بازدید 2028

اسحاقي از ابتکارات ایران گفت

وي اظهار داشت: براي همگاني كردن گلف نيز توجه ويژه به ميني گلف و وودبال را در برنامه‌هاي چهار ساله دوم توسعه گلف لحاظ كرده‌ايم و اميدواريم بتوانيم در سال‌هاي آينده در بخش قهرماني گلف گام‌هاي جدي برداريم.
کد خبر: ۷۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۹ 29 December 2009
جايزه 10 هزار پوندي مركز توسعه گلف جهان سه سال متوالي به دليل پيشرفت گلف به ايران اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ عيسي اسحاقي رييس فدراسيون گلف با بيان اين خبر همگاني كردن گلف را طي پنج سال اخير بزرگترين دستاورد مديريتي خود دانست.

وي در جلسه كميته‌هاي اين فدراسيون گفت: از سال 83 همزمان با پذيرفتن رياست فدراسيون گلف با تصور اينكه اين ورزش، ورزش پولدارهاست، خبرهاي آن در رسانه‌ها منعكس نمي‌شد و تنها 200 نفر در كشور به اين ورزش مبادرت مي‌ورزيدند و تنها 6 استان داراي هيات گلف بود.

وي اظهار كرد: با اجراي برنامه چهار ساله اول توسعه گلف (87 ـ 84) با برداشتن گام‌هاي اساسي در اين رشته جهش خوبي داشتيم، به طوري كه تعداد گلف‌بازان از 200 نفر به 15 هزار نفر و تعداد هيات‌ها از 6 به 18 هيات افزايش يافت و در اكثر اين استان‌ها همچنان آموزش رايگان گلف برگزار مي‌شود و خوشبختانه هم مبتكر آموزش رايگان گلف در جهان هستيم و هم سه سال متوالي جايزه 10 هزار پوندي مركز توسعه گلف جهان به ايران اختصاص يافت.

وي تاكيد كرد: افتخار مي‌كنيم كه در ارزيابي صورت گرفته از سوي سازمان تربيت بدني جزو فدراسيون‌هاي با نمره عالي در بخش همگاني و قهرماني انتخاب شديم.

اسحاقي گفت: با اجراي برنامه اول نيم نگاهي هم به بعد قهرماني گلف داشتيم و برنامه چهار ساله دوم توسعه گلف را بيشتر با رويكرد قهرماني تدوين كرده‌ايم.

وي همگاني كردن ورزش‌ها را مهم‌ترين عامل در جهت توسعه بعد قهرماني ورزش دانست و گفت: با توجه به اين كه سياست سازمان تربيت بدني توجه ويژه بر همگاني كردن ورزش است كماكان همگاني كردن در كنار قهرماني گلف جزو برنامه‌هاي اصلي فدراسيون است.

وي اظهار داشت: براي همگاني كردن گلف نيز توجه ويژه به ميني گلف و وودبال را در برنامه‌هاي چهار ساله دوم توسعه گلف لحاظ كرده‌ايم و اميدواريم بتوانيم در سال‌هاي آينده در بخش قهرماني گلف گام‌هاي جدي برداريم.

رييس فدراسيون گلف حضور 23 تيم بانوان و آقايان در جام‌هاي معتبر گلف از 13 استان، برگزاري ليگ دسته يك و دو گلف و برگزاري شش جام در سال گذشته را اقدامات اساسي در بخش قهرماني گلف تشريح كرد و گفت: حال كه ورزش گلف المپيكي شده است اميدواريم بتوانيم با توجه ويژه مسوولان سازمان تربيت بدني در توسعه زيرساخت‌هاي اين رشته گام‌هاي جدي‌تري برداشته شود.

وي تاكيد كرد: تعداد زمين‌هاي گلف، ميني گلف و رنج‌هاي آموزشي از 6 به 25 زمين افزايش يافته است و اميدوارم مسوولان سازمان تربيت بدني ساخت زمين‌هاي استاندارد گلف را حداقل در مراكز استان‌ها در سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی