بازدید 6535

توافق جديد با يك بانك خارجي

کد خبر: ۷۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰ 28 December 2009
رئيس شوراي عالي هماهنگي مديران عامل بانكهاي دولتي از اصلاح قوانين بانكي كشور در راستاي اجراي طرح تحول نظام بانكي و توافق با يك بانك خارجي براي همكاري در زمينه ارزي و تسويه ريالي خبرداد.

محمدرضا خاوري در گفتگو با مهر با اشاره به بررسي 4 قانون ديگر نظام بانكي كشور در راستاي اجراي طرح تحول نظام بانكي، افزود: اين 4 قانون علاوه بر قوانين بانكداري بدون ربا و پولي و بانكي كشور است.

رئيس شوراي عالي هماهنگي مديران عامل بانكهاي دولتي افزود: قانون اداره امور بانكهاي دولتي، قانون تشكيل كانون بانكهاي كشور و افزايش سرمايه بانكهاي دولتي از جمله اين قوانين است كه در دست بررسي قرار دارد.

وي با بيان اينكه اجراي طرح تحول اقتصادي تمام ابعاد از جمله نظام بانكي كشور را در بر مي گيرد، عنوان كرد: قانون عمليات بانكداري بدون ربا و قانوني پولي و بانكي كشور كه بيش از يك سال مورد بررسي مجدد در بانك مركزي قرار گرفت، در راستاي اجراي طرح تحول نظام بانكي در هيئت دولت تصويب شده است و به زودي تقديم مجلس مي شود.

مديرعامل بانك ملي همچنين از تعامل و مذاكره با برخي از بانكهاي خاص خارجي براي همكاري در زمينه ارزي و تسويه ريالي خبرداد و بيان كرد: با يك بانك در اين خصوص به توافق كامل رسيده ايم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار