بازدید 2370
در سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)

دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی

کد خبر: ۷۹۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 25 April 2018
یک سال به ظهور نزدیک‌تر شدیم...
نظر به تبلیغ شعائر اسلامی از جمله اعیاد و جشن‌ها و همچنین باتوجه به لزوم همراه کردن عموم مردم در این نوع برنامه‌ها و ارج نهی به ورزش‌های همگانی، به همت عموم مردم منطقه 16 تهران، دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با عنوان "به سوی ظهور" در روزچهارشنبه 12 اردیبهشت ماه از میدان مرکزی نازی آباد شروع می‌شود.

شهروندان منطقه از مسیر‌های چهارگانه (یاخچی آباد، نازی آباد، جوادیه و تختی) در میدان بازار دوم نازی آباد تجمع نموده و پس از برگزاری افتتاحیه در ساعت 10 صبح، با طی کردن مسیر 1144 متری (مدت زمان غیبت حضرت صاحب (عج)) درآستان مقدس پنج شهیدگمنام بوستان بهمن گردهم می‌آیند. در این برنامه، مردم بزرگوار و عزیز، ضمن برپایی دسته جشن و سرور در محله، سرود سلام و سلامتی منجی عالم حضرت حجت بن الحسن عسگری عجل الله تعالی فرجه الشریف را قرائت می‌کنند.

این برنامه، جلوه‌ای از همدلی، شادابی و ارادت مردم باصفا و شهیدپرور منطقه جنوب تهران را به نمایش می‌گذارد.
برخی از عناوین برنامه بدین شرح است:

برگزاری جشن
تقدیر از فرهنگیان برگزیده
برگزاری مسابقات مختلف
اجرای سرود
قرعه کشی
اهدای یادگاری به نونهالان عزیز و اجرای برنامه‌ای کوتاه با حضور مجری کودک
فراهم بودن اتوبوس جهت بازگشت، قدمی در راستای ارج نهی به این حضور مردمی و زیباست. همچنین مشتاقان بزرگوار، می‌توانند نمازجماعت ظهر وعصر را در این مکان عزیز و نورانی اقامه نمایند.

گفتنی است همایش پیاده روی خانوادگی "به سوی ظهور" کاری خودجوش و مردمی است که با گردهمایی نمایندگانی از مساجد و تشکل‌های مردم نهاد و تعدادی از فعالان فرهنگی منطقه از محلات نه گانه و همچنین نمایندگانی از شهرداری منطقه 16، اداره آموزش وپرورش منطقه 16 و سپاه ناحیه شهیدرجایی تهران در "ستاد پیاده روی نیمه شعبان" برنامه ریزی و پیگیری شده است.

باشد که این همت مردمی با طراوت دهی و شادابی به محلات، نه تنها #خبر خوب، بلکه #عملی خوب در جهت تقویت ریشه‌های مردمی این کشور و نظام اسلامی باشد.

رویای نیمه شبم، تاب و تبم چرا نمی‌آیی
هجر تو میکشتم، میکشدم به سوی تنهایی

شهروندان محترم اخبار و رویداد‌های مربوط به همایش پیاده روی نیمه شعبان را می‌توانند از طریق کانال اطلاع رسانی besuyezoohur@ دنبال نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل