بازدید 5885

خشم قلعه نویی از رفتار کثیف ازبکستانی ها

کد خبر: ۷۹۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 16 April 2018

بازیکنان ذوب آهن روز گذشته با وجود هماهنگی قبلی قصد داشتند در ورزشگاه لوکوموتیو تاشکند تمرین کنند اما مسئولان ازبکستانی با خاموش کردن نورافکن ها این اجازه را به حریف اصفهانی خود ندادند تا جنگ های روانی علیه این تیم در آستانه مصاف حساس دو تیم به اوج خود برسد.رفتاری که باعث خشم امیر قلعه نویی و انتقاد تند او از میزبانی ازبک ها شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری قبل از بازی با لوکوموتیو تاشکند با بیان این که ده سال پیش مسئولان باشگاه پاختاکور به او برای مربیگری در این تیم پیشنهاد داده بودند نسبت به رفتارهایی که مسئولان ورزشگاه لوکوموتیو در تاشکند داشتند انتقاد کرد و مدعی شد ذوب آهن در اصفهان میزبانی شایسته ای از حریف خود داشت.

قلعه نویی گفت:« اصلا انتظار چنین رفتاری از لوکوموتیوی ها را نداشتیم به خصوص بعد از این که در بازی رفت تمام امکانات مورد نظر را برای راحتی این تیم در نظر گرفته بودیم. قرار بود ما به محض ورود به تاشکند در ورزشگاه تمرین کنیم اما گفتند که بازی در جریان است و بعد از اتمام بازی می توانیم تمرین کنیم اما وقتی آمدیم با نورافکن های خاموش و زمین تاریک روبرو شدیم که این اصلا رفتار خوبی نبود آن هم از کشوری مثل ازبکستان».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل