بازدید 2006

ترامپ به گفته خودش در تحقیقات مرتبط با روسیه مداخله نمی‌کند

رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است در تحقیقات شورای ویژه درباره مداخله روسیه در انتخابات مداخله نخواهد کرد اما ممکن است نظرش تغییر کند.
کد خبر: ۷۹۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 27 April 2018

رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است در تحقیقات شورای ویژه درباره مداخله روسیه در انتخابات مداخله نخواهد کرد اما ممکن است نظرش تغییر کند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پنج‌شنبه در مصاحبه با "فاکس اند فرندز" گفت، تحقیقات شورای ویژه به ریاست رابرت مولر "یک فضاحت" است. او همچنین از عوامل فدرال برای صدور حکم بازرسی علیه مایکل کوهن، وکیل شخصی و پل مانافورت، مدیر سابق کمپین انتخاباتی خودش انتقاد کرد.

ترامپ گفت: تصمیم گرفته‌ام دخالت نکنم اما ممکن است زمانی نظرم تغییر کند زیرا آنچه در جریان است، یک رسوایی و فضاحت است.

اظهارات او پیش از رای کمیته قضایی سنا در روز پنجشنبه درباره لایحه‌ای مطرح شد که قصد حفاظت از شغل رابرت مولر را دارد. مایکل کوهن هم تحت تحقیقات کیفری فدرال در نیویورک قرار دارد که بابت قراردادهای تجاری نامشخص است. مانافورت هم به مشارکت در توطئه و پولشویی متهم است.

رئیس‌جمهوری آمریکا به فاکس نیوز گفت، کوهن تنها "بخش بسیار بسیار کوچکی" از کارهای حقوقی او را انجام می‌داده است. ترامپ در سخنانی که تلاش داشت خودش را از پرونده کوهن کنار بکشد، گفت: این تحقیقات به من ارتباطی ندارد و آنها به دنبال مدارکی هستند که به تجارت او ربط دارد. من ارتباطی به برنامه‌های تجاری او ندارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار