بازدید 1875
حنطه:

مي‌خواهند با مظلوم‌نمايي اذهان عمومي را به سمت خود سوق دهند

اين‌ها عده خاصي هستند كه مي‌خواهند به تيم پيام ضربه بزنند حتي همين عده بازي پيام را يك روز عقب انداختند و در مقابل فدراسيون كه اعلام كرده بود بازي در زمين تختي انجام شود مخالفت كردند و بازي را در زمين تراكتورسازي برگزار كردند تا به اهداف خود برسند، شهرداري تبريز تا به حال تمام امتيازات خود را از ميزباني گرفته است.
کد خبر: ۷۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۳ 30 December 2009
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: فدراسيون فوتبال بايد به كنترل دوپينگ در ليگ‌هاي دسته پايين اهميت بيشتري بدهد.

علي حنطه در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: مسوولان بايد توجه بيشتري به مساله دوپينگ در ليگ‌هاي دسته‌هاي پايين‌تر داشته باشند و از باشگاه‌ها بازديد كنند، براي مثال چطور ممكن است يك بازيكن 30 ساله دايم درحال دويدن در زمين باشد، فدراسيون بايد از بازيكنان و به خصوص بازيکنان تيم‌هاي بالاي جدولي تست بگيرد تا ليگ‌هاي دسته‌هاي پايين در سطح بهتري انجام شود.

وي در خصوص ديدار اين هفته تيمش در مقابل کاوه تهران خاطرنشان کرد: وضعيت تيم پيام براي بازي روز پنج‌شنبه در مقابل تيم كاوه رضايت بخش است و با توجه به بازي‌هايي كه قبلا با اين تيم در جام حذفي انجام داده‌ايم شناختي نسبي از تيم پيدا كرده‌ام كه اميدوارم بتوانيم سه امتياز بازي خانگي را بگيريم.

حنطه با بيان اين که تيم كاوه حريف قدري نيست، تصريح کرد: در بازي با كاوه در رقابت‌هاي جام حذفي تيم دوم پيام را به زمين فرستادم تا هم به بازي بازيكنانم در پست‌هاي مختلف آشنا بشوم و تيم دوم را محك بزنم و همچنين خودم از نزديك با اين تيم كه در‌آينده بايد دو بازي ليگ را با آن‌ها انجام دهيم، آشنا شوم.

وي افزود: از بازي‌هاي جام حذفي بيشتر به عنوان بازي تداركاتي براي بازي‌هاي آينده در ليگ استفاده كرديم و با توجه به امكانات باشگاه و بازيكنان تيم انتظار دارم كه بتوانيم تيم را در ليگ حفظ كنم و يا حتي جز 6 تيم اول ليگ باشيم.

وي ادامه داد: با توجه به نتايج خوبي كه پيام در بازي‌هاي اخير گرفته توقع مسوولان و هواداران از تيم بالا رفته كه اميدوارم بتوانم با همين داشته‌ها توقعات مردم را برطرف كنم.

سرمربي تيم پيام خراسان خاطرنشان کرد: بازيكنان ما بر خلاف بازيكنان تيم‌هاي ديگر با قيمت‌هاي پايين حاضر به بازي براي تيم شدند در حالي كه تيم‌هايي مثل شهرداري تبريز، صنعت نفت آبادان و حتي اتكاي گلستان و تربيت يزد با قراردادهاي بالا بازيكن جذب كرده‌اند.

وي در خصوص اتفاقات بازي با شهرداري تبريز و نامه هيات فوتبال آذربايجان شرقي به فدراسيون در خصوص محروم كردن وي اظهار داشت: اين‌ها عده خاصي هستند كه مي‌خواهند به تيم پيام ضربه بزنند حتي همين عده بازي پيام را يك روز عقب انداختند و در مقابل فدراسيون كه اعلام كرده بود بازي در زمين تختي انجام شود مخالفت كردند و بازي را در زمين تراكتورسازي برگزار كردند تا به اهداف خود برسند، شهرداري تبريز تا به حال تمام امتيازات خود را از ميزباني گرفته است.

حنطه ادامه داد: همان طور كه به فدراسيون هم گفته‌ام بازي‌هاي شهرداري تبريز بايد در زميني برگزار شود كه از هر لحاظ استاندارد باشد، به فدراسيون توصيه مي‌كنم قبل از هر بازي نمايندگان خود را براي بازديد از استاديوم‌ها بفرستد تا آن‌ها شرايط زمين را از جنبه‌هاي مختلف بررسي و تاييد كنند.

وي هم‌چنين افزود: ما در اين مورد شكايتي را به فدراسيون ارسال كرده‌ايم و حتي فيلم بازي را هم به فدراسيون فرستاده‌ايم و در مقابل كساني كه مي‌خواهند با مظلوم نمايي اذهان عمومي را به سمت خود سوق دهند، ساكت نمي‌نشينيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی