بازدید 5572

واکنش حدادی به رکوردهای فوق العاده در آمریکا

کد خبر: ۷۹۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 15 April 2018

قهرمان پرتاب دیسک ایران گفت: در مسابقات دایموند لیگ که برترین های جهان در آن حاضر هستند، رقابت می کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا که در سال های اخیر از نظر رکوردی دچار افت شده بود و به همین دلیل در رقابت های جهانی و المپیک اخیر نتوانست به جایگاه خوبی دست پیدا کند؛ حالا در آمریکا رکوردهای امیدوار کننده ای را ثبت کرده است. این پرتابگر ایرانی مدتی است که تمرینات خود را با «مک ویلکینز» ابتدا در کیش و سپس در آمریکا پیگیری می کند. او در یک هفته اخیر در 2 مسابقه بین المللی در آمریکا شرکت کرده که بهترین رکوردهای سال های اخیر خود را ثبت کرده است. چند روز قبل حدادی با رکورد 68.85 متر قهرمان شد که بهترین رکورد او بعد از مدال نقره المپیک لندن بود. بامداد امروز هم او با رکورد 67.04 در رقابت با بهترین های جهان بار دیگر قهرمانی اش را جشن گرفت.

احسان حدادی بعد از قهرمانی در مسابقاتی که بامداد امروز برگزار شد، گفت: امروز دومین مسابقه را در دانشگاه USSD سن دیگو دادم که سطح بالایی داشت و پرتابگران خوب دنیا نیز حضور داشتند. خدا را شکر توانستم در پرتاب آخر 67.04 متر به عنوان قهرمانی برسم. البته اصلا قهرمانی مهم نیست و برای من رکورد اهمیت دارد. چند روز قبل 68.85 متر انداختم و امروز هم رکورد خوبی زدم.

وی افزود: هفته بعدی یک مسابقه دیگر در آمریکا در پیش دارم که امیدوارم آنجا هم رکورد خوبی بزنم. سپس به اروپا می روم و در مسابقات دایموند لیگ که برترین های جهان در آن حاضر هستند، رقابت می کنم. امیدوارم همه چیز همینطور خوب برای من پیش برود چون به رکوردهای دوران اوجم رسیده ام. قهرمان پرتاب دیسک ایران گفت: از مک ویلکینز که در این مدت به عنوان مربی کمک زیادی به من کرده، تشکر می کنم. همچنین باید از حسین توکلی هم تشکر کنم که از همه نظر مرا در این چند وقت حمایت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل