بازدید 13908

«90 سينمايي» روي آنتن شبکه 3

90 سينمايي در اولين برنامه خود به فيلم «به رنگ ارغوان» حاتمي‌کيا خواهد پرداخت. اين فيلم که به‌تازگي از محاق توقيف رها شده است سر‌و‌صداهاي بسياري به راه انداخته و در جشنواره فيلم فجر بيست‌و‌هشتم نيز به نمايش در خواهد آمد.
کد خبر: ۷۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۲ 30 December 2009
تهران‌امروز نوشت: ضبط برنامه سينمـــايي «هـــــفت» به تهيه‌كنندگي «فريدون جيراني» آغاز شد و اولين قسمت آن بعد از محرم روي آنتن شبكه سوم سيما خواهد رفت.

براي اولين‌بار برنامه «هفت» به‌صورت زنده روي آنتن شبکه 3 سيما مي‌رود تا سينمايي‌ها هم مانند اهالي ورزش برنامه‌اي داشته باشند که هفته‌اي يک بار تمامي اتفاقات رخ داده در اين عرصه را زير ذره بين ببرد و اتفاقات مهم رخ داده در سينما را بررسي کند.

90 سينمايي در اولين برنامه خود به فيلم «به رنگ ارغوان» حاتمي‌کيا خواهد پرداخت. اين فيلم که به‌تازگي از محاق توقيف رها شده است سر‌و‌صداهاي بسياري به راه انداخته و در جشنواره فيلم فجر بيست‌و‌هشتم نيز به نمايش در خواهد آمد.

70 دقيقه از اين برنامه با حضور مهمان و به‌طور زنده اجرا و پخش خواهد شد و مابقي آن بخش‌هاي ضبط‌شده‌اي است كه توليد آن آغاز شده است.اين برنامه كه نام «هفت» به‌طور موقت براي آن انتخاب شده، مصاحبه محور نيست و هفته‌اي يك‌بار در روزهاي پنج‌شنبه يا جمعه روي آنتن خواهد رفت.

هر هفته در اين برنامه که به احتمال زياد اجراي آن را خود جيراني، کارگردان برنامه، برعهده خواهد داشت، اتفاقات مهم رخ داده در سينما با حضور برخي شخصيت‌هاي سينمايي، منتقدان و تماس‌هاي تلفني با افراد مرتبط با سوژه مورد بررسي قرار مي‌گيرد. تاکنون حضور جواد طوسي و تهماسب صلح‌جو به عنوان منتقدان اين برنامه قطعي شده است.برنامه «هفت» همزمان با برگزاري جشنواره فيلم فجر به مدت 10 شب از تاريخ پنجم تا پانزدهم بهمن ماه، هرشب روي آنتن مي‌رود تا تمامي اتفاقات رخ داده در جشنواره را روز به روز از طريق تلويزيون در اختيار علاقه‌مندان بگذارد.

اين برنامه همانند برنامه «90» ورزشي مسابقه تلفني SMS هم دارد تا تماشاگران در ارتباط مستقيم با اين برنامه باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
امیدوارم برنامه جذابی دربیاید
بی مزه گی فوتبال 90 کم بود 90 سینمایی هم افزوده شد....

اگربه جذابیت:90ورزشی:باشد،پس مبارک است.
اوه ! چه عالی !! ممنون، ممنون، مرسی.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر