بازدید 2517

تشکیل شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی

کد خبر: ۷۹۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 17 April 2018

شریعتی نیاسر از ادغام ۲ شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و تشکیل "شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی" در وزارت علوم از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در نشست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی که با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و اعضای شورای تحول علوم انسانی برگزارشد، گفت: با تشکیل شورای جدید «برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی»، دو کمیسیون آموزش و پژوهش در ذیل این شورا تاسیس می شود که از مزایای این اقدام حضور بیشتر حوزه پژوهش و فناوری در امور برنامه ریزی آموزش عالی و امکان افزایش تعداد اعضای کارگروه‌های تخصصی است.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل شورای تحول علوم انسانی با وزارت علوم گفت: در سه سال گذشته معاونت آموزشی وزارت علوم ۲۵ مکاتبه رسمی با شورای تحول داشته است و به دنبال تقویت ارتباط با این شوراست.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: وزارت علوم شورای تحول علوم انسانی را از بدنه آموزش عالی کشور می داند و مصوبات این شورا در کمترین زمان ممکن در شوراهای گسترش و برنامه ریزی به تصویب می رسند.

شریعتی نیاسر با تجلیل از خدمات کارگروههای شورای تحول علوم انسانی در تصویب سرفصل های جدید و بازنگری درسی یادآورشد: سرعت بیشتر در تصویب سرفصل های جدید و ارتباط بیشتر با بدنه اعضای هیات علمی دانشگاهها و بویژه مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها، مطالبه وزارت علوم از این شورا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل