بازدید 1819

مورینیو: به انگلستان باز می‏گردم

طی سه سال در چلسی دو جام بردم و مربی بسیار موفقی بودم. بنابراین طبیعی است که تیم‌های دیگر خواهان به خدمت گرفتن من باشند. من دو بار با پورتو قهرمان شدم، دوبار با چلسی و اکنون می خواهم با اینتر برای بار دوم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم. این، اتفاق خیلی ویژه‌ای خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۱ 29 December 2009
خوزه مورینیو بار دیگر از علاقه خود برای بازگشت به رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از سان، مورینیو گفت: می خواهم به لیگ برتر بازگردم. من از آن دسته افرادی نیستم که احساسات‌شان را پنهان نگه می دارند. همیشه این موضوع را گفته‌ام که عاشق مربیگری در انگلستان هستم؛ عاشق مربیگری در انگلستان.

تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن این مربی 46 ساله هستند. این در حالی است که هواداران چلسی هم علاقمندند تا او را دوباره در تیم خود ببینند.

مورینیو گفت: طی سه سال در چلسی دو جام بردم و مربی بسیار موفقی بودم. بنابراین طبیعی است که تیم‌های دیگر خواهان به خدمت گرفتن من باشند. من دو بار با پورتو قهرمان شدم، دوبار با چلسی و اکنون می خواهم با اینتر برای بار دوم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم. این، اتفاق خیلی ویژه‌ای خواهد بود.

وی افزود: بله، من بازمی گردم اما تا به حال هیچ باشگاهی را در میانه فصل رها نکرده‌ام. من تا پایان فصل در اینتر می مانم و تحت هیچ شرایطی از این تیم جدا نمی شوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل