بازدید 4680
۲
واکنش

جباری:پولم راندهند،استقلال راازیک پنجره محروم می کنم

کد خبر: ۷۹۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 22 April 2018

مجتبی جباری در گفت وگویی به ابعاد مختلف شکایتش از باشگاه استقلال و حکم تازه ای پرداخته که مدیران این باشگاه را محکوم به پرداخت 640 میلیون تومان به این بازیکن طی یک ماه آتی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال به پرداخت 640 میلیون تومان به مجتبی جباری محکوم شده است که در این بین 440 میلیون بابت طلب او تا نیم فصل است و 200 میلیون هم به خاطر فسخ یک طرفه قرارداد که باشگاه استقلال بابت آن جریمه شده است. در همین راستا مجتبی جباری بازیکن نیم فصل اول آبی پوشان در گفتگو با "رادیو تهران" و در خصوص این موضوع گفت: من دیروز متوجه این حکم شدم، اما جزئیات دقیقش را وکیلم می داند. چون تعداد صفحات زیاد است، هنوز حکم را به صورت جزئی مطاله نکرده ام.

جباری:پولم راندهند،استقلال راازیک پنجره محروم می کنم

جباری در پاسخ به این سوال که آیا حکم صادر شده رضایت او را جلب کرده یا خیر افزود: اتفاقاتی که امسال افتاد اصلا رضایت من را در پی نداشت؛ هدف من اصلا گرفتن این پول نبود، من دوست داشتم امسال برای استقلال و تیم محبوبم بازی کنم ولی یک سری مسائل شخصی و اتفاقات بد ایجاد شد که دوست نداشتم موضوع به اینجا بکشد. تنها خوشحالی من این است که کمیته تعیین وضعیت وقت کافی را برای بررسی این پرونده و صدور رای گذاشته اند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اینکه آیا مدیران استقلال طی مدت شکایت او تلاشی برای جلب رضایتش و حل مشکل داشته یا خیر، توضیح داد: نخیر؛ از زمانی که من را از تیم کنار گذاشتند هیچ توجهی به این موضوع نداشتند و حتی در پاسخ به ابهاماتی که در کمیته تعیین وضعیت وجود داشت نیز ادله ای برای دفاع از خودشان ارائه نکردند. واقعا پیگیر نبودند و فکر می کردند خیلی راحت می توانند بازیکن را کنار بگذارند و غرامتی هم ندهند و در نتیجه تماسی هم نگرفتند.

شماره هشت سابق استقلال در پاسخ به این سوال که در ایران معمولا قدرتی برای عملی شدن حکم های صادر شده وجود ندارد و اینکه فکر می کنید در مورد پرونده شما چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد، بیان کرد: خوشبختانه آقای وثوق احمدی این قول داده که باشگاه ظرف یک ماه باید این پول را پرداخت کند و در صورتی که این اتفاق نیافتد، باشگاه از پنجره نقل و انتقالات محروم می شود. پس از شکل گیری کمیته تعیین وضعیت، روی حکم هایی که در این کمیته صادر می شود، جدیت بیشتری وجود دارد و این اطمینان را به من داده اند و امیدوارم به همین شکل ادامه پیدا کند.

جباری در مورد تشکیل اتحادیه فوتبال که سال گذشته ایجاد شد و شماره هشت سابق استقلال هم به عنوان نائب رئیش در این کمیته قبول مسئولیت کرد و این موضوع که وجود این اتحادیه تا چه میزان می تواند به احقاق حقوق بازیکنان کمک کند، گفت: خیلی خوشحالم که این سوال را پرسیدید. خیلی مسائل زیادی وجود دارد که اتحادیه باید به آن بپردازد؛ از بحث بیمه تا حقوق بازیکنان، مالیات و قراردادها و همین حکم هایی که صادر شده ولی بازیکنان به حقشان نرسیدند. ما از انتهای سال گذشته استارت زدیم؛ فکر می کنم امسال سال شلوغی باید داشته باشیم و باید کمک بازیکنان می توانیم کارهای زیادی برای احقاق حق بازیکنان انجام دهیم.

بازیکن نیم فصل اول استقلال در مورد تفاوت های این تیم در زمان منصوریان و شفر اضافه کرد: خب همه می دانند که تغییرات زیادی ایجاد شده است؛ تیم خیلی بهتر شده و همه راضی هستند؛ ضمن اینکه انسجام خیلی خوبی ایجاد شده و امیدوارم همین روند در سال آینده هم حفظ شود و اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد و فکر می کنم با کمک هواداران می توان اتفاقات خوبی رقم زد.

جباری در مورد برخوردی که با پیشکسوتان باشگاه نظیر خودش می شود و اینکه مدیران سعی می کنند آنها را به دلیل درخواست مطالبات شان مقابل هوادار قرار دهند، تاکید کرد: فکر می کنم استقلال در این سال ها از سوء مدیریت کم ضرر نکرده؛ امسال هم همینطور بوده. من می توانستم امسال کنار تیم باشم و این مبلغ را بگیرم ولی متاسفانه ارزش و احترامی برای بازیکن و سابقه اش قائل نیستند و امسال هم مستثنی نبوده. باور کنید اصلا برای من بحث پول نیست و برای من مهم احترامی است که قائل نمی شوند. مدیران استقلال در اولین صحبت های خود می گویند که نگران نباشید چون ما پولی پرداخت نمی کنیم؛ صلا بحث پول نیست و بحث اخلاقیات است. ما یک بازی را انجام می دهیم و باید تعهدات انجام شود. با اینکه من روی قرارداد سختگیری نداشتم و خودشان هر طور خواستند قرارداد را تنظیم کردند با عدم آگاهی چنین حواشی را ایجاد کردند که من و باشگاه لطمه خوردیم. در انتها هم فقط متاسفم که باشگاه استقلال باید این پول را بدهد و ای کاش مدیرعامل مجبور بود این پول را بدهد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجتبی عزیز، تیم استقلال باید بدون حاشیه به قهرمانی در جام حذفی و آسیا تمرکز کند، طلب دارید، حق شماست ولی حاشیه سازی و مشکل سازی نکنید لطفا، استقلال راه پیشرفت شما بود، پس حرمت این باشگاه را حفظ کنید و بدون دردسر و با تعامل بیش‌تر به حقوق حقه خود دست یابید
خيلي بد بختي ادعا استقلالي بودن هم مي كني برو بمير
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر