بازدید 3362

محموله سنگین مواد مخدر در کرج کشف شد

کد خبر: ۷۹۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 22 April 2018

دادستان عمومی‌و انقلاب مرکز استان البرز از کشف محموله سنگین موادمخدر به میزان ۱۵۶۰ کیلوگرم مرفین در کرج خبرداد.

به گزارش عصرایرانیان، حاجی رضا شاکرمی‌در گفت‌وگو با میزان از کشف محموله سنگین موادمخدر به میزان ۱۵۶۰ کیلوگرم مرفین در کرج خبرداد.وی گفت: با همکاری پلیس مواد مخدر و دستورات قضایی این مقدار مواد مخدر کشف و دراین رابطه ۲ نفر دستگیر شده اند.

دادستان عمومی‌و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌استان اصفهان نیز از کشف 235 کیلو و 800 گرم تریاک در بازرسی ازیک تریلر اسکانیا و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ «جهانگیر کریمی» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید «امامی» شهرستان «شهرضا» حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 235 کیلو و 800 گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود، کشف شد، بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی‌استان چهارمحال و بختیاری هم از انهدام دو باند10 نفره قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از132 کیلو انواع مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان، خبر داد.سردار»غلام عباس غلام زاده» گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد چند سوداگر مرگ برای انتقال مواد مخدر به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی‌استان و شهرستان فارسان و بروجن قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام کار اطلاعاتی دقیق 3 دستگاه خودرو سواری این قاچاقچیان را در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی‌ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها 120 کیلو تریاک و 12 کیلو و 500 گرم هروئین جاساز کشف و 10 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

«غلام‌زاده»در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی تآکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار فرماندهی انتظامی‌استان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل