بازدید 2361
۵

ایجاد ١٣٢ هزار فرصت شغلی در استان تهران

استاندار تهران گفت: همه مدیران و مسئولان باید در اجرای کار‌ها قانون را رعایت کنند و با تعامل از نظرات مشورتی استفاده شود.
کد خبر: ۷۹۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 22 April 2018

استاندار تهران گفت: همه مدیران و مسئولان باید در اجرای کار‌ها قانون را رعایت کنند و با تعامل از نظرات مشورتی استفاده شود.

به گزارش میزان، محمدحسین مقیمی، درجلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: در این نشست از استانداران خواسته شد تلاش خود را برای حل مسائل اقتصادی به کار بگیرند و همه مدیران در مورد خواسته‌های مردم صحبت کنند.

وی افزود: براساس برنامه در سال ٩٧، یک میلیون و ٧٠ هزار فرصت شغلی باید ایجاد شود که سهم استان تهران از این تعداد، ایجاد ١٣٢ هزار فرصت شغلی جدید است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها در اجرای طرح اشتغالزایی سال ٩٧ مهیا است عنوان کرد: با دستور رئیس جمهور تا خردادماه و حداکثر تا شهریور ماه امسال، همه اعتبارات اشتغال روستایی باید جذب شود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید به سرعت در این بخش اقدام کند.

مقیمی با اشاره به طرح کارورزی گفت: کارفرمایان در واحد‌های اقتصادی کوچک می‌توانند برای جذب آموزش افراد وارد شده و بیمه کارورزان تا یک سال در این طرح به عهده دولت است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور درنشست با مدیران ارشد به موضوع بازآفرینی بافت‌های فرسوده، حاشیه نشینی و نوسازی حمل و نقل عمومی تأکید داشتند که براین اساس مدیران حوزه عمرانی و راه و شهرسازی باید در همه جلسات اقتصادی حضور داشته باشند.

مقیمی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: توجه به افزایش کیفیت کالاها، پایین آوردن قیمت تمام شده و برخورد با قاچاق کالا در تحقق حمایت از کالای ایرانی در اولویت است.

وی ادامه داد:کارگروه ملی سازگاری در راستای سیاست‌های کلی استفاده از آب و سایر بخش‌ها ایجاد شده است و کمیته استانی آن تشکیل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
میشه بگید چند درصد برای ادم های معمولیه .5 درصد میشه؟یا همش سهمیه دارها و پارتی دارهاست.
بهتره بگيد ايجاد١٣٢٠٠٠دستفروش تا شغل!!!
زحمت نکشین خسته میشین از من گفتن
اتهران ازجمعیت ترکید .باز هم کار در تهران .شاید می خواهید این نقطه از روی زمین به حالت انفجار به هوا برود .هم روحی هم روانی .هم جمعیتی ..باز هم تهران .واقعا باید متشکر باشیم یا متاسف
هورا تهران ما داريم ميائيم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل