بازدید 1479

افشارزاده: فروردین 89 در خصوص مربی تیم امید تصمیم‏گیری می‌شود

فوتبال ما فعلا درگیر رقابت‌های لیگ است و بیش از نیمی از بازیکنان تیم امید در تیم‌های لیگ برتری فعالیت دارند، بنابراین نمی توان مسابقه تدارکاتی برگزار کرد و قادر به ارزیابی توان این تیم نیستیم. با اتمام رقابت‌های لیگ، شرایط کنونی تغییر می کند و می توانیم تصمیم گیری‌های بهتری در خصوص این تیم داشته باشیم.
کد خبر: ۷۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۷ 28 December 2009
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در فروردین ماه سال آینده در خصوص کادر فنی تیم فوتبال امید ایران تصمیمگیری خواهد شد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: در حال حاضر قصد نداریم تغییری در برنامه‌های تیم فوتبال امید ایجاد کنیم و این کار را به سه ماه آینده که ابتدای سال جدید شمسی می شود، موکول کرده‌ایم. در فروردین سال 1389 با همفکری فدراسیون فوتبال در خصوص کادر مربیگری تیم امید تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی افزود: فوتبال ما فعلا درگیر رقابت‌های لیگ است و بیش از نیمی از بازیکنان تیم امید در تیم‌های لیگ برتری فعالیت دارند، بنابراین نمی توان مسابقه تدارکاتی برگزار کرد و قادر به ارزیابی توان این تیم نیستیم. با اتمام رقابت‌های لیگ، شرایط کنونی تغییر می کند و می توانیم تصمیم گیری‌های بهتری در خصوص این تیم داشته باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می شود کمیته ملی المپیک بر روی مربی خارجی نظر دارد، اظهار داشت: در حال حاضر تیم امید تحت هدایت آقای غلامحسین پیروانی است و برنامه‌های خود را دنبال می کند. ما نیز نظر نهایی خود در مورد این تیم را به طور قطع در فروردین اعلام خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تغییرات در راس فدراسیون‌های ورزشی را بی تاثیر در برنامه‌های آتی این فدراسیون‌ها خواند و گفت: فدراسیون‌ها از پیش‌تر برنامه‌های خود را به کمیته ملی المپیک ارائه کرده‌اند و من فکر نمی کنم این آمد و رفت‌ها در کسب نتایج تاثیرگذار باشد.

افشارزاده در پایان گفت: فدراسیون‌ها طبق برنامه‌ای که به ما ارائه کرده‌اند فعالیت‌های خود را پی می گیرند. به عنوان مثال تیم شنا همچنان تحت نظارت مربیان خود به فعالیت مشغول است و این امر در مورد رشته‌های دیگر هم صدق می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل