بازدید 9853

دنیای کوچک مریم

مریم ۲۷ ساله، با خانواده‌ی خود در روستای الله نور استان گلستان زندگی می‌کند. با گذشت سال‌ها علی رغم معلولیت حرکتی و ذهنی توانسته است مهارت‌های اجتماعی در خور یک معلول را نیز کسب کند. از جمله با اینکه زبان مادری اش ترکمنی است او فارسی را نیز به خوبی فرا گرفته است. تنهایی‌های این روز‌های مریم را گوشی موبایلش پر کرده است. همین باعث شده بر خلاف خواست خانواده تمایل داشته باشد به بهزیستی منتقل شود تا شاید در کنار معلولان دیگر زندگی جدیدی را تجربه کند.
کد خبر: ۷۹۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 16 April 2018
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
اللهم اشف کل مریض.
خدای بزرگ تمام بیماران را شفابده
خداوندا فرزندان سرزمینم را حفظ کن
یا زهرا خودتت شفاشو بده
خدا شفا بده
خداوند نعمتهای بیشماری به بندگان داده. هر بنده ای ممکن است از بعضی از این نعمتها محروم شود و بسیاری دیگر را داشته باشد یا به جای برخی نعمتها که ندارد نعمت دیگری نصیبش شده باشد. آرزو میکنم مریم خانم قصه تصویری شما راضی به نعمتهای خدادادیش باشد و شاد زندگی کند. وظیفه ما هم این است که تفاوت میان انسانها را به رسمیت بشناسی و به شاد زندگی کردن افرادی که اندک تفاوتی با اکثریت جامعه اطرافمان دارند اما بندگان عزیز پروردگار مهربانمان هستند کمک کنیم. حتما چیزهایی هست که بر خلاف ما امثال این عزیز را می تواند شاد کند. به عدالت خداوند شک ندارم.
خوب وظیفه حمایت از اینها مثل همه جای دنیا با دولت هست نه مردم. اما متاسفانه افراد کم توان در ایران با مصائب بیشماری مواجه هستند از برخورد و نگاه بد مردم تا مشکلات معیشتی و مجبور بودن به کار کردن.
ای خدا
رفیق بی کلک مادر .... !!
کاش برای کمک به این خانواده کاری، شماره حسابی و ... اعلام کنید...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر