بازدید 2338

وزیر کشور در اسرع وقت مسیر قانونی کوله‌بری را باز کند

نماینده بوکان در مجلس گفت: امروز بر اثر بی تدبیری دولت، مرزنشینان که تنها راه درآمدشان کوله بری بوده است، هیچ درآمدی ندارند.
کد خبر: ۷۹۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 24 April 2018

نماینده بوکان در مجلس گفت: امروز بر اثر بی تدبیری دولت، مرزنشینان که تنها راه درآمدشان کوله بری بوده است، هیچ درآمدی ندارند.

به گزارش ایسنا، محمدقسیم عثمانی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: باید به داد مرزنشینان برسیم. امروز مرزنشینانی که مرزداران کشور هستند در اثر بی تدبیری دولت تنها راه درآمدشان قطع شده است مردمی که هیچ اشتغالی ندارند و تنها محل درآمدی آنها کوله بری بوده چرا باید اینگونه مورد بی حرمتی قرار بگیرند.

نماینده بوکان در ادامه گفت:‌ مگر مردم چه گناهی دارند که باید این گونه مورد بی حرمتی دولت قرار گیرند؟ مردم مرزنشین غرب کشور گرفتار هستند قبل از انتخابات می گفتند کوله بران را بیمه کنید ولی بعد از انتخابات راه اصلی درآمد آنها را قطع کردند. چرا اینگونه بی تدبیری در رابطه با مردم مرزنشین انجام می دهید.

وی در پایان گفت:‌ وزیر کشور در اسرع وقت مسیر قانونی کوله بری را باز کنند تا مردم از این گرفتاری خارج شوند.

به گزارش ایسنا علی مطهری که ریاست مجلس را بر عهده داشت، بیان کرد: قبلا نیز این تذکر در مجلس بیان شده و ما از دولت خواستیم تا بیایند و توضیح دهند تا ضرورت این کار چه بوده اما تا به امروز جوابی نگرفتیم ان‌شاءالله که بیایند و پاسخگو باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار