بازدید 2679

قتل در نزاع دسته جمعی

کد خبر: ۷۹۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 25 April 2018

جوان 22 ساله افغانی در یک نزاع دسته جمعی که در منطقه بولوار توس مشهد رخ داد، به قتل رسید و برادر وی نیز به شدت مجروح شد.

به گزارش خراسان، ماجرای این حادثه خونین شب سه شنبه گذشته، زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که شهروندان در تماس با مرکز پلیس 110، از وقوع یک درگیری خونین در توس 33 (کشف) خبر دادند.

با حضور نیروهای انتظامی در محل وقوع حادثه مشخص شد که یکی از مجروحان این حادثه که با خودروهای عبوری به مرکز درمانی (بیمارستان رضوی) منتقل شده بود، بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت اجسام برنده و نوک تیز جان خود را از دست داده است.

گزارش خراسان حاکی است، با افشای این موضوع، نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور بازپرس کاظم میرزایی در مرکز درمانی، تحقیقات قضایی درباره چگونگی وقوع این جنایت آغاز شد.

بررسی‌های مقدماتی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نشان می‌داد: جوان 22 ساله (مقتول) بر اثر اصابت ضربات چاقو، تبر و اشیای برنده مانند شیشه شکسته نوشابه به قتل رسیده است.

در همین حال ادامه تحقیقات بیانگر آن بود افرادی که مجروح 22 ساله این حادثه را به مرکز درمانی رسانده اند نیز از محل گریخته اند که یکی از آنان با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی میرزایی صبح روز گذشته در اطراف بیمارستان دستگیر شد.

این گزارش حاکی است: در حالی که شب از نیمه گذشته بود، مقام قضایی به همراه کارآگاهان جنایی پلیس، عازم توس 33 شد و به تحقیقات میدانی ادامه داد. بررسی‌ها حاکی از آن بود که چند جوان افغانی که روی پشت بام یکی از منازل محل حضور داشتند با عده دیگری در همان محل درگیر شده اند که در نتیجه این درگیری یکی دیگر از برادران مقتول نیز مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافته است.

بنابراین گزارش، در حالی که تحقیقات قضایی به سپیده دم کشیده بود، قاضی ویژه قتل عمد برای یافتن سرنخی از عاملان درگیری عازم مرکز درمانی شد اما مجروح حادثه پس از مداوای اولیه، ساعتی قبل از بیمارستان ترخیص شده بود.

با دستگیری برادر مقتول و فرد دیگری که توسط نیروهای انتظامی در اطراف بیمارستان رضوی به دام افتاده بود، بازجویی از آن‌ها در حالی آغاز شد که هنوز تعدادی از عاملان شرکت در نزاع دسته جمعی و ضاربان متواری هستند.

متهمان این پرونده در بازجویی‌های مقدماتی که به صبح روز بعد کشیده شده بود، به قاضی میرزایی گفتند: در پشت بام منزل یکی از دوستانمان کنار لانه کبوتران بودیم که سر و صدایی از داخل کوچه بلند شد.

ابتدا فکر کردیم پدر دوست مان از حضور ما در این مکان ناراحت شده است و سر و صدا می‌کند اما وقتی دوست مان آمد، گفت: افراد دیگری به همراه بسیجیان منطقه داخل کوچه هستند که ما با شنیدن این جمله از آن جا فرار کردیم ولی داخل کوچه افرادی به ما حمله کردند.

یکی از همراهان ما به نام سیدگل (افغانی) بر اثر اصابت ضربات چاقو به زمین افتاد. چون حالش وخیم بود او را با وانت به بیمارستان رضوی بردیم.

برادر مقتول نیز گفت: من خانه خواهرم بودم که فردی گفت: برادرت را کتک می‌زنند من هم بلافاصله به محل آمدم و در درگیری با آنان زخمی شدم که اورژانس مرا به بیمارستان طالقانی برد.

گزارش خراسان حاکی است، تحقیقات بیشتر در این باره از سوی مقام قضایی همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر