بازدید 4983

طارمی درتبریز 5گله شد و بازهم خوشحالی نکرد

کد خبر: ۷۹۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 17 April 2018

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم الغرافه قطر همانند بازی رفت مقابل تراکتورسازی ایران گلزنی کرد تا جمع گلهای آسیایی خود را در این فصل به عدد 5 برساند اما واکنش او بعد از به ثمررسیدن این گل جالب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتورسازی در ادامه بازی های ضعیف خود اینبار در تبریز در حالیکه با گل محمد ایران پوریان از روی نقطه پنالتی نیمه اول را مقابل الغرافه برنده به رختکن رفته بود در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب مهمان خود شد تا وداع تلخی با این رقابت ها داشته باشد.

گل سوم الغرافه را در این دیدار مهدی طارمی روی حرکت انفرادی و ضربه پای چپ به تور دروازه تراکتوری ها چسباند تا همانند بازی رفت مقابل نماینده کشورمان گلزنی کرده باشد. طارمی مثل بازی رفت بعد از گلزنی خوشحالی نکرد. او با این گل جمع گلهای آسیایی اش در این فصل را به عدد 5 رساند. البته طارمی پیش از این تجربه گلزنی به تراکتورسازی را در تبریز داشت و با پیراهن پرسپولیس موفق به باز کردن دروازه این تیم تبریزی شده بود.

طارمی بعد از گلزنی در بازی اول تیمش مقابل الجزیره، در بازی دوم تیمش برابر همین تراکتورسازی موفق به دبل شد و در آن بازی حتی یک ضربه پنالتی را از دست داد. او در دیدار برگشت مقابل الاهلی نیز موفق به گلزنی شده بود. این پایان کار طارمی و یارانش در لیگ قهرمانان آسیا بود چرا که الغرافه نیز با کسب 5 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم نتوانست به دور بعد صعود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار