بازدید 17301

بهزاد نبوی به اوین بازگشت

موکلم در این 4 روز با هیچ شخصی جز افراد خانواده خود ملاقات نکرده و امیدوارم برای ادامه معالجات آزاد شود.
کد خبر: ۷۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۳ 28 December 2009
بهزاد نبوی پس از 4 روز مرخصی صبح امروز به زندان اوین بازگشت.

به گزارش ایلنا صالح نیکبخت با اعلام این مطلب گفت: بهزاد نبوی هفته گذشته با وثیقه 8 میلیارد تودیع شده به مدت 4 روز از ساعت 13 روز دوم دی ماه به مرخصی آمد تا معالجات خود را در بیماری‌هایی که عدم معالجه آن در زندان وجود ندارد را ادمه دهد.

وي افزود:اما به علت تعطیلات عزاداری امام حسین امکان معالجه وی در ایام سوگواری فراهم نشد و همین دلیل نبوي بدون این که بتواند معالجات خود را انجام دهد به زندان بازگشت.

وکیل نبوی اظهار داشت:موکلم در این 4 روز با هیچ شخصی جز افراد خانواده خود ملاقات نکرده و امیدوارم برای ادامه معالجات آزاد شود.

نیکبخت همچنین از ارایه لایحه تجدید نظر خواهی نسبت به حکم محکومیت بهزاد نبوی به شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بهزاد نبوی در تنظیم و انتشار هیچ یک از اعلامیه‌های سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در بعداز 22 خرداد مداخله نداشته و غیر از حضور 20 دقیقه‌ای در راهپیمایی روز 25 خردادماه در هیچ یک از راهپیمایی‌ها حضور نداشته و نبوی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز دعوت به هیچ یک از راهپیمایی‌ها نکرده‌اند و این امر به اندازه کافی در پرونده وی محرز است امیدوارم دادگاه تجدید نظر با توجه به این موضوع حکم برائت او را صادر و دادنامه وی را نقض کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار