بازدید 6342
۱

واكنش برانكو به ادعاي شفر:در اروپا حرف ازپرسپوليس است نه استقلال

کد خبر: ۷۹۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 24 April 2018

برانکو در خصوص برنامه‌هایش برای فصل آینده گفت: ما هیچ ترس و نگرانی از فصل آینده نداریم. ما فصل آینده از امسال هم قوی‌تر خواهیم شد. بازیکنان ما هم باید به سطحی که انتظار داریم، برسند. ضمن اینکه نورالهی و امید عالیشاه هم به جمع ما برگشتند و از بشار رسن هم انتظار داریم به سطح خود برسد. در کُل ما از هیچ‌کس و هیچ چیز ترسی نداریم.

به گزارش تابناك ورزشي، سرمربی پرسپولیس که بابت اتفاقات جدال مقابل ذوب آهن به شدت شاکی است در خصوص اینکه این اشتباهات داوری علیه تیمش را ناشی از چه می‌داند گفت: این را از کمیته داوران بپرسید. همه اشتباه می‌کنند و خودم مخالف ویدئو چک هستم چرا که اشتباه بخشی از ورزش است. عجیب است که این اشتباهات بیش از همه علیه پرسپولیس می‌شود.

سرمربی سرخپوشان در واکنش به انتقاداتی که از او علیرغم دستیابی دوباره به قهرمانی لیگ و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صورت گرفته گفت: بله مغرضانه است. همیشه افراد ناراحت و ناراضی هستند. ما راهمان را می‌شناسیم و خودمان را درگیر این مسائل نمی‌کنیم. بابت سوال شما تشکر می‌کنم اما این مسائل همیشه هست.

برانکو در خصوص محسن مسلمان نیز بار دیگر مجبور به پاسخگویی شد و اینبار در واکنش به اینکه آیا این بازیکن با او برای جدایی از تیم صحبت کرده گفت: نمی‌دانم موضوع چیست. مسلمان بازیکن پرسپولیس است مثل همه بازیکنانی که در تیم هستند. افرادی بازی می‌کنند که من تشخیص بدهم بهتر از بقیه هستند و می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند. نمی‌دانم مشکل کجاست. اگر کسی می‌خواهد مشکل بسازد من نمی‌دانم. مشکلی با بازیکنان ندارم. بخش کاری که به من مربوط می‌شود طوری است که من می‌گویم. بخش دیگری که مربوط به دیگران است شرایط طوری خواهد بود که آنها می‌گویند. من نمی‌دانم دیگر مشکل چیست؟

برانکو در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که با استناد به صحبت‌های وینفرد شفر مدعی شده بود علیرغم قهرمانی پرسپولیس در رسانه‌های اروپایی از استقلال و موفقیت‌هایش صحبت می‌شود گفت: طبیعتا ما در ایران بازی می‌کنیم و موفقیت در اینجا خیلی مهم است، من متوجه صحبت‌های شفر نشده‌ام و نمی‌دانم منظور او کجای اروپا است اما وقتی ما به کرواسی می‌رویم همه از موفقیت پرسپولیس صحبت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اروپائی ها نیاز به دیدن بازی های این دو تیم ندارن

سیاست این دو مربی متاسفانه اقتضاء میکنه چنین حرف های رو بزنن
شنونده باید عاقل باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل