بازدید 2387
امير مهريزي:

استيل‌آذين از بحراني خطرناک خارج شد

با گرفتن 3 امتياز مقابل شاهين بوشهر، استيل آذين از بحراني خطرناک در شرايط حساس ليگ برتر که همه تيم ها به دنبال درو کردن زحمات تيم‌هاي خود هستند خارج شد و حالا با اين شرايط براي آينده بسيار اميدوار هستيم.
کد خبر: ۷۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۱ 29 December 2009
مديرعامل باشگاه استيل‌آذين تهران گفت: با گرفتن 3 امتياز مقابل شاهين بوشهر استيل آذين از بحراني خطرناک خارج شد.

به گزارش ايسنا؛ امير مهريزي گفت: در چند بازي قبلي خود علي رغم شايستگي به حق خود نرسيديم و دچار مشکلاتي مانند بدشانسي و توجه نکردن به فرصت‌هاي طلايي شده بوديم.

وي افزود: خوشبختانه با گرفتن 3 امتياز مقابل شاهين بوشهر، استيل آذين از بحراني خطرناک در شرايط حساس ليگ برتر که همه تيم ها به دنبال درو کردن زحمات تيم‌هاي خود هستند خارج شد و حالا با اين شرايط براي آينده بسيار اميدوار هستيم.

مهريزي ادامه داد: در چند هفته گذشته که استيل آذين نتيجه نمي گرفت سختي‌هاي زيادي کشيديم اما، روي هم رفته الان خوشحالم که استيل‌آذين به همراه کادرفني و بازيکنانش وهم‌چنين هيات مديره قوي که اين تيم را هدايت مي کند همه با هم يکدل شده اند تا به هدف بزرگي که در ليگ برتر يعني کسب حداقل سکوي سوم در ليگ برتر است برسيم البته من اميدوارم که با تلاش بيشتر براي کسب سکوي دوم نيز در جدول ليگ برتر خط ونشان بکشيم چون پتانسيل لازم را داريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل