بازدید 2239

تقابل فوتبال ایران با ستاره‌های مالی

کاپیتان تیم ملی فوتبال مالی مامادو دیاراست که در تیم رئال مادرید حضور دارد. او که تا دو فصل پیش مهره ثابت خط میانی رئال بود اما در حال حاضر کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی این تیم را پیدا می کند و زیر سایه ستاره‌های سانتیاگو برنابئو قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۳ 29 December 2009
ملی پوشان فوتبال کشورمان کمتر از 48 ساعت پس از شکست برابر تیم ملی فوتبال قطر، در دیداری به مراتب دشوارتر مقابل مالی صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش مهر، مالی پرستاره ترین تیم حاضر در تورنمنت چهارجانبه قطر است که غالب بازیکنان این تیم در لیگ‌های اروپایی بازی می کنند. تیمی که در ترکیب خود از وجود نفراتی چون مامادو دیارا، فردریک کانوته و ... بهره می برد، بدون شک تیمی قدرتمند است که تقابل با آن می تواند محکی مناسب و جدی برای بهترین‌های لیگ ایران باشد.

تیم مالی که خود را برای جام ملت‌های 2010 آفریقا در آنگولا آماده می کند با بهترین‌های نفراتش به قطر آمده است تا مهیای این پیکارهای قاره‌ای شود.

فهرست تیم ملی مالی برای حضور در جام ملتهای آفریقا را دروازه بان‌ها: ماحمادو سیدیبی (اتلتیکو اومونیا - قبرس)، عمر سیسوکو (متز - فرانسه)، سومبایلا دیاکیتی (لیگ مالی)، مدافعان: آداما تامبورا (هلسینگبورگ - سوئد)، آمادو سیدیبی (اوسر - فرانسه)، آداما کولیبالی (اوسر - فرانسه)، باکاری سوماری (بولونیا - ایتالیا)، سلیمان دیاموتینی (باری - ایتالیا)، عصمان بیرتی (لیگ آفریقای جنوبی)، دریسا دیاکیتی (نیس - فرانسه)، عبدالله مایگا (لیگ مالی)، هافبک‌ها: سیدو کیتا (بارسلونا - اسپانیا)، مامادو دیارا (رئال مادرید - اسپانیا)، باکای ترائوره (نیس - فرانسه)، سیدی یحیی کیتا (خه‌رس - اسپانیا)، الحاج ماحامان ترائوره (نیس - فرانسه)، محمد سیسوکو (یوونتوس - ایتالیا)، عبدو ترائوره (بوردو - فرانسه)، لاصانا فانی (المریخ - السودان)، مهاجمان: مامادو باگایوکو (نیس - فرانسه)، مامادو صاماصا (والنسین - فرانسه)، فردریک عمر کانوته (سویا - اسپانیا)، مودیبو مایگا (لومان - فرانسه)، مصطفى یاتاباری (کلرمون - فرانسه)، تینیما آندیای (نانت - فرانسه)، مامادو دیالو (لوهاور - فرانسه) تشکیل می دهند، البته این تیم برای تورنمنت قطر نفراتی چون سیدو کیتا و محمد سیسوکو را در اختیار نخواهد داشت.

* تیم ملی مالی را "استفان کیشی" نیجریه‌ای هدایت می کند. این مربی 47 که سابقه هدایت تیم ملی توگو در کارنامه‌اش دیده می شود، تجربه بازی در خط دفاعی ملی کشورش را نیز دارد.

* کاپیتان تیم ملی فوتبال مالی مامادو دیاراست که در تیم رئال مادرید حضور دارد. او که تا دو فصل پیش مهره ثابت خط میانی رئال بود اما در حال حاضر کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی این تیم را پیدا می کند و زیر سایه ستاره‌های سانتیاگو برنابئو قرار دارد.

* تیم ملی مالی در حالی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان خواهد آمد که سیدو کیتا، بازیکن میانی تیم بارسلونا اسپانیا را در ترکیب خود نخواهد داشت. استفان کیشی اعلام کرده است که کیتا به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی مالی در مصاف با ایران نخواهد بود. او به همین علت در دیدار مالی برابر کره شمالی نیز غایب بود. محمد سیسوکو، هافبک تیم یوونتوس نیز از آسیب دیدگی رنج می برد و در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

* تیم ملی فوتبال مالی، ملقب به تیم عقابهاست و تاکنون به جام جهانی فوتبال راه پیدا نکرده است. این تیم در گروه A مسابقات جام ملت‌های آفریقا که از 20 دی‌ماه در آنگولا آغاز می شود با تیم‌های آنگولا، مالاوی و الجزایر هم‌گروه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل