بازدید 2244

شرایط ناپایداری جوی در محورهای اغلب استان‌ها

کد خبر: ۷۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 23 April 2018

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از وجود شرایط ناپایدار جوی در محورهای 16 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی در اکثر محورهای کشور اظهار کرد: این شرایط در حدود 16 استان وجود دارد و در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اصفهان، البرز،بوشهر، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و تهران بارش باران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: همچنین محورهای بروجن-شهرکرد و بروجن - لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و گرمسار - تهران در استان سمنان نیز چنین وضعیتی دارند. در محورهای پل‌زال - اندیمشک و اندیمشک-دزفول در استان خوزستان و اکثر محورهای استان‌ زنجان نیز بارش باران دیده می‌شود.

وی با اشاره به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید اظهار کرد: این شرایط در محورهای اردبیل-سرچم و اردبیل-مغان در استان اردبیل و کیاسر-سمنان در استان مازندران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: گرد و خاک همراه با کاهش دید برای رانندگان در محورهای اهواز-ماهشهر، رامشیر-هندیجان در استان خوزستان وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز تصریح کرد: در باند جنوبی کرج - قزوین، محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا گرمدره و در ادامه در ورودی شیخ فضل‌الله نوری ترافیک نیمه سنگین است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری دیده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر