بازدید 2837

تهدید دو وزیر اسرائیلی به تحرکات بیشتر علیه ایران در سوریه

دو وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شدند، یک هفته پس از حمله‌ای که منجر به کشته شدن هفت ایرانی شد، به تحرکات خود علیه ایران در سوریه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۷۹۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 15 April 2018

دو وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شدند، یک هفته پس از حمله‌ای که منجر به کشته شدن هفت ایرانی شد، به تحرکات خود علیه ایران در سوریه ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مستقل رای الیوم، گلعاد آردان،‌ وزیر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم در گفت‌وگو با رادیوی اسرائیل مدعی شد، به تحرکات خود علیه استقرار نظامی ایران در سوریه که تهدیدی برای امنیت اسرائیل محسوب می‌شود، ادامه خواهیم داد.

نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم نیز مدعی شد، اسرائیل از آزادی کامل در تحرکات خود برخوردار است.

بنت در ادامه باز هم مدعی شد: هرگز به ایران اجازه نمی‌دهیم که در سوریه متمرکز شود، نمی‌شود مرزهای شمالی ما به محوطه‌ای باز برای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تبدیل شوند.

دمشق، مسکو و تهران اعلام کردند، رژیم صهیونیستی در حمله‌ای هوایی به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص دست داشت که ۱۴ کشته از جمله کشته شدن هفت ایرانی در پی داشت.

تهران پس از این حمله تهدید کرد که انتقام می‌گیرد و این حمله بدون پاسخ نمی‌ماند.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر حملات هوایی متعددی را علیه اهدافی در سوریه داشته‌ است.

این رژیم تلاش کرده تا از دخالت مستقیم در جنگ داخلی سوریه خودداری کند اما اعتراف کرده جهت توقف ارسال سلاح‌های پیشرفته برای حزب الله ده‌ها حمله هوایی در سوریه انجام داده است.

رژیم صهیونیستی تاکنون مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته و تنها هشدارهایش به ایران افزایش یافته‌اند.

در این راستا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم مدعی شد: ایران بیشترین طرفی است که ثبات منطقه را مختل می‌کند.

نتانیاهو افزود: اسد باید بداند که در صورتیکه اجازه تمرکز نظامی در کشورش را بدهد آن را به خطر می‌اندازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان