بازدید 12416

تولید خودرو "مینیاتور" در کاشان آغاز شد

کد خبر: ۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۴ 30 December 2009
تولید خودروی "مینیاتور" در کاشان شروع شد و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این نوع خودروی تولید داخل کشور وارد بازار شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)"مهندس مجید برازنده"در گفت و گو با خبرنگار اکونیوز افزود:خط تولید خودرو در کاشان با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومان توسط دو شرکت خودرو سازی سایپا و زامیاد راه اندازی شده است.

وی اظهارداشت: در این خط تولید ً انواع خودرو این دو شرکت خودرو سازی از جمله 3 نوع پراید و یک نوع زامیاد پیش بینی شده است.

رئیس اداره صنایع و معادن کاشان تصریح کرد: این شرکت با حدود 3000 پرسنل مشغول فعالیت است و امکان توسعه در آن نیز پیش بینی شده است.

خودرو مینیاتور سال گذشته با حضور مسوولان کشور رونمایی شد و از روز سه شنبه " دیروز" هشتم دیماه 1388در کاشان خط تولید این خودرو راه اندازی و شروع به تولید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ْآخه چرا دروغ
من خودم تو اين كار خونه مشغول به كار هستم و تا امروز 9/10/88 حتي يك عدد مينياتور هم تو اين كارخونه توليد نشده .حتي خط مونتاژش هم حاضر نيست
دوما شركت زامياد كلا از اين پروژه بيرون رفته و برج 11 سال 87 اين شركت (زامياد سابق ) توسط سايپا خريداري شده و هيچ مدل از خودرو هاي زامياد تو اين كارخونه توليد نميشود نشده و نخواهد شد
اولین سری چه زمانی تحویل داده میشه؟
دروغ که حناق نیست
من هم یک خط تولید بنز زدم اما آخرش پراید میده تازه خط مونتاز هم داره
با تشکر
نه رو نمایی خواست


اولين سري خودرو انشاا... تا پايان اسفند ماه سال 1390 در صورت رفع ايرادت شماره‌گذاري به ثبت نام كنندگان دي ماه 88 تحويل خواهد شد.
جواب به آقایی که در نظرات گفته من در شرکت زامیاد کار می کنم:
خوب از چین وارد می کنند!
آقا یه خبر جالب دیگه
فعلا که چیزی تولید نشده ولی در مورد قیمت این خودرو باید بگم که گفته شده بود قیمتش زیر 10 تومن هست یعنی 9 میلیون و 999 هزار تومان
ولی بعید میدونم همچین قیمتی داشته باشه
سلام - ممکنه یکی به من بگه چرا خودروی مینیاتور اینقدر به خودروی چری چینی شباهت داره؟
از اهالي كاشان و ساكن در شهر ديگري هستم از خواندن چنين اخباري بسيار خوشحالم واز مسؤلين متشكرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها