بازدید 5813
۴

سارق «در خم کُن» خودروها دستگیر شد

کد خبر: ۷۹۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 16 April 2018

رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری سارق در خم کن خودروها که اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو در خیابان دردشت کرده بود با بیش از 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ سعید اعلی قلی پور دراین باره گفت: دیروز ماموران گشت انتظامی کلانتری 147 گلبرگ در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که فردی را در حال خم کردن در یک خودرو مشاهده و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه این متهم به محض دیدن مأموران سعی کرد از محل فرار کند، گفت: فرار این فرد با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و سارق در همان محدوده دستگیر و به همراه کوله پشتی همراهش به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به بزه انتسابی مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و اذعان کرد که از طریق خم کردن در خودرو اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده است.

قلی پور با بیان اینکه در بازرسی از کوله پشتی این فرد نیز سه ضبط مسروقه خودرو کشف و ضبط شد، اظهارکرد: با دستور مقام قضایی مخفی گاه متهم نیز تحت بازرسی قرار گرفت و در جریان آن 20 دستگاه ضبط مسروقه خودرو نیز از آنجا کشف و به همراه سه دستگاه ضبط مسروقه دیگر ضمیمه پرونده شد.

متهم به همراه پرونده برای سیر تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
20 فقره سرقت؟ چرا آزاد شده دفعات قبل؟
این بار کی آزاد میشه؟
به زودی آزاد میشه
اعدام لطفا
این رو دیگه واقعا باید اعدام کرد که به خاطر یه ضبط 200 تومنی که قراره 50 تومن بفروشه در ماشین رو کج میکنه و ضرر چند میلیونی به مالک خودرو میزنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان