بازدید 2617

اعلام علت حادثه واژگونی مینی بوس دانشجویان دامغان

کد خبر: ۷۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 23 April 2018

معاون فرهنگی وزیر علوم که مامور بررسی علت حادثه مینی بوس دانشجویان دامغان شده بود ، علت بروز حادثه را مشکل فنی وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: حال دانشجویانی که مجروح شده بودند مساعد است.

به گزارش مهر، در پی حادثه واژگونی مینی بوس دانشجویان رشته زمین شناسی دانشگاه دامغان که موجب مصدوم شدن ۱۴ نفر و جان باختن ۲ نفر از دانشجویان شد وزیر علوم معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.

غلامرضا غفاری شب گذشته در گفتگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی در این خصوص گفت: دانشجویان دانشگاه دامغان در راه بازگشت از سفر علمی که در قالب برنامه درسی پیش بینی شده بود دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: ماشین های این دانشجویان دچار حادثه شده و واژ گون می شود منجر به مجروع شدن ۱۴ نفر از دانشجویان و فوت ۲ نفر از آنان می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: دانشجویان مجروح به بیمارستان منتتقل شده و مداوا شدند و وزارت علوم نیز از ساعات اولیه همکاهنگی های لازم را انجام داد و معاون فرهنگی وزیر علوم از طرف وزیر، برای پیگیری و بررسی موضوع مامور شد.

وی ادامه داد: اکنون برای بررسی وضعیت یکی از دانشجویان که در بیمارستان ساری بستری شده وارد شهر ساری شدم، باقی دانشجویان به بیمارستان بهشهر و گلوگاه منقل شده و حال دانشجویان مساعد است و امیدواریم هر چه زودتر مرخص شوند.

غفاری علت حادثه را مشکل فنی وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: منتظر هستیم دراین خصوص اظهار نظرات کارشناسی در اختیار دانشگاه و وزارت علوم قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل