بازدید 6301
لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ1-رئال مادرید2/بوی جام سیزدهم با زیدان

روی اشتباه مرگبار رافینیا، آسنسیو در پشت خط میانه میدان صاحت توپ شد و در نهایت طی یک رفت و برگشت با رونالدو، این بازیکن اسپانیایی برای بار دوم دروازه مونیخی‌ها را در دقیقه 57 گشود.
کد خبر: ۷۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲ 26 April 2018

بایرن مونیخ در مصافی پرتکرار در لیگ قهرمانان چندسال اخیر، در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و بار دیگر مثل پنج بازی قبلی مغلوب شاگردان زیدان شد و نتیجه را در خانه با حساب دو بر یک به میهمان پرافتخارش واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار باوارایی‌ها که برای پایان شکست های متوالی مقابل رئال در دوران گواردیولا و آنچلوتی قدم به میدان گذاشته بودند، با بدشانسی در 30 دقیقه ابتدایی دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند. روبن در دقیقه 8 جای خود را به تیاگو داد و بواتنگ هم در دقیقه 33 تعویض شد تا زوله وارد میدان شود.

با اینحال مردان جایگزین بایرن عالی آغاز کردند و باوارایی‌ها در نیمه اول بازی را در اختیار داشتند و توانستند در دقیقه 28 توسط کیمش به گل برسند. در ادامه اما تجربه رئال بار دیگر چربید و مارسلو در دقیقه 44 با شوتی دیدنی و زیبا از پشت هجده قدم دروازه اولرایش را فروریخت تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم و روی اشتباه مرگبار رافینیا، آسنسیو در پشت خط میانه میدان صاحت توپ شد و در نهایت طی یک رفت و برگشت با رونالدو، این بازیکن اسپانیایی برای بار دوم دروازه مونیخی‌ها را در دقیقه 57 گشود. شاگردان هاینکس در این دیدار فرصت‌های زیادی را برای گلزنی از دست دادند تا شرایط‌شان بسیار سخت شود و در آستانه حذف قرار بگیرند. 

ریبری می توانست در دقیقه 59 کار را به تساوی بکشد اما ناواس با یک واکنش تماشایی، این موقعیت را از او گرفت. چند دقیقه بعد بار دیگر ریبری صاحب موقعیت شد و باز هم دروازه بان رئال با واکنشی تماشایی مانع از گلزنی او شد.حملات بایرنی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 69، ریبری باز هم یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد.دو دقیقه بعد رونالدو دروازه بایرن را باز کرد اما داور خطای هند او را پیش از زدن ضربه نهایی گرفت.

بایرنی‌ها با این شکست باید هفته آینده سه شنبه دیدار برگشت را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال بازی کنند.

لیگ قهرمانان اروپا| برتری ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن‌مونیخ پرمصدوم

گل اول بایرن مونیخ توسط یاشوا کیمیش؛ پاس عالی هامس توپ را به کیمیش در یک ضد حمله رساند. کیمیش برخلاف تصور همه خودش توپ را زد و توپ بعد از برخورد به دست ناواس به گل تبدیل شد.

گل اول رئال مادرید توسط مارسلو: یک غافلگیری توپ را در پشت محوطه جریمه به مارسلو رساند. ضربه محکم این بازیکن به تور دروازه مونیخی ها چسپید.

گل دوم رئال مادرید توسط آسنسیو: روی اشتباه مرگبار رافینیا، آسنسیو در پشت خط میانه میدان صاحت توپ شد و در نهایت طی یک رفت و برگشت با رونالدو، این بازیکن اسپانیایی برای بار دوم دروازه مونیخی‌ها را در دقیقه 57 گشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر