکت هستند؟ چی شد جامعه مون اینجوری شد که ادمای عادی شدن هیولا
شما زمانی که گیاهی آفت میزند کم هزینه ترین راه برای جلوگیری از انتشار آفت آتش زدن گیاه میباشد خدا نیامرزد کسانی که روی افراد شرور و معتاد اسم بیمار گذاشتند و دنبال درمان آنهابه ظاهر و در واقع به دنبال پرکردن جیب خود هستند فقط افراد مضر باید حذف شوند وتمام......ما 80 میلیون جمعیت داریم که شاید 10 میلیون آنها مشکل داشته باشند ولی کل 70 میلیون باقیمانده باید در اضطراب زندگی کنند آن 10 میلیون را حذف کنید(واقعا حذف بشوند نه اینکه زندانی شوند)
چرا این همه معتاد؟؟
معلومه یه عده میخوان درصد زیادی از مردم معتاد باشن.
گفت: باید حد زند هشیار مردم، مست را
گفت: هوشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست

جامعه ای که خودشو به خواب زده رو نمیتونی بیدار کنی ... والسلام
از نوع نظرات میشه عامل اصلی این نوع مشکلات رو فهمید.
وقتی اکثریت چیزی میگن و مشکل هنوز پا برجاست بدونید اکثریت اشتباه میکنن.
از مثبت و منفی ها هم نظر اکثریت رو میشه فهمید.
چرا نظرات ارسالی رو فیلتر میکنید
هر بار که برای بازگرداندن دخترم به دم در مدرسه میرسم و خیل پدران و مادران را میبینم که برای بردن فرزندانشان هجوم آورده اند , به این فکر میکنم که آیا در تمام کشور های دنیا این حس نا امنی و تنها نگداشتن فرزند در خیابان حتی به اندازه طی مسافت یک کوچه رایج است ؟
بی کاری ، فقر ، فاصله طبقاتی
وجود 12 میلیون دختر و پسر مجرد
سخت شدن ازدواج فراموش شدن ارزشهای الهی و از یاد رفتن خدا توسط خیلی ها
سست شدن اعتقادات مذهبی
رواج بی بند و باری در همه رسانه های ماهواره ، اینترنت ، شبکه خصوصی
فراموشی وظایف مسئولین کشور توسط مسئولان
شاید یکی از قربانی ها فردا خود شما و یا ما باشیم
خیلی دیر شده لطفا کمی به خودمان بییایم
به کجا داریم می رویم چنین شتابان
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد خشونت و کودک آزاری در جامعه است همین است.
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد خشونت و کودک آزاری در جامعه است همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
باز تو پیدات شد یخچال فرنگی
عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
چرا جوک میگی؟ امنیت خاک رو که داریم امنیت اجتماعی که حاصل مدیریت آقازاده ها هست رو نداریم ...
در هر حال مسئولین ....بار این گناهان گردن کوتاهی اونهاست وااااای اگر از پس امروز بود فردایی؟
نداشتن اشتغال باعث میشه خانواده ها از هم فرو بپاشه
مواد مخدر ها...نبود پرورش و آموزش مناسب ...افزایش تجرد چه برای متاهلین تنها و چه مجردهای فقیر در هر صورت عدم کنترل نیاز جنسی به شکل پسندیده و معقول و سالم و صحیح و...
گسترش پورن ها .زنان روسپی و.....
الان انحرافات جنسی به شکل وحشتناکی در حال گسترشه اینهمه سکوت برای چیست؟ چرا کسی به فکر درمان و پیشگیری نیست این بیماری بسیار وحشتناکه منجر به خودکشی و ازهمه بدتر به دیگر کشی می شود .چه از راه انتقال ویروس های کشنده از راه جنسی و چه از طریق انواع مخدرها و چه جنایت های دیگر
با سلام
ای صاحب منصبان دادگستری مشهد این شرور را با سرعت نور بشکل صحرایی محاکمه و او را فورا و بدون بخشش و تعلل تیرباران فرمایید.
باخواندن مقاله ی شما، حس ناامنی خوفناکی وجودم رالبریزکرد، شماسعی کردی ایران راناامن ترین نقطه جهان معرفی کنی واین شرم آوره، البته یک جنایت درسال هم زیاده ولی واقعا مسایل راواژگونه جلوه دادن شرم آوره، درامریکاوایالت دالاس درودیوار کوچه خیابانها پرازعکسهای کودکانیست که دزدیده شده اندوامیدی هم به یافتنشان نیست، بقیه ایالتهاازین ایالت بهترنیست وکشورهای اسماندیناوی نظیر سوئدوفنلاندوضعیت بسیاااااربدی دارند، کافیست آمارهای سازمان های بین المللی حقوق کودکان راببینید.
خرما نتوان خورد از این خار که کشتیم / دیبا نتوان بافت از این پشم که رشتیم
ما کشته ی نفسیم و بس آوخ که برآید/ از ما به قیامت که چرا نفس نکشتیم
مشکل اصلی چسبیدن به قوانین 1400 سال پیش است که برای جامعه مدرن امروزی کارایی ندارد بسیاری از این قوانین باید اصلاح شوند.
این مسایل همیشه در کشور بوده حالا رسانایی تر شده است
مانند اختلاص ها
تا کی وکجا این حوادث ادامه پیدا می خواهد پیدابکند.نهادهای فرهنگی و... تعطیل شود بهتر است.واقعا جامعه به بیماری روانی خطرناکی در همه جنبه ها دچار شده است.وبنظرم در مقابل درمان مقاومت عجیبی میکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی