بازدید 47231

انتقاد صادق لاریجانی از دولت

کد خبر: ۷۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۴ 30 December 2009
رئیس قوه قضائیه افزود: بخش‌های قضایی لایحه برنامه پنجم توسعه بر اساس سیاستهای کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری تهیه و تدوین شده است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله صادق لاریجانی در دیدار با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همسویی برنامه پنجساله کشور با برنامه سوم درون دستگاه قضایی گفت: برنامه‌های خوبی ارائه شده بود که البته محورهای متعدد آن نیاز به اصلاح داشت که با کار کارشناسی اصلاحات انجام شد و برای دولت ارسال شد.

رئیس دستگاه قضایی با ابراز تاسف از حذف عمده مواد لایحه پیشنهادی دستگاه قضایی در دولت گفت: درخصوص لایحه قضایی کارهای فراوان شده بود که با حذف عمده مواد آن در دولت مواجه شدیم در حالیکه این لایحه باید عینا یا حداقل با نگاه به چارچوب‌های اصلی لایحه انتقال می یافت که این امر صورت نگرفت.

آیت الله لاریجانی افزود: ممکن است لایحه ایراداتی داشته باشد و ما خواهان استفاده از نظارت کارشناسی دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم و همچنین خواستار تداوم تعاملات و ارتباطات به منظور رفع مشکلات لایحه بودجه می باشیم زیرا قوه قضائیه و قوای دیگر میراث هیچ‌ کس نیست و همه باید با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه خواست به لایحه بودجه قوه قضائیه که به مجلس می‌آید عنایت ویژه داشته تا لااقل نیازهای ضروری قوه قضائیه تامین شود و اگر لایحه بودجه نیازمند اصلاحات است که در پیشرفت دستگاه قضایی و بهبود شاخص‌ها و رشد برنامه‌ها کمک می‌‌کند، همکاری لازم را داشته باشند.

آیت‌ الله لاریجانی در ادامه با تاکید بر مشکلات بودجه‌ای دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه قوه قضائیه گفت: در حال حاضر برای تکمیل و پیگیری بسیاری از حداقل‌ها در درون دستگاه قضایی و سازمانهای تابعه با مشکل بودجه‌ای مواجه هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان