بازدید 6648
۲
لیگ قهرمانان

گل 3 امتیازی پورعلی گنجی به قیمت صدرنشینی پرسپولیس!

پرسپولیس با این نتیجه و جبران شکست بازی رفت، به‌عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و باید در مرحله حذفی با تیم دوم گروه A مصاف بدهد که از بین الجزیره امارات و الاهلی عربستان خواهد بود. حریف شاگردان برانکو فردا مشخص می‌شود. السد هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
کد خبر: ۷۹۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 16 April 2018

پرسپولیس، حساس ترین بازی فصل خود تا اینجا را با پیروزی بسیار دشوار در لیگ قهرمانان 2018 به پایان رساند تا در تهران جشن صدرنشینی بگیرد.

گل 3 امتیازی پورعلی گنجی به قیمت صدرنشینی پرسپولیس!

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیسی ها که برای انتقام از ژاوی و یارانش و همچنین تقابل با حریف آسان تر در مرحله حذفی به آزادی آمده بودند، تصورش را نمی کردند که با پیشانی مدافع ایرانی به پیروزی یک گله و سخت دست یابند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی (گادوین منشا - 70)، سیامک نعمتی (شایان مصلح - 88) و علی علیپور(92- بشار رسن).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ    

ترکیب السدقطر: سعد الشیب، پدرو کوریا، مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسر عیسی، ژاوی هرناندز، حسین هیدوس، بغداد بونجاح، حمید اسماعیل خلیفه،‌ بوعلام خوخی (حمرون - 70)، سالم الحجری و اکرم حسن عفیف.

سرمربی: فریرا

گل 3 امتیازی پورعلی گنجی به قیمت صدرنشینی پرسپولیس!

پرسپولیس با این نتیجه و ضمن جبران شکست بازی رفت، به‌عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و باید در مرحله حذفی با تیم دوم گروه A مصاف بدهد که از بین الجزیره امارات و الاهلی عربستان خواهد بود که احتمال گرینه نخست به مراتب بیشتر از تقابل تکراری با حریف سعودی است. حریف شاگردان برانکو فردا مشخص می‌شود. السد هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

دقایق پایانی بازی پربرخورد و فیزیکی دنبال شد و با وجود فشار السد برای به تساوی کشاندن بازی، پرسپولیس توانست از تک گل خود محافظت کرده و سه امتیاز بازی را تصاحب کند. اوج این حملات شوت بغداد بونجاح به تیر افقی دروازه بود که از فاصله نزدیک شلیک شد و به شدت چارچوب دروازه بیرانوند را به لرزه درآورد.

شرح گل
پرسپولیس 1 السد 0 (دقیقه 2، گل بخودی): اولین حمله جدی این بازی یک گل حیاتی برای پرسپولیسی ها به دنبال داشت و ارسال محمد انصاری در محوطه شش قدم السدی ها با ضربه سر شیرجه ای ناقص مدافع السدی ها، مرتضی پورعلی گنجی وارد دروازه حریف قطری شد.

دقیقه ۶: بعد از گل اول پرسپولیس، فشار السد آغاز شد و اولین موقعیت جدی نماینده قطر با حمله پرتعداد بازیکنان این تیم ایجاد شد اما در حالی که دو بازیکن السد مقابل دروازه خالی پرسپولیس منتظر توپ بودند، ضربه بازیکن این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: سانتر صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده را در بین مدافعان پرتعداد السد در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: شوت کمال کامیابی‌نیا از روی خط محوطه جریمه دقیقا به جایی رفت که الشیب دروازه‌بان السد ایستاده بود.

دقیقه ۴۳: سانتر ارسالی نوراللهی با دفع ناقص مدافعان السد توپ را به علیپور رساند اما ضربه این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: بغداد بونجاح با دریبل مدافعان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه، توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما شوتش بی دقت بود و توپ با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: ضربه علی‌ علیپور در محوطه جریمه و در حالی که زاویه برایش بسته شده بود، در دستان الشیب قرار گرفت.

دقیقه ۵۸: سانتر بازیکن السد در حالی که بیرانوند از دروازه خارج شده بود، به شکلی خطرناک از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: گل تیم السد که روی پاس ژاوی ساخته شده بود از سوی داور آفساید تشخیص داده شد.

دقیقه ۶۴: ضربه علی علیپور با برخورد به مدافع حریف از بالای دروازه السد به کرنر رفت.

دقیقه ۸۷: سانتر بازیکن السد در محوطه جریمه پرسپولیس به بونجاح رسید و او بعد از دریبل انصاری، توپ را به دیرک افقی دروازه زد.

دقیقه ۹۲: هیدوس در محوطه جریمه پرسپولیس با دفع ناقص سرخپوشان صاحب موقعیت شوت‌زنی شد اما ضربه او با فاصله اندک از کنار دروازه بیرانوند به بیروت رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برد خانگی و در حضور تماشاگران آن هم با گل به خودی تیم حریف ، منطقی باشیم ، آیا برانکو با این تیم و بازیکنان و تعویض ها و تاکتیک هاش ، در آسیا مدعی هستش ؟ تکرار میکنم و بدون تعصب میگم آیا میتونه مدعی باشه و یا به قول پیروانی ، فقط در حد لیگ داخلی بی رقیبه
فصل بعد پورعلی گنجی را پس می فرستند ایران.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل