بازدید 2022
مربي تيم ملي كشتي فرنگي با اشاره به عدم دعوت هاشم زاده:

7بار جهاني و المپيك رفته و مدالی نیاورده

من به شخصه هاشم‌زاده را دوست دارم اما، اگر قرار بود مدال بگيرد، در اين سال‌ها مي‌گرفت. او در جهاني دانمارك لطمه جبران‌ناپذيري به تيم زد و اگر يك كشتي‌اش را مي‌برد، تيم ايران براي نخستين بار قهرمان جهان مي‌شد. به خاطر مسايلي كه ذكر شد، سرمربي تيم ملي تصميم گرفته از اين پس فرصت را به افراد ديگري بدهد.
کد خبر: ۷۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۲ 28 December 2009
جمشيد خيرآبادي گفت: مسعود هاشم‌زاده هفت بار به مسابقات جهاني و المپيك رفته و در اين سال‌ها نتوانسته مدالي بگيرد.

مربي ت يم ملي كشتي فرنگي در رابطه با دعوت نشدن ملي‌پوش وزن 120 كيلوگرم به اردو، در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: قصد نداريم به هيچ عنوان توانايي‌هاي مسعود هاشم‌زاده را زير سوال ببريم اما، او سال‌ها به عنوان ملي‌پوش در مسابقات جهاني و المپيك كشتي گرفته كه نتوانسته مدال بگيرد. حالا ما به عنوان كادرفني وظيفه داريم اين فرصت را به جوان‌هاي ديگري بدهيم تا شايد با دو، سه حضور در مسابقات جهاني، به سطح مدال گرفتن برسند.

وي ادامه داد: خود من به شخصه هاشم‌زاده را دوست دارم اما، اگر قرار بود مدال بگيرد، در اين سال‌ها مي‌گرفت. او در جهاني دانمارك لطمه جبران‌ناپذيري به تيم زد و اگر يك كشتي‌اش را مي‌برد، تيم ايران براي نخستين بار قهرمان جهان مي‌شد. به خاطر مسايلي كه ذكر شد، سرمربي تيم ملي تصميم گرفته از اين پس فرصت را به افراد ديگري بدهد.

خيرآبادي تصريح كرد: برخي كشتي‌گيران مبارزات خارجي بهتري دارند تا مبارزات داخلي. مثلا سوريان شايد در داخل مشكل داشته باشد اما، چهار بار قهرمان جهان شده و اين در حالي است كه به جز سوريان، بهترين 55 كيلويي ايران در آسيا حتي مدال نگرفت و پنجم شد.

مربي تيم ملي همچنين ابراز داشت: اعتقاد كادرفني بر اين است كه در هر وزن چند مهره شاخص مانند 84 كيلو داشته باشيم، به همين خاطر تيمي دگرگون شده را به جام جهاني ارمنستان مي‌بريم تا پشتوانه‌ها فرصت داشته باشند.

وي در پايان گفت: اردوي تيم ملي در جريان ليگ تشكيل مي‌شود ولي به كشتي‌گيران اجازه مي‌دهيم تا در مسابقات ليگ هم شركت كنند. حضور كشتي‌گيران در اردو به سود تيم‌ها هم خواهد بود چرا كه كشتي‌گيران تمرين و استراحت منظمي خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل