بازدید 7297
گزارش

پایان انتظار تاریخی مازندران برای لیگ برتر در اوج جنجال و اتهام

اظهار نظر مالک تیم بابلی مبنی بر انتخاب داوران از سوی سرمربی تیم قائمشهری و شکایت سرمربی تیم نساجی از مالک تیم هم استانی نمونه ای از شدت یافتن حواشی این روزهای فوتبال لیگ یک در مازندران است .
کد خبر: ۷۹۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 26 April 2018

کمتر از یک هفته به دیدار پایانی و سرنوشت ساز فوتبال لیگ دسته یک زمان باقی است و مازنی ها که تقریبا یک سهمیه شان را در لیگ هجدهم قطعی کرده اند، در صورت خوش شانسی می توانند حتی انتظار لیگ برتری شدن هر 2 نماینده خودشان را داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این روزهای حساس به جای وحدت و یکپارچگی، تفرقه در فوتبال پراستعداد استان شمالی موج می زند و مسئولان هر دو تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه به جای تمرکز بر بازی پایانی ، توپخانه اتهام زنی به یکدیگر را روشن کرده اند.

ایجاد حواشی آن هم از سوی دو تیم هم استانی که دیدار سرنوشت سازی را با تیم های راه آهن تهران (نساجی قائمشهر) و برق جدید شیراز( خونه به خونه بابل ) در پیش دارند ، می تواند مازندران را از داشتن تیم لیگ برتری دور کند، کما این که بارها حواشی سازی در سایر حوزه ها نیز باعث دوری مازنی ها از فرصت های کم نظیر شد. اظهار نظر مالک تیم بابلی مبنی بر انتخاب داوران از سوی سرمربی تیم قائمشهری و شکایت سرمربی تیم نساجی از مالک تیم هم استانی نمونه ای از شدت یافتن حواشی این روزهای فوتبال لیگ یک در مازندران است .

پایان انتظار تاریخی مازندران برای لیگ برتر در اوج جنجال و اتهام

خونه به خونه بابل از 33 بازی لیگ یک با 61 امتیاز با تفاضل گل بیشتر در رده دوم و نساجی قائمشهر با همین تعداد بازی و امتیاز با تفاضل کمتر در رده سوم قرار دارد.

رئیس هیات فوتبال مازندران در این باره می گوید: ما در فصل جاری رقابتهای لیگ یک با داشتن دو تیم در صدر جدول که هر دو آنها شانس صعود به لیگ برتر را دارند، در پیچ تاریخی فوتبالی قرار داریم. مدیران تیمهای ما در نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل و کادرفنی آنها زحمات زیادی را متحمل شدند تا تیم شان به این مرحله از جدول بالا آمدند و باید از فرصت کمال استفاده را بدون ایجاد هرگونه حاشیه ببرند. مازندران با وجود ظرفیت های خوب فوتبالی در چند سال اخیر ، مجال این را که تیمی در لیگ برتر داشته باشد ، کسب نکرد و نباید این فرصت خوب را با حواشی در اختیار رقبا قرار دهند.

بهروان اظهار داشت: رقبای ما به دنبال بهره گیری از حاشیه سازی ها به نفع خود هستند تا ما را از خواسته اصلی خود و هواداران دور کنند و ما نباید اسیر حواشی خود ساخته شویم.رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران به رسانه های مازنی نیز توصیه کرد از حواشی سازی برای تیم های هم استانی دوری کنند و نگذارند با این حواشی ها فرصت تاریخی استان از دست برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل