بازدید 1672

گرفتاری مالخر اموال مسروقه در دام قانون

کد خبر: ۷۹۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 17 April 2018

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام، با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در طرح رعد، گفت: در مغازه این متهم، بیش از ۱۰۰ قطعه اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش عصر ایرانیان، سرگرد «خلیل لطفی»، در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح رعد و بر اساس تدابیر فرمانده انتظامی‌تهران بزرگ در خصوص شناسایی مالخران اموال مسروقه در محدوده این کلانتری، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، مالکان صنوف متخلفی که در امر خرید و فروش لوازم مسروقه خودرو فعالیت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی افزود: در این طرح یک مغازه که به ظاهر کارش خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری بود در محدوده میدان رسالت مورد شناسایی قرار گرفت و پس از چند شبانه روز تحقیقات مشخص شد که مالک آن اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه خودرو و منزل می‌کند.

این مقام انتظامی‌گفت: بر این اساس ضمن هماهنگی با مرجع قضایی دستور بازرسی از این فروشگاه صادر و تیمی‌از ماموران در یک اقدام ضربتی به فروشگاه مذکور اعزام شدند که طی آن مالک فروشگاه به اتهام خرید و فروش لوازم مسروقه بازداشت و در بازرسی از محل نیز ۱۰۵ دستگاه لوازم و اموال مسروقه از جمله لوازم خودرو و منزل کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۳۶ بیان داشت: اموال مکشوفه فاقد کارتن و فاکتور خرید بودند و در هیچ دفتر ثبت اموال دریافتی از شهروندان ثبت نشده بود و اصلا چنین دفتری از سوی اتحادیه که در اختیار متصدیان مربوطه قرار می‌گیرد در این مغازه وجود نداشت.

سرگرد لطفی، تصریح کرد: به این ترتیب متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه به جرم خود مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر