بازدید 3542

عابدزاده: استيلي جای دايی را می‏گيرد

عذرخواهي چه چيزي را درمان مي کند؟ باورم نمي شد چنين رفتاري را ببينم. دل مرا شکستند و اصلاً به عذرخواهي کسي نيازي ندارم. من فقط خواهش کردم بگويند کجا کم گذاشته ام تا همه چيز براي مردم روشن شود. من خودم را کوچک اين مردم مي دانم و آنها از من مي پرسند چرا برکنار شدي؟ نمي دانم چه پاسخي بدهم! آقايان لطف کنند پاسخ مردم را بدهند تا من شرمنده آنان نشوم.
کد خبر: ۷۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۴ 31 December 2009
جدايي يا در واقع برکناري احمدرضا عابدزاده از پرسپوليس براي بسياري از هواداران اين تيم غيرمنتظره بود.

به نوشته قدس؛ عابدزاده چندي پيش در نظرسنجي برنامه 90 عنوان محبوب ترين چهره فوتبالي ايران را به دست آورد و اعتقاد دارد از آن پس متضرر شده است. پس از مصاحبه هاي کوتاه احمدرضا با چند خبرگزاري، با خودش تماس گرفتيم و مفصل تر صحبت کرديم که مي توانيد حرف هاي ما را بخوانيد.

*در مصاحبه با «ايسنا» گفته ايد، سعيدلو پس از شنيدن صحبتهاي حسين رضازاده متقاعد شده شما در کادر فني پرسپوليس نباشيد، ولي رضازاده يک وزنه بردار است و ارتباطي با فوتبال ندارد...
** در ايام سوگواري تاسوعا و عاشورا در مراسمي آقايان يکديگر را ديده اند و صحبتهايي انجام داده اند و تصميم گرفته اند عابدزاده را برکنار کنند. شنيده ام آقايان سعيدلو، کاشاني، رضازاده و علي دايي براي اخراج من به توافق رسيده اند. البته رضازاده تماس گرفت و گفت اصلاً در جريان اين مسائل نبوده و نيست. فقط انتظار دارم به مردم بگويند چرا عابدزاده را برکنار کرده اند. اين حق من و مردم است که علت را بدانيم. اين دستمزد زحمات خالصانه من بود که فقط چند ساعت پس از سرمربي شدن علي دايي برکنار شوم؟ به من بي احترامي بزرگي شد و اجازه ندادند چند روز بگذرد و برکنارم کنند. حرمت شکني تمام عياري انجام دادند. اي کاش آقاي فردوسي پور آن نظرسنجي را انجام نمي داد يا حداقل نام مرا ميان گزينه هايش قرار نمي داد. اي کاش مردم به محبوبيت من رأي نمي دادند؛ چون از فرداي همان روز متوجه تغيير نگاه و برخورد برخي ها شدم.

* چه کساني؟
** چه بگويم؟ مگر نيازي هم هست نام بياورم؟ امروز(ديروز) با آقاي کاشاني جلسه خواهم داشت و از ايشان مي خواهم کتباً دليل کنار گذاشتنم را به خودم بدهند و حتماً تأکيد دارم به من نامه رسمي بدهند. اگر آقاياني مثل علي دايي براي تيم ملي و پرسپوليس زحمت کشيده اند، من چندين برابر آنها با تمام وجود روح و بدنم را در خدمت پرسپوليس و تيم ملي گذاشته ام و اصلاً مانده ام چطور آقاي دايي پس از 9 ماه ناگهان سرمربي پرسپوليس شد. کارنامه ايشان هم در تيم ملي مشخص است و متأسفانه ديديد تيم ملي به جام جهاني صعود نکرد و فوتبالمان ضربه بزرگي خورد. حالا اگر او در زمان بازيگري اش بازيکن خوبي بوده و افتخار داشته، مربوط به زمان بازيگري اش است و بازيگري با مربيگري تفاوت زيادي دارد.

* چه کسي به شما اطلاع داد نبايد با پرسپوليس به امارات برويد؟
** يکي از کارمندان باشگاه! ايرادي ندارد، فقط بگويند عابدزاده کجا کم گذاشت؟ آيا کم تعصب بود؟ کم کاري کرد؟ تمام اعضاي تيم در مورد من صحبت کنند. جز اين بود که عاشقانه داشتم کارم را مي کردم؟ آقاي ... به من مي گويد سال 86 قهرمان شده، من که بيشتر از 10 قهرماني به دست آورده ام. اگر به اين حرفها باشد، پس علي پروين که بيشتر از 20 قهرماني به دست آورده، بايد خودش را بکشد!

* شايد اين سؤتفاهم ها برطرف شود.
حرمت مرا شکستند، کدام سؤتفاهم؟

* اگر عذرخواهي شود...
** عذرخواهي چه چيزي را درمان مي کند؟ باورم نمي شد چنين رفتاري را ببينم. دل مرا شکستند و اصلاً به عذرخواهي کسي نيازي ندارم. من فقط خواهش کردم بگويند کجا کم گذاشته ام تا همه چيز براي مردم روشن شود. من خودم را کوچک اين مردم مي دانم و آنها از من مي پرسند چرا برکنار شدي؟ نمي دانم چه پاسخي بدهم! آقايان لطف کنند پاسخ مردم را بدهند تا من شرمنده آنان نشوم.

* با بازيکنان پرسپوليس در 24 ساعت گذشته صحبتي داشته اي؟
** بيشتر بچه ها ناراحت هستند، تماس گرفتند و دقايقي صحبت کرديم. براي آنان آرزوي موفقيت مي کنم.

* به نظرت علي دايي در پرسپوليس موفق مي شود؟
** اميدوارم موفق شود؛ چون به نفع پرسپوليس است و خود من از موفقيت پرسپوليس خوشحال مي شوم. به هر حال من چند سال با دايي در اردوهاي تيم ملي بودم و نان و نمک خورديم و به رغم کم لطفي اش، برايش آرزوي موفقيت دارم.

* احتمال مي دادي دايي سرمربي پرسپوليس شود؟
** مي دانستم استيلي گزينه اصلي است، اما شنيدم شرايط لازم فراهم نشد و با دايي مذاکره کردند. بالاخره آنها بازيکنان خوب تيم ملي بوده اند و در آغاز راه مربيگري هستند و با کسب تجربيات بيشتر توانمندتر مي شوند. استيلي هم مربي خوبي است و اگر امسال سرمربي پرسپوليس نشد، به زودي خواهد شد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر