بازدید 3919

شیوه جدید برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۹۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 17 April 2018

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در روش امسال نه‌تنها کیفیت مصاحبه‌ها افزایش پیدا می‌کند، بلکه شاهد هزینه کردن دانشجویان برای رفت و آمد و... نخواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، امیررضا شاهانی با اعلام اینکه جزئیات کامل ثبت‌نام در مرحله دوم آزمون دکتری سال 97 امروز اعلام می‌شود، شیوه جدید برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

وی درباره زمان برگزاری مصاحبه دکتری بیان داشت: «بعد از اینکه نتایج آزمون کتبی از سوی سازمان سنجش اعلام شود، پذیرفته‌شدگان باید در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده و بعد از آن ما از دانشجویان برای مصاحبه دعوت خواهیم کرد.»

شاهانی درباره نمره مصاحبه گفت: «بعد از انجام مصاحبه، ما نمره مصاحبه دانشجو را با نمره اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش پردازش خواهیم کرد و نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.»

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه محاسبه نمره آزمون مقطع دکتری گفت: «50 درصد نمره مربوط به آزمون کتبی است که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود و 50 درصد دیگر مربوط به مصاحبه دکتری است که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. البته مصاحبه امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد، چراکه دیگر به‌صورت متمرکز در تهران یا استانی برگزار نمی‌شود و قرار است از دانشجویان در 10 منطقه آمایشی مصاحبه دکتری انجام شود.»

به گفته او، در روش امسال نه‌تنها کیفیت مصاحبه‌ها افزایش پیدا می‌کند، بلکه شاهد هزینه کردن دانشجویان برای رفت و آمد و... نخواهیم بود. شاهانی درباره ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 97 گفت: «امسال نیز همانند سال گذشته پذیرش دانشجو در این مقطع را خواهیم داشت که حدود 9 هزار و 800 نفر خواهد بود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر