بازدید 5742
نشست خبری

شفر:با فرماندهی مثل ابراهیمی مثل بایرن مونیخ هستیم

بعد از بازی با الهلال به تهران آمدیم و این بازی را هم بردیم و شخصیت بالای تیمی داریم و قدرت و جنگندگی داریم و می ‌توانیم بازی را عوض کنیم و برنده شویم و از این بابت به همه تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۷۹۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 22 April 2018

سرمربی آلمانی تیم استقلال بعد از پیروزی دراماتیک با یک بازیکن اخراجی بار دیگر علیه تیم حریفش حرف زد و گفت: پیکانی گلی به ما زد که با شانس همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم اما برای زدن گل دوم فشار زیادی نیاوردیم و پاس های زیادی هم دادیم اما مهم این است که پاس خوب در محوطه جریمه به مهاجمان می دادیم.  به همین دلیل هم حریف پاس های کوتاه و بلند روی دروازه ما زد و یک ضربه کاشته هم به حریف زد و گلی زد که همراه با شانس بود.در نیمه دوم تیم ما شخصیت قوی خودش را نشان داد و بازی را در دقایق پایانی با ۱۰ بازیکن عوض کردیم و از این بابت خوشحالم و به تیمم افتخار می‌کنم.

شفر:با فرماندهی مثل ابراهیمی مثل بایرن مونیخ هستیم

شفر تاکید کرد: در نشست خبری قبل هم گفتم که بایرن چرا یکی از شانس های قهرمانی اروپا است زیرا بازیکنی مثل مارتینز دارد و ما هم بازیکنی مثل ابراهیمی داریم که از همه بیشتر دوید و تلاش کرد و جنگید. وقتی چنین فرماندهی داشته باشیم همیشه بخت زیادی برای برد دارید.

شفر تصریح کرد: بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه که از بازی گذشت می‌خواستم تیام را تعویض کنم به خاطر خطای شدیدی که روی او انجام شد زیرا نگران مصدومیتش بودم. ما تیام را برای فینال جام حذفی و دو بازی با ذوب آهن نیاز داریم. تیام بازیکن باهوشی است و احساس کرد بازیکنی می‌خواهد از پشت روی او خطا کند. داور به تیام هم کارت زرد نشان داد. به بازیکنان گفته بودم که به داور معترض نشوید زیرا ممکن است کارت زرد بگیرید. بیشتر از این نمی‌خواهم در مورد آن خطا صحبت کنم. تبریک می‌گویم به بازیکنانم. آنها بیشتر از صدرصد وجودشان را گذاشتند و تلاش کردند. بعد از بازی با الهلال به تهران آمدیم و این بازی را هم بردیم و شخصیت بالای تیمی داریم و قدرت و جنگندگی داریم و می ‌توانیم بازی را عوض کنیم و برنده شویم و از این بابت به همه تبریک می‌گویم.

شفر در مورد اینکه خیلی با داور بحث می‌کرد، آیا دلیلش این است که می‌خواسته فشار را از روی بازیکنان بردارد گفت: شما متوجه شدید من به داور چه گفتم؟ در مورد آب و هوا با داور صحبت می‌کردم؟! بازیکنی مثل تیام مورد خطای شدید قرار می‌گیرد و او را می‌زنند مسئولیت من است که از بازیکنانم محافظت کنم. به داور گفتم بگو چطور شد که تیام کارت زرد گرفت؟ او گفت بازیکن حق ندارد داور را لمس کند. وقتی نزدیک من نیستید چگونه می‌توانید بفهمید که به داور چه گفتم؟ شما فقط به نیمکت سمت چپ نگاه می کردید یا به نیمکت سمت راست هم نگاه می‌کردید؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر