بازدید 1836
مجدالاسلام:

با رمالي نمي‌توان تيمداري كرد

او را عددي نمي‌دانم كه بخواهم شكايت كنم. طرف حساب من استانداري است. زمان در باشگاه كاره‌اي نيست. من از مسئولان استان مي‌خواهم كه به فكر تيم ابومسلم باشند زيرا با برنامه‌هاي مهدي زمان اين تيم به دسته يك سقوط خواهد كرد. از هنگام حضور زمان در ابومسلم اين تيم فقط دو برد داشته و همچنان در انتهاي جدول است.
کد خبر: ۷۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۴ 30 December 2009
عضو سابق هيات مديره باشگاه ابومسلم گفت: همه ايران بدانند مهدي زمان مالك باشگاه ابومسلم نيست.

موسي مجدالاسلام در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مي‌خواهم همه ايران بدانند كه مهدي زمان مالك باشگاه ابومسلم نيست و اگر مي‌خواهند با وي داد و ستد يا معامله‌اي داشته باشند به اين مهم توجه كنند. بني اسد پيش از اين بخشي از سهام خود را كه به استانداري واگذار كرد اما من 30 درصد از سهام باشگاه را طبق عرف، قانون و شرع در اختيار دارم.

وي ادامه داد: كاري به اين مسئله ندارم كه بني اسد با سهمش در باشگاه چه مي‌كند اما مهدي زمان مالكيتي در باشگاه ابومسلم خراسان به شماره ثبتي 849 ندارد. اين شماره ثبتي به نام موسسه ابومسلم خراسان است و تا زماني كه يك شخص سند مالكيت دارد شخص ديگري نمي‌تواند ادعا كند مالك آن ملك است.

عضو سابق هيات مديره باشگاه در مورد شكايت از مهدي زمان عنوان كرد: او را عددي نمي‌دانم كه بخواهم شكايت كنم. طرف حساب من استانداري است. زمان در باشگاه كاره‌اي نيست. من از مسئولان استان مي‌خواهم كه به فكر تيم ابومسلم باشند زيرا با برنامه‌هاي مهدي زمان اين تيم به دسته يك سقوط خواهد كرد. از هنگام حضور زمان در ابومسلم اين تيم فقط دو برد داشته و همچنان در انتهاي جدول است.

وي تاكيد كرد: ابومسلم هنوز سرمربي مشخصي ندارد زيرا مظلومي شرط كرده در صورت پرداخت نشدن 50 درصد از مطالبات بازيكنان از اين تيم جدا مي‌شود و حضورش در ابومسلم مشكوك است.

مجدالاسلام با اشاره به پرونده مهدي زمان در دادگاه عنوان كرد: زمان به اتهام رمالي به دادگاه احضار شده است و او بايد بداند با رمالي و جادو جمبل نمي‌تواند تيمداري كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل